eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Opracowanie scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 124332730

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3df2670-7ce7-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzech części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. pytania i wnioski o zmianę lub wyjaśnienia treści SWZ oraz pozostała korespondencja, jak też wezwania, wyjaśnienia, składanie oświadczeń i dokumentów po otwarciu ofert odbywa się poprzez pocztę elektroniczną Zamawiającego pod adresem: dzp@cm-uj.krakow.pl oraz odpowiednimi adresami poczty elektronicznej wskazanej przez Wykonawców.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 8) SWZ: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 39) SWZ: Ochrona danych osobowych – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 141.2711.77.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 5526,72 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzech części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych w podziale na 3 części:
1.3.1 Część 1 - Opracowanie scenariusza symulacyjnego przeznaczonego do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych z zakresu ostrych stanów pediatrycznych.
Uwaga:
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania scenariusza w zakresie Części 1 do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych o tematyce innej niż ta, którą Zamawiający już posiada, tj.:
– postępowanie w oparzeniu termicznym,
– postępowanie przy utracie przytomności u dziecka po urazie głowy w wyniku upadku z huśtawki,
– postępowanie przy wstrząsie septycznym u niemowlęcia,
– postępowanie z niemowlęciem z pylorostenozą,
– postępowanie z dzieckiem po epizodzie drgawek i wymiotach.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.4.1 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.4.1.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie części 1-3 polega na wypełnieniu wszystkich pól załączonego formularza przedstawionego w OPZ, dla każdego scenariusza oddzielnie. Scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta.
Uwaga: NIE jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora.
1.4.1.2. Wykonawca w zakresie części 1, 2, 3 dostarczy scenariusz symulowanego przypadku klinicznego przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariusza powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego, tzn. wykorzystywać efekty kształcenia dla kierunku lekarskiego określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.1.3. Scenariusz powinien mieć charakter zdarzeń wewnątrzszpitalnych i mieć miejsce na typowych oddziałach szpitala, a rozwiązanie problemów wymagać przeprowadzenia diagnostyki z wykorzystaniem dostępnych w warunkach szpitalnych badań obrazowych i laboratoryjnych możliwych do wykonania/uzyskania w ośrodku o charakterze szpitala uniwersyteckiego.
1.4.1.4. Scenariusz symulacyjny dla części 1, 2, 3 nie powinien obejmować zagadnień związanych z resuscytacją krążeniowo-oddechową.
1.4.1.5. Scenariusz musi umożliwiać sprawdzianie wiedzy i umiejętności technicznych studentów w zakresie postępowania z pacjentem w stanie/stanach zagrożenia zdrowia i/lub życia lub nagłego rozstroju zdrowia oraz umiejętności miękkich, takich jak ocena sytuacji, planowanie, podział zadań, kierowanie zespołem, komunikacja z członkami zespołu, pacjentami, ich rodzinami lub konsultantami z innych oddziałów/pracowni/poradni.
1.4.1.6. Scenariusz powinien wymagać zaangażowania całego zespołu (4-5 osób) biorącego w nim udział w celu skutecznej opieki nad odwzorowywanym pacjentem.
1.5. Techniczne możliwości przeprowadzenia symulacji: Zamawiający posiada Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie z 7 salami wysokiej wierności, z wyposażeniem symulatorów osoby dorosłej, dziecka, noworodka oraz symulacji porodu.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 1846,49 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium merytoryczne – przykładowy scenariusz

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w dydaktyce

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzech części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych w podziale na 3 części:
1.3.1 Część 2 - Opracowanie scenariusza symulacyjnego przeznaczonego do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych z zakresu ostrych stanów internistycznych.
Uwaga:
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania scenariusza w zakresie Części 2 do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych o tematyce innej niż ta, którą Zamawiający już posiada, tj.:
– postępowanie przy zatorze tętnicy płucnej oraz przetrwały otwór owalny,
– postępowanie przy ostrym zespole wieńcowym, pacjent pod wpływem alkoholu,
– postępowanie z pacjentem z bliskowschodnim zespołem oddechowym MERS,
– rozpoznanie w warunkach Szpitalnego Oddziału Ratunkowego objawów nieketonowej hiperglikemii hiperosmolarnej oraz wdrożenie skutecznego leczenia,
– postępowanie z pacjentem z uczuciem kołatania w klatce piersiowej, będącym nosicielem HCV oraz z hemofilią typu A.
– rozpoznanie w warunkach Szpitalnego Oddziału Ratunkowego objawów przedawkowania B-blokerów oraz wdrożenie skutecznego leczenia,
– postępowanie z pacjentem z bólami brzucha oraz zaburzeniami rytmu.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.4.1 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.4.1.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie części 1-3 polega na wypełnieniu wszystkich pól załączonego formularza przedstawionego w OPZ, dla każdego scenariusza oddzielnie. Scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta.
Uwaga: NIE jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora.
1.4.1.2. Wykonawca w zakresie części 1, 2, 3 dostarczy scenariusz symulowanego przypadku klinicznego przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariusza powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego, tzn. wykorzystywać efekty kształcenia dla kierunku lekarskiego określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.1.3. Scenariusz powinien mieć charakter zdarzeń wewnątrzszpitalnych i mieć miejsce na typowych oddziałach szpitala, a rozwiązanie problemów wymagać przeprowadzenia diagnostyki z wykorzystaniem dostępnych w warunkach szpitalnych badań obrazowych i laboratoryjnych możliwych do wykonania/uzyskania w ośrodku o charakterze szpitala uniwersyteckiego.
1.4.1.4. Scenariusz symulacyjny dla części 1, 2, 3 nie powinien obejmować zagadnień związanych z resuscytacją krążeniowo-oddechową.
1.4.1.5. Scenariusz musi umożliwiać sprawdzianie wiedzy i umiejętności technicznych studentów w zakresie postępowania z pacjentem w stanie/stanach zagrożenia zdrowia i/lub życia lub nagłego rozstroju zdrowia oraz umiejętności miękkich, takich jak ocena sytuacji, planowanie, podział zadań, kierowanie zespołem, komunikacja z członkami zespołu, pacjentami, ich rodzinami lub konsultantami z innych oddziałów/pracowni/poradni.
1.4.1.6. Scenariusz powinien wymagać zaangażowania całego zespołu (4-5 osób) biorącego w nim udział w celu skutecznej opieki nad odwzorowywanym pacjentem.
1.5. Techniczne możliwości przeprowadzenia symulacji: Zamawiający posiada Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie z 7 salami wysokiej wierności, z wyposażeniem symulatorów osoby dorosłej, dziecka, noworodka oraz symulacji porodu.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 1833,74 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium merytoryczne – przykładowy scenariusz

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w dydaktyce

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzech części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych w podziale na 3 części:
1.3.1 Część 3 - Opracowanie scenariusza symulacyjnego przeznaczonego do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych z zakresu urazów wielonarządowych.
Uwaga:
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania scenariusza w zakresie Części 3 do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych o tematyce innej niż ta, którą Zamawiający już posiada, tj.:
– postępowanie przy złamaniu miednicy oraz migotania przedsionków, leczenie acenocumarolem,
– ryzyko błędów jatrogennych w opiece nad chorym intensywnym oraz błędy związane z przekazywaniem chorego,
– postępowanie z pacjentem pobitym z urazem głowy, współistniejących urazów klatki piersiowej oraz jamy brzusznej,
– postępowanie z pacjentem po upadku z wysokości, z urazem wielu okolic ciała, zwłaszcza głowy (uraz czaszkowo-mózgowy),
– postępowanie z pacjentem po urazie komunikacyjnym z silnym pobudzeniem psycho-motorycznym,
– postępowanie z pacjentem z urazem kończyny po wybuchu opony.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.4.1 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.4.1.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie części 1-3 polega na wypełnieniu wszystkich pól załączonego formularza przedstawionego w OPZ, dla każdego scenariusza oddzielnie. Scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta.
Uwaga: NIE jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora.
1.4.1.2. Wykonawca w zakresie części 1, 2, 3 dostarczy scenariusz symulowanego przypadku klinicznego przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariusza powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego, tzn. wykorzystywać efekty kształcenia dla kierunku lekarskiego określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.1.3. Scenariusz powinien mieć charakter zdarzeń wewnątrzszpitalnych i mieć miejsce na typowych oddziałach szpitala, a rozwiązanie problemów wymagać przeprowadzenia diagnostyki z wykorzystaniem dostępnych w warunkach szpitalnych badań obrazowych i laboratoryjnych możliwych do wykonania/uzyskania w ośrodku o charakterze szpitala uniwersyteckiego.
1.4.1.4. Scenariusz symulacyjny dla części 1, 2, 3 nie powinien obejmować zagadnień związanych z resuscytacją krążeniowo-oddechową.
1.4.1.5. Scenariusz musi umożliwiać sprawdzianie wiedzy i umiejętności technicznych studentów w zakresie postępowania z pacjentem w stanie/stanach zagrożenia zdrowia i/lub życia lub nagłego rozstroju zdrowia oraz umiejętności miękkich, takich jak ocena sytuacji, planowanie, podział zadań, kierowanie zespołem, komunikacja z członkami zespołu, pacjentami, ich rodzinami lub konsultantami z innych oddziałów/pracowni/poradni.
1.4.1.6. Scenariusz powinien wymagać zaangażowania całego zespołu (4-5 osób) biorącego w nim udział w celu skutecznej opieki nad odwzorowywanym pacjentem.
1.5. Techniczne możliwości przeprowadzenia symulacji: Zamawiający posiada Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie z 7 salami wysokiej wierności, z wyposażeniem symulatorów osoby dorosłej, dziecka, noworodka oraz symulacji porodu.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 1846,49 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium merytoryczne – przykładowy scenariusz

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w dydaktyce

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje / będzie dysponować, co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i która spełnia łącznie następujące warunki w odniesieniu do części 1-3:
• wykształcenie – osoba posiadająca jeden z poniższych tytułów:
- tytuł lekarza lub,
- tytuł magistra pielęgniarstwa lub,
- tytuł magistra położnictwa lub,
- posiadającą łącznie wykształcenie wyższe w dowolnej specjalności i spełniającą wymagania określone w art. 10 pkt 4 lit. a)-d) Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 poz. 2053 z późn. zm.), tj. zawód ratownika medycznego,
• minimum 2-letni staż pracy w wykonywaniu jednego z ww. zawodów,
• doświadczenie dydaktyczne na kierunku lekarskim w uczelni medycznej, obejmujące prowadzenie zajęć z wykorzystaniem symulacji przez min. 50 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (przez prowadzenie zajęć z wykorzystaniem symulacji rozumie się prowadzenie zajęć, w których wykorzystywany jest symulator pacjenta umożliwiający zdalną kontrolę parametrów fizjologicznych dla grupy studentów działających samodzielnie i przeprowadzeniem debriefingu).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 4 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego odpowiednio do treści wzorów stanowiących Załącznik 8 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania i braku podstaw do wykluczenia,
2 napisany przez Wykonawcę scenariusz symulacyjny w ramach kryterium merytorycznego - „przykładowy scenariusz”,
3 zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy,
4 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy,
5 odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z pkt 12) SWZ: Opis sposobu przygotowywania oferty, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zawarte są w pkt 7) SWZ: Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
1. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 21 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.