eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Świadczenie kompleksowej usługi serwisowej w zakresie konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kaliszu



Ogłoszenie z dnia 2022-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi serwisowej w zakresie konserwacji i napraw urządzeń
dźwigowych zainstalowanych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kaliszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300224440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 79

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.kalisz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowej usługi serwisowej w zakresie konserwacji i napraw urządzeń
dźwigowych zainstalowanych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kaliszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e4d8d93-7ab6-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030793

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005218/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Konserwacje i naprawy wind szpitalnych na lata 2022-2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą
elektroniczną przyużyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal.2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do
komunikacji.3. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej przekazywanej przyich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu
dostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.c)
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Do
przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego. lub podpisu osobistego.
2. Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze
.NET Framework 4.5. Aplikacja działa na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest
dostępna dla systemu Linux i MAC OS.
3. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika na
miniPortalu.
4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych
.doc, .docx, .pdf .rtf , xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email: zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl
6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń
składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email
zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl
7.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. (Dz.U. z
2020r. poz. 2452).
8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 03/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowej usługi serwisowej w zakresie
konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach Wojewódzkiego
Szpitala Zespolonego w Kaliszu
przy ul. Poznańskiej 79. Szczegółowy wykaz urządzeń wymieniono w załączniku nr 2a do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji na wykonaną naprawę

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowej usługi serwisowej w zakresie
konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach Wojewódzkiego
Szpitala Zespolonego w Kaliszu
przy ul. Toruńskiej 7. Szczegółowy wykaz urządzeń wymieniono w załączniku nr 2b do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji na wykonaną naprawę

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co
najmniej:
􀀀 dotyczy części nr 1 - 200 000,00 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100),􀀀 dotyczy
części nr 2 - 100 000,00 zł ( słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca
wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje:
􀀀 dotyczy części nr 1 – 2 usługi z których każda obejmowała konserwacje i naprawy dźwigów
(wind) o łącznej wartości brutto min. 200 000,00 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100),
􀀀 dotyczy części nr 2 –2 usługi z których każda obejmowała konserwacje i naprawy dźwigów
(wind) o łącznej wartości brutto min. 100 000,00 zł ( słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna
warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub na etapie realizacji
przedmiotowego zamówienia będzie dysponował:
􀀀 dotyczy części nr 1 - co najmniej 4 osobami,
􀀀 dotyczy części nr 2 - co najmniej 2 osobami,
z, których każda posiada aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne uprawniające do
przeprowadzania konserwacji UTB (wind), wydane przez Urząd Dozoru Technicznego na
podstawie rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21.05.2019 r. w
sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji
urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużenia okresu ważności zaświadczeń
kwalifikacyjnych(Dz. U. z 2019 r. poz. 667).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2.1 dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
przynajmniej na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt C.2.3 SWZ,
1.2.2 wykaz usług wykonanych, lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, - Załącznik nr 4
do swz,
1.2.3 dowody określające, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie – dowodami sąreferencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały
wykonane, lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w
okresie ostatnich 3 miesięcy;
1.2.4 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
spełniających wymagania określone w pkt C 2.4 lit. b SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami, druk wykazu stanowi - Załącznik nr 5 do swz.
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały
wykonane, lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w
okresie ostatnich 3 miesięcy;
1.2.4 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
spełniających wymagania określone w pkt C 2.4 lit. b SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami, druk wykazu stanowi - Załącznik nr 5 do swz.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykaz aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń i dokumentów składanych wraz z
ofertą:
1.1 oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia
o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego
ubiegania się
o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy
z wykonawców;
1.2 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia
o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego
ubiegania się
o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
składa każdy z wykonawców w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu;
1.3 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o których mowa w ppkt 1.1 i ppkt
1.2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby,
1.4 Formularz Ofertowy - do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza
Ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. W przypadku, gdy wykonawca nie
korzysta z przygotowanego przez zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić
wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym;
1.5 Formularz Cenowy – Załącznik nr 6 do SIWZ,
1.6 pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
wykonawcy w przypadku, gdy ofertę składa osoba/osoby działające na jego podstawie,
1.7 pełnomocnictwo lub inny dokument dla pełnomocnika potwierdzający umocowanie do
reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia;
1.8 oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dotyczące usług, które
wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ,
1.9 zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów-wzór stanowi Załącznik nr 11 do SWZ,
1.10 dowód wniesienia wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna)
Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz musi być załączony do
oferty w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby
upoważnionej do wydania dokumentu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości :
Część Nr 1 – 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100),
Zadanie Nr 2 – 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w
paragrafie 12 projektu umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/, za posrednictwem ePUAPu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-31 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.