eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fredropol › Rozbudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy o budynek funkcji kulturalnej, oświatowej, biurowo - administracyjnej w Fredropolu wraz z zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2021-04-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030544 z dnia 2021-04-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy o budynek funkcji kulturalnej, oświatowej, biurowo - administracyjnej w Fredropolu wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fredropol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fredropol 15

1.5.2.) Miejscowość: Fredropol

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-734

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 671 98 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@fredropol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fredropol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy o budynek funkcji kulturalnej, oświatowej, biurowo - administracyjnej w Fredropolu wraz z zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3371d480-7a67-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001178/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy o budynek o funkcji kulturalnej, oświatowej, biurowo - administracyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011618/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KI.671.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2207948,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania, roboty budowlane polegające na Rozbudowie istniejącego budynku Urzędu Gminy o budynek funkcji kulturalnej, oświatowej, biurowo - administracyjnej w Fredropolu wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach nr ewid. 220/4 i 414/2 obręb Fredropol. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Umowy również „przedmiotem umowy”.
2. Ogólny zakres robót:
- Wykonywanie konstrukcji dachowych
- Wykonywanie pokryć dachowych
- Betonowanie
- Roboty murarskie
- Instalowanie centralnego ogrzewania
- Roboty instalacyjne hydrauliczne
- Roboty instalacyjne kanalizacyjne
- Tynkowanie
- Pokrywanie podłóg i ścian
- Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
- Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
- Roboty instalacyjne elektryczne
- Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
- Instalowanie infrastruktury okablowania
- Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
- Przebudowa sieci telekomunikacyjnych ziemnych i napowietrznych
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ
3. ZESTAWIENIE PARAMETRÓW OBIEKTU, POWIERZCHNI, KUBATURY, WYMIARÓW
a. Powierzchnia zabudowy budynku projektowanego 289,00 m2
b. Powierzchnia zabudowy budynku istniejącego 342,70 m2
c. Powierzchnia wszystkich budynków na dz. nr ewid. 220/4 i 414/2 co stanowi 48% powierzchni działek 688,00 m2
d. Powierzchnia terenów utwardzonych w zakresie opracowania – stan istniejący 450,00 m2
e. Powierzchnia terenów utwardzonych w zakresie opracowania – stan projektowany 204,70 m2
f. Powierzchnia zakresu opracowania 764,00 m2
g. Całkowita powierzchnia użytkowa 678,20 m2
h. Kubatura 2753,00 m3
i. Szerokość elewacji frontowej 28,75 m
j. Wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej 8,70 m
k. Całkowita wysokość budynku 11,89 m
4. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej oraz sporządzenia kompletnych wymaganych protokołów i oświadczeń w celu zgłoszenia przedmiotu zamówienia do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
5. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SWZ przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych.
6. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia, że posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy.
7. 7. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
8. Wykonawca zapewni na swój koszt kompleksową obsługę geodezyjną budowy przez uprawnionego geodetę oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
9. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót wobec właścicieli posesji i nieruchomości, a także wobec innych osób trzecich oraz ponosi konsekwencje powstałe w wyniku nieterminowego ich usuwania.
10. Przedmiot umowy musi być wykonany w zakresie I zgodnie z dokumentacją projektową zadania, przedmiarem robót wraz ze STWiORB, dokumentacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z Ofertą Wykonawcy, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony między innymi w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,
11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie opisane Dokumentacją projektową, Dokumentacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz STWiORB roboty budowlane, niezbędne do realizacji przedmiotu Umowy.
12. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z Dokumentacją projektową, Dokumentacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz STWiORB.
13. Wykonanie robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a które są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z Dokumentacją projektową, Dokumentacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz STWiORB, nie wymaga zawarcia odrębnej umowy.
14. Roboty budowlane nie ujęte niniejszą Umową, w szczególności nie ujęte Dokumentacją projektową, Dokumentacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz STWiORB, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego doszło do zawarcia Umowy, a które są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy, gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie wykonania tych robót od przedmiotu Umowy wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie Umowy jest uzależnione od wykonania tych robót, Wykonawca zobowiązuje się wykonać w ramach zaproponowanego wynagrodzenia ryczałtowego.
15. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zamiennych w stosunku do robót budowlanych opisanych w projekcie budowlanym, jeżeli ich wykonanie jest konieczne dla realizacji Umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, na zasadach określonych w niniejszej Umowie.
16. Inspektor nadzoru inwestorskiego, w związku z robotami budowlanymi, ma prawo wydawania Wykonawcy uzgodnionych z Zamawiającym poleceń, a Wykonawca jest zobowiązany do wykonania tych poleceń, w szczególności poprzez:
a. zmniejszenie lub zwiększenie ilości robót budowlanych na ilości dostosowane do potrzeb realizacji przedmiotu Umowy lub pominięcie poszczególnych robót budowlanych, opisanych w dokumentacji projektowej, jeżeli zmiana ta jest konieczna dla realizacji Umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i zmiana nie stanowi istotnego odstępstwa od projektu budowlanego,
b. zmianę kolejności wykonywania robót budowlanych, określonej Harmonogramem rzeczowym.
17. W przypadku, gdy rozliczenie zmienionego zakresu robót, o którym mowa w ust.16 nie będzie możliwe poprzez obmiar wykonanych robót budowlanych, w szczególności:
a. gdy roboty ujęte w projekcie budowlanym lub wykonawczym nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót lub
b. gdy roboty nie ujęte w projekcie wykonawczym nie zostały również ujęte w przedmiarze robót, a ich wykonanie jest konieczne dla realizacji Umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i ma na celu usunięcie rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a projektem wykonawczym,
c. lub w przypadku konieczności zaniechania robót budowlanych objętych Kosztorysem ofertowym, - wykonanie przez Wykonawcę zmienionego zakresu robót nastąpi na podstawie Protokołu konieczności.
18. Protokół konieczności jest sporządzany przez Kierownika budowy, akceptowany przez Zamawiającego i podpisywany przez: Kierownika budowy, Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Wykonawcę.
19. Dochodzenie roszczeń związanych z brakiem akceptacji przez Wykonawcę poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego, o których mowa w ust.8, protokołu konieczności, o którym mowa w ust. 17 i 18, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku realizacji odpowiednio: poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego lub postanowień Protokołu konieczności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

45262300-4 - Betonowanie

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3472954,52

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3841282,95

2021-04-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.