eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Przebudowa poprzez modernizację ulic stanowiących drogi publiczne



Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa poprzez modernizację ulic stanowiących drogi publiczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227558120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://milanowek.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa poprzez modernizację ulic stanowiących drogi publiczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfa9a84d-5a98-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039697/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Przebudowa poprzez modernizację ulic stanowiących drogi publiczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419711/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.19.TI.2022.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 16947142,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest projekt i wykonanie prac budowlanych i świadczenie usługi nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa poprzez modernizację ulic stanowiących drogi publiczne (ulice: Parkowa, Spacerowa, Kraszewskiego, Górnoleśna, Brwinowska, Grodeckiego, Żwirki, Wigury, Leśny Ślad, Piaski, Niecała, Falęcka, Dzierżanowskiego, Szczepkowskiego, Kasprowicza, św. Urszuli Ledóchowskiej, Gombrowicza) w formule „zaprojektuj i wybuduj” , z uwzględnieniem, że w zakresie części projektowej znajduje się:
1) uzyskanie materiałów wyjściowych do wykonania dokumentacji projektowej,
2) opracowanie projektu budowlanego ulicy (ilość egzemplarzy będzie uzależniona od przyjętej procedury i będzie umożliwiała złożenie do właściwych organów administracji budowlanej, a także będzie uwzględniała dwa egzemplarze dla Zamawiającego),
3) opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko o ile będzie wymagany w postępowaniu w sprawie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko,
4) opracowanie branżowych projektów wykonawczych przebudowy ulicy – drogowego z gospodarką zielenią, usunięcia kolizji infrastruktury technicznej z układem drogowym – uzyskanie wzoru umowy usunięcia kolizji z przebudowywaną ulicą, oświetlenia, odwodnienia drogi (wraz z uzgodnieniami – 4 egz.), jeżeli wymagane,
5) opracowanie projektów usunięcia kolizji istniejącej infrastruktury, jeżeli będą wymagane, wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami – 4 egz.,
6) opracowanie specyfikacji technicznych ogólnych i szczegółowych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.,
7) wykonanie przedmiarów robót jako zestawienia przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem – 2 egz.,
8) wykonanie kosztorysów inwestorskich oraz zbiorczego zestawienia kosztów – po 2 egz.,
9) projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami – 2 egz.,
10) projekt docelowej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami – 4 egz.,
11) sporządzenie planu BIOZ – 2 egz.,
12) opracowanie aktualnej dokumentacji geotechnicznej – 2 egz., jeżeli wymagane,
13) badania, pomiary, opinie i ekspertyzy, jeżeli wymagane,
14) inwentaryzację zieleni w przypadku konieczności wycinki drzew i krzewów kolidujących z przebiegiem ulicy – 2 egz.,
15) uzyskanie wszelkich innych wymaganych uzgodnień i decyzji zgodnie z wymaganiami szczegółowymi, w tym uzgodnień z konserwatorem zabytków,
16) opracowanie operatu wodno-prawnego, jeżeli będzie wymagany, wraz z zatwierdzeniem,
17) przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia opracowanej dokumentacji projektowej, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysów inwestorskich,
18) zapis pełnej dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej w formacie pdf na CD w 2 egz. (w tym przedmiary i kosztorysy),
Zamawiający jest jednostką sektora finansów publicznych w rozumieniu art. 9 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1634 z późn. zm.), w związku z czym na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia minimalnych wymagań określonych w art. 6 tej ustawy.
2. W zakres wykonania przebudowy dróg wchodzi:
1) zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzoną, dokumentację projektową po wytyczeniu robót w terenie przez uprawnionego geodetę,
2) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzację geodezyjną,
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobligowany będzie także do pełnienia nadzoru autorskiego przez projektanta nad wykonaniem robót budowlanych, w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) w ramach wynagrodzenia umownego.
4. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany zaplanować i wycenić wszystkie czynności niezbędne dla realizacji zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, uwzględniając przyjęte technologie i warunki wykonywania robót bez względu na to, czy czynności te (prace) są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. Wykonawca powinien wycenić w ofercie również wszelkie prace czasowe, pomocnicze i dodatkowe niezbędne do wykonania zamówienia jak np. organizacja zaplecza placu budowy, drogi dojazdowe, wytyczenia i inwentaryzacje geodezyjne, odtworzenie stanu istniejącego terenu, zabezpieczenie drzew itp. Zaleca się wykonanie wizji w terenie przed złożeniem oferty (dostęp do terenu nie jest ograniczony).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie funkcjonalno-użytkowym dla każdej z 17 planowanych do przebudowy ulic wg załącznika nr 2 do SWZ pn.: ,,PFU’’.
6. W przypadku, gdy w PFU pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy rozumieć, zgodnie z przepisem
art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia
i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w PFU. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia itp., a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w PFU i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
Uwaga! Przedmiotowe środki dowodowe
7. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych
w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych tj.: kart technicznych lub innych równoważnych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
8. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
9. W przypadku, określonym w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, kiedy opisując przedmiot zamówienia Zamawiający odniósł się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi lub roboty budowlane, w tym rozwiązania/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (karta materiałowa itp.) wystawionych lub publikowanych przez producenta danego materiału. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów stwierdzających, że proponowane materiały równoważne charakteryzują się parametrami nie gorszymi od materiałów podanych w PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20270769,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36524850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.