Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00013385/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
- 2023/BZP 00136658/01 - Wynik z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
KOMPLEKSOWE BADANIA RUCHU DLA AGLOMERACJI KALISKO-OSTROWSKIEJ 2023 ORAZ OPRACOWANIE TRANSPORTOWEGO MODELU PODRÓŻY WRAZ Z ANALIZAMI RUCHU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Aglomeracja Kalisko-Ostrowska
1.2.) Oddział zamawiającego: SAKO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360980778
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Główny Rynek 20
1.4.2.) Miejscowość: Kalisz
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@info-sako.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sako-info.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wspieranie i rozwijanie idei samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031758
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00013385
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności zawodowej, opis spełniania warunku: a) Wykonawca posiada doświadczenie: tj.: w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli jego okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, opracował lub aktualizował co najmniej dwa Opracowania transportowego modelu podróży wraz z analizami ruchu (modele transportowe/modele ruchu) w tym opracował co najmniej jeden model transportu (model ruchu), który dotyczył obszaru min. 4 gmin lub miasta o liczbie ludności min. 100 tys. oraz w których to opracowaniach lub aktualizacjach:
przynajmniej jedna zawierała badania ilościowe będące badaniami zachowań komunikacyjnych (zawierających dzienniczek podróży) przeprowadzona w gospodarstwach domowych na próbie przynajmniej 1000 osób;
przynajmniej jedna obejmowała stworzenie modelu makrosymulacyjnego, obejmującego ponad 100 rejonów komunikacyjnych;
przynajmniej jedna obejmowała badania natężenia ruchu dobowego w przekrojach drogowych (minimum 15 punktów) metodą wideodetekcji;
przynajmniej jedna dotyczyła również organizacji ruchu kołowego;
przynajmniej jedna uwzględniała prognozy ruchu na okres minimum 10 lat licząc od horyzontu bazowego;
żadna nie była studium wykonalności, Planem zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego w rozumieniu Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, Analizą kosztów i korzyści związanych z wykorzystywaniem autobusów zeroemisyjnych w rozumieniu Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
b) Wykonawca powinien dysponować zespołem składającym się z przynajmniej trzech osób, w tym:
Kierownikiem zespołu,
który posiada wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne i kierował zespołem, który opracował lub aktualizował co najmniej dwa Opracowania transportowego modelu podróży wraz z analizami ruchu (modele transportowe/modele ruchu) w tym opracował co najmniej jeden model transportu (model ruchu), który dotyczył obszaru min. 4 gmin lub miasta
o liczbie ludności min. 100 tys. oraz w których to opracowaniach lub aktualizacjach:
przynajmniej jedna zawierała badania ilościowe będące badaniami zachowań komunikacyjnych (zawierających dzienniczek podróży) przeprowadzona w gospodarstwach domowych na próbie przynajmniej 1000 osób;
przynajmniej jedna obejmowała stworzenie modelu makrosymulacyjnego, obejmującego ponad 100 rejonów komunikacyjnych;
przynajmniej jedna obejmowała badania natężenia ruchu dobowego w przekrojach drogowych (minimum 15 punktów) metodą wideodetekcji;
przynajmniej jedna dotyczyła również organizacji ruchu kołowego;
przynajmniej jedna uwzględniała prognozy ruchu na okres minimum 10 lat licząc od horyzontu bazowego;
żadna nie była studium wykonalności, Planem zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego w rozumieniu Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, Analizą kosztów i korzyści związanych z wykorzystywaniem autobusów zeroemisyjnych w rozumieniu Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Specjalisty ds. planowania transportu,
który posiada wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne i był członkiem zespołu, który opracował lub aktualizował co najmniej dwa Opracowania transportowego modelu podróży wraz z analizami ruchu (modele transportowe/modele ruchu) w tym opracował co najmniej jeden model transportu (model ruchu), który dotyczył obszaru min. 4 gmin lub miasta o liczbie ludności min. 100 tys.
oraz w których to opracowaniach lub aktualizacjach:
przynajmniej jedna zawierała badania ilościowe będące badaniami zachowań komunikacyjnych (zawierających dzienniczek podróży) przeprowadzona w gospodarstwach domowych na próbie przynajmniej 1000 osób;
przynajmniej jedna obejmowała stworzenie modelu makrosymulacyjnego, obejmującego ponad 100 rejonów komunikacyjnych;
przynajmniej jedna obejmowała badania natężenia ruchu dobowego w przekrojach drogowych (minimum 15 punktów) metodą wideodetekcji;
przynajmniej jedna dotyczyła również organizacji ruchu kołowego;
przynajmniej jedna uwzględniała prognozy ruchu na okres minimum 10 lat licząc od horyzontu bazowego;
żadna nie była studium wykonalności, Planem zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego w rozumieniu Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, Analizą kosztów i korzyści związanych z wykorzystywaniem autobusów zeroemisyjnych w rozumieniu Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Specjalisty ds. badań ankietowych dla celów planowania transportu,
który posiada wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne i był członkiem zespołu (odpowiedzialnym za przeprowadzenie badań ankietowych), który opracował lub aktualizował co najmniej dwa Opracowania transportowego modelu podróży wraz z analizami ruchu (modele transportowe/modele ruchu) w tym opracował co najmniej jeden model transportu (model ruchu), który dotyczył obszaru min. 4 gmin lub miasta
o liczbie ludności min. 100 tys.
oraz w których to opracowaniach lub aktualizacjach:
przynajmniej jedna zawierała badania ilościowe będące badaniami zachowań komunikacyjnych (zawierających dzienniczek podróży) przeprowadzona w gospodarstwach domowych na próbie przynajmniej 1000 osób;
żadna nie była studium wykonalności, Planem zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego w rozumieniu Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, Analizą kosztów i korzyści związanych z wykorzystywaniem autobusów zeroemisyjnych w rozumieniu Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności zawodowej, opis spełniania warunku: a) Wykonawca posiada doświadczenie: tj.: w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli jego okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, opracował lub aktualizował co najmniej dwa Opracowania transportowego modelu podróży wraz z analizami ruchu (modele transportowe/modele ruchu) w tym opracował co najmniej jeden model transportowy (model ruchu), który dotyczył obszaru min. 4 gmin lub miasta o liczbie ludności min. 100 tys. oraz w których to opracowaniach lub aktualizacjach:
przynajmniej jedna zawierała badania ilościowe będące badaniami zachowań komunikacyjnych (zawierających dzienniczek podróży) przeprowadzona w gospodarstwach domowych na próbie przynajmniej 1000 osób;
przynajmniej jedna obejmowała stworzenie modelu makrosymulacyjnego, obejmującego ponad 100 rejonów komunikacyjnych;
przynajmniej jedna obejmowała badania natężenia ruchu dobowego w przekrojach drogowych (minimum 15 punktów) metodą wideodetekcji;
przynajmniej jedna dotyczyła również organizacji ruchu kołowego;
przynajmniej jedna uwzględniała prognozy ruchu na okres minimum 10 lat licząc od horyzontu bazowego;
żadna nie była studium wykonalności, Planem zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego w rozumieniu Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, Analizą kosztów i korzyści związanych z wykorzystywaniem autobusów zeroemisyjnych w rozumieniu Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
b) Wykonawca powinien dysponować zespołem składającym się z przynajmniej trzech osób, w tym:
Kierownikiem zespołu,
który posiada wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne i kierował zespołem, który opracował lub aktualizował co najmniej dwa Opracowania transportowego modelu podróży wraz z analizami ruchu (modele transportowe/modele ruchu) w tym opracował co najmniej jeden model transportowy (model ruchu), który dotyczył obszaru min. 4 gmin lub miasta
o liczbie ludności min. 100 tys. oraz w których to opracowaniach lub aktualizacjach:
przynajmniej jedna zawierała badania ilościowe będące badaniami zachowań komunikacyjnych (zawierających dzienniczek podróży) przeprowadzona w gospodarstwach domowych na próbie przynajmniej 1000 osób;
przynajmniej jedna obejmowała stworzenie modelu makrosymulacyjnego, obejmującego ponad 100 rejonów komunikacyjnych;
przynajmniej jedna obejmowała badania natężenia ruchu dobowego w przekrojach drogowych (minimum 15 punktów) metodą wideodetekcji;
przynajmniej jedna dotyczyła również organizacji ruchu kołowego;
przynajmniej jedna uwzględniała prognozy ruchu na okres minimum 10 lat licząc od horyzontu bazowego;
żadna nie była studium wykonalności, Planem zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego w rozumieniu Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, Analizą kosztów i korzyści związanych z wykorzystywaniem autobusów zeroemisyjnych w rozumieniu Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Specjalisty ds. planowania transportu,
który posiada wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne i był członkiem zespołu, który opracował lub aktualizował co najmniej dwa Opracowania transportowego modelu podróży wraz z analizami ruchu (modele transportowe/modele ruchu) w tym opracował co najmniej jeden model transportowy (model ruchu), który dotyczył obszaru min. 4 gmin lub miasta o liczbie ludności min. 100 tys.
oraz w których to opracowaniach lub aktualizacjach:
przynajmniej jedna zawierała badania ilościowe będące badaniami zachowań komunikacyjnych (zawierających dzienniczek podróży) przeprowadzona w gospodarstwach domowych na próbie przynajmniej 1000 osób;
przynajmniej jedna obejmowała stworzenie modelu makrosymulacyjnego, obejmującego ponad 100 rejonów komunikacyjnych;
przynajmniej jedna obejmowała badania natężenia ruchu dobowego w przekrojach drogowych (minimum 15 punktów) metodą wideodetekcji;
przynajmniej jedna dotyczyła również organizacji ruchu kołowego;
przynajmniej jedna uwzględniała prognozy ruchu na okres minimum 10 lat licząc od horyzontu bazowego;
żadna nie była studium wykonalności, Planem zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego w rozumieniu Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, Analizą kosztów i korzyści związanych z wykorzystywaniem autobusów zeroemisyjnych w rozumieniu Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Specjalisty ds. badań ankietowych dla celów planowania transportu,
który posiada wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne i był członkiem zespołu (odpowiedzialnym za przeprowadzenie badań ankietowych), który opracował lub aktualizował co najmniej dwa Opracowania transportowego modelu podróży wraz z analizami ruchu (modele transportowe/modele ruchu) w tym opracował co najmniej jeden model transportowy (model ruchu), który dotyczył obszaru min. 4 gmin lub miasta
o liczbie ludności min. 100 tys.
oraz w których to opracowaniach lub aktualizacjach:
przynajmniej jedna zawierała badania ilościowe będące badaniami zachowań komunikacyjnych (zawierających dzienniczek podróży) przeprowadzona w gospodarstwach domowych na próbie przynajmniej 1000 osób;
żadna nie była studium wykonalności, Planem zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego w rozumieniu Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, Analizą kosztów i korzyści związanych z wykorzystywaniem autobusów zeroemisyjnych w rozumieniu Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1) Wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy – to w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2) Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Po zmianie:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1) Wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy – to w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2) Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-01-16 13:00
Po zmianie:
2023-01-20 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-01-16 14:00
Po zmianie:
2023-01-20 14:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-02-14
Po zmianie:
2023-02-18
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Świadczenie usług kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego w obiekcie Krytej Pływalni przy ul. Prym. St. Wyszyńskiego 20a w Kaliszu, będącej własnością "AQUAPARK KALISZ" sp. z o.o. w Kaliszu
- Dostawa: notes spiralny, drewniany długopis, bluza męska, kubek izotermiczny
- Dostawa i instalacja dwunastu sztuk wagomieszarek do pobierania krwi pełnej na potrzeby RCKiK w Kaliszu
- Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu - etap I
- Sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji z podziałem na 6 zadań
- Noce i Dnie - II etap rewaloryzacji zabytkowego Parku Miejskiego w Kaliszu w zakresie przebudowy i rozbudowy placu zabaw
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie ekspertyz technicznych możliwości wykonania instalacji fotowoltaicznych dla obiektów na terenie Miasta Poznania.
- Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej dla Działania FENIX 06.01 System Ochrony Zdrowia zgodnie z pozytywną decyzją OCI
- Opracowanie koncepcji rozwoju nowych społeczności energetycznych działających w zakresie OZE w ramach Partnerstwa z Obszaru Skierbieszowskiego Parku Krajobrazowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.