eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Przebudowa drogi gminnej nr 150808C w miejscowości Sukowy



Ogłoszenie z dnia 2021-04-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030671 z dnia 2021-04-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 150808C w miejscowości Sukowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 150808C w miejscowości Sukowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99977675-7827-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003549/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 150808C w miejscowości Sukowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011332/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 515157,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 5 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej nr 150808C od skrzyżowania
z drogą gminną nr 150506C do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2451C relacji Młynice – Sukowy - Baranowo o długości łącznej 350,94 mb. Działki objęte opracowaniem: 101/1, 101/2, 92/1, 82, 51 obręb ewidencyjny 0043 Sukowy.

Zakres zadania przewiduje:
- wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych,
- wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni oraz zjazdów,
- wykonanie pobocza z kruszywa łamanego,
- wyprofilowanie istniejących rowów drogowych,
- wykonanie zmian w stałej organizacji ruchu drogowego – oznakowanie poziome i pionowe,
- wykonanie humusowania terenu wraz z obsianiem trawą,
- budowę kanału technologicznego.

Droga w stanie istniejącym posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej (wykonana została
w technologii powierzchniowego utrwalenia za pomocą kruszywa i grysów) o szerokości około 4 m. Zjazdy do przyległych nieruchomości posiadają nawierzchnię gruntową, z kostki betonowej oraz bitumiczną. Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez spływ wody na przyległy teren oraz do istniejącego rowu zlokalizowanego po prawej stronie drogi. Przy drodze zlokalizowane są pola uprawne oraz zabudowa jednorodzinna. Na terenie objętym opracowaniem zlokalizowana jest sieć wodociągowa, energetyczna, teletechniczna oraz kanalizacji sanitarnej.

Grunty występujące w dokumentowanym podłożu zaliczono do mineralnych rodzimych, nieskalistych spoistych oraz niespoistych. Na odcinku objętym opracowaniem wykonano siedem otworów badawczych do głębokości 2-3 m. Istniejącą konstrukcję jezdni stanowi powierzchniowe utrwalenie za pomocą emulsji i grysów wykonane na warstwie z kruszywa o grubości 10-15 cm. Bezpośrednio pod w/w opisaną warstwą występują nasypy z piasku, gruzu oraz szlaki o różnej miąższości. Poniżej opisanych warstw występują grunty spoiste (gliny i piaski gliniaste) oraz grunty niespoiste. Na odcinku od km 0+200 do km 0+280 na głębokości od 0,8 m do 0,9 m poniżej poziomu istniejącego terenu występuje warstwa ziemi urodzajnej, która została przewidziana do usunięcia (miąższość warstwy od 0,3m do 0,6m; w opisanym miejscu droga przebiega w nasypie, a przed budową nie została usunięta warstwa ziemi urodzajnej). Biorąc pod uwagę stwierdzone warunki gruntowe i rodzaj projektowanej inwestycji, dokumentowane podłoże można zaliczyć do I kategorii geotechnicznej (wg kryteriów przyjętych w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 Dz. U. Poz 463). Po analizie wyników badań modułu odkształcenia wtórnego oraz określonej wysadzinowości gruntu przyjęto grupę nośności podłoża gruntowego G3 na całym odcinku objętym opracowaniem.
Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej w miejscowości Sukowy. Długość odcinka objętego przebudową – 350,94 mb.
Parametry projektowanej drogi:
- klasa drogi D,
- prędkość projektowa – 30 km/h,
- kategoria ruchu – KR1,
- droga jednojezdniowa, dwupasowa,
- szerokość pasa ruchu – 2,5 m,
- szerokość jezdni – 5 m,
- pochylenie jezdni 2 % jednostronne w kierunku istniejącego rowu,
- pobocza z tłucznia o szerokości 0,75 m, pochylenie poprzeczne 8% oraz 2%.

Roboty rozbiórkowe i ziemne obejmują:
- rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni oraz zjazdów,
- wykonanie wycinki drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni oraz zjazdów,
- odtworzenie oraz wyprofilowanie rowu drogowego.

Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z normą PN-S-02205 Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać przekopy kontrolne w celu ustalenia rzeczywistego położenia w/w urządzeń. Roboty ziemne prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w uzgodnieniach z właścicielami urządzeń oraz obowiązującymi przepisami.

Na podstawie uzgodnień branżowych urządzenia branży wodociągowej oraz studnie kanalizacji sanitarnej należy wyregulować do rzędnych projektowanych nawierzchni. Sieć teletechniczną będącą własnością Orange Polska S.A. należy zabezpieczyć rurą ochronną dwudzielną typa A140 PS pod nadzorem przedstawiciela w/w przedsiębiorstwa, zgodnie z oznaczeniami w części rysunkowej opracowania.

Zaprojektowano jezdnię o szerokości 5,0 m o nawierzchni z betonu asfaltowego. Spadek poprzeczny projektowanych jezdni: 2% w stronę prawą. Od km 0+000,00 do km 0+020,00 oraz od km 0+330,00 do KT zaprojektowano rampy drogowe w celu połączenia się z istniejącymi nawierzchniami dróg na skrzyżowaniach. Pobocza zaprojektowano o szerokości 0,75 m wykonane z kruszywa łamanego o grubości 15 cm. Spadek poprzeczny poboczy: 8%, a na wyższej krawędzi jezdni zgodny ze spadkiem jezdni.

Wysokościowe usytuowanie obiektów zaprojektowano przy następujących założeniach:
- zapewnienia prawidłowego odwodnienia,
- dostosowania wysokościowego do istniejących elementów zagospodarowania terenu – zjazdów do posesji oraz na pola uprawne.

Odwodnienie jezdni będzie się odbywało poprzez spływ powierzchniowy wód opadowych oraz roztopowych do istniejącego rowu chłonno – odparowującego przewidzianego do wyprofilowania. Na rysunku nr 4 przedstawiającym profil podłużny jezdni zaprojektowano niweletę rowu. Zaprojektowano rowy o przekroju trapezowym, głębokość rowu – min. 0,5 m, pochylenie skarpy oraz przeciwskarpy – 1:1,5, szerokość dna rowu – 0,40 m. Projektowane rowy nie posiadają ujścia i nie będą prowadzić wód w sposób ciągły lub okresowy, więc nie stanowią urządzeń wodnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. „Prawo wodne” (art. 16 pkt. 47 oraz 65).

Konstrukcja jezdni (podłoże o grupie nośności G3):
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR1-2 gr. 4 cm zgodna z WT-2 2014,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W KR1-2 gr. 5 cm zgodna z WT-2, 2014,
- podbudowa z podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o grubości 20 cm zgodna z WT-4 2010,
- warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 o gr. 22 cm,
- istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane i zagęszczone do Is=1,0, E2 min. 35 MPa

Konstrukcja jezdni od km 0+0200,00 do km 0+280 (usunięcie warstwy ziemi
urodzajnej):
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR1-2 gr. 4 cm zgodna z WT-2 2014,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W KR1-2 gr. 5 cm zgodna z WT-2, 2014,
- podbudowa z podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o grubości 20 cm zgodna z WT-4 2010,
- warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 o gr. 15 cm,
- wymiana gruntu na piasek – zgodnie z oznaczeniami w części rysunkowej opracowania,
- istniejące podłoże gruntowe.

Konstrukcja zjazdów o nawierzchni bitumicznej:
- warstwa ścieralna za betonu asfaltowego AC 11 S KR1-2 gr. 4 cm zgodna z WT-2 2014,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W KR1-2 gr. 4 cm zgodna z WT-2, 2014,
- podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o grubości 15 cm zgodna z WT-4 2010,
- warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 o gr. 15 cm,
- istniejące podłoże gruntowe zagęszczone do Is=1,0.

Konstrukcja zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej:
- kostka betonowa o gr. 8 cm układana na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 3cm,
- podbudowa z betonu C12/15 o gr. 15 cm,
- warstwa gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 o gr. 15 cm,
- istniejące podłoże gruntowe zagęszczone do Is=1,0.

Konstrukcja dojść do posesji (kostka betonowa):
- kostka betonowa gr. 6 cm układana na podsypce cementowo – piaskowej o gr. 3 cm,
- podbudowa z betonu C8/10 gr. 10 cm,
- warstwa odcinająca z piasku o gr. 20 cm,
- istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane i zagęszczone do Is=1,0.

Konstrukcja poboczy:
- warstwa kruszywa łamanego C90/3 o grubości 15 cm,
- istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane i zagęszczone do Is=1,0.

Powyższe konstrukcje zaprojektowano na podstawie losowych badań. Podczas wykonywania robót, w przypadku natrafienia na warunki odmienne, należy zweryfikować przyjęte rozwiązania mając na uwadze przede wszystkim uzyskanie wymaganej nośności podłoża oraz zapewnienie warunku mrozoochronności konstrukcji.

Jako obramowanie jezdni w obrębie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej zaprojektowano krawężnik betonowy najazdowy 15x22 cm wyniesiony +3 cm ponad nawierzchnię jezdni. Krawężnik należy ustawić na wcześniej wykonanej ławie z betonu C12/15 z oporem. Przy pozostałych krawędziach nawierzchnię z kostki betonowej należy obramować za pomocą opornika betonowego 12x25 cm układanego na ławie z betonu C12/15 z oporem. Nawierzchnię dojść do posesji należy obramować za pomocą obrzeża betonowego 8x30 cm układanego na ławie betonowej z oporem.

Zadanie obejmuje również budowę kanału technologicznego. Projektuje się budowę kanału technologicznego wzdłuż przebudowywanego odcinka drogi gminnej. Szczegóły pokazano na PZT – Rys. nr 1 oraz Schemacie ideowym kanału technologicznego – Rys. nr 2.
Budowa kanału technologicznego w zakresie:
- budowa ciągów kanału technologicznego w standardzie KTp [km] - 0,3433 (długość trasowa)
- budowa studni kablowych SKO-2g [kpl.] – 4
Szczegółowy zakres zgodnie z opracowaniem branżowym.

Teren po lewej stronie drogi poza poboczem o szerokości około 1 m oraz skarpy rowów należy obsypać warstwą ziemi urodzajnej oraz obsiać nasionami traw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 454849,44

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581537,58

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454849,44

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Szewczyk PRDI UNIDROMEX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562759075

7.3.3) Ulica: ul. Popowicka 36

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454849,44

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.