eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Wymiana ogrodzeń wraz z niezbędnymi odbiorami robót na terenie placówek oświatowych w Otwocku ramach zadania budżetowego pn., "Poprawa bezpieczeństwa na terenie placówek oświatowych w Otwocku".



Ogłoszenie z dnia 2022-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana ogrodzeń wraz z niezbędnymi odbiorami robót na terenie placówek oświatowych
w Otwocku ramach zadania budżetowego pn., „Poprawa bezpieczeństwa na terenie placówek oświatowych w Otwocku”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otwock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana ogrodzeń wraz z niezbędnymi odbiorami robót na terenie placówek oświatowych
w Otwocku ramach zadania budżetowego pn., „Poprawa bezpieczeństwa na terenie placówek oświatowych w Otwocku”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dfd6d73-4779-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280219/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.61.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 547235,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I Wymiana ogrodzenia na terenie w Szkoły Podstawowej nr 2 w Otwocku przy ul. Poniatowskiego 47/49, zgodnie z załącznikiem. Wymiary ogrodzenia ok. 210 mb,
w tym 3 furtki i 1brama przesuwna.


Przedmiot zamówienia:
1) zakup, kompletację i transport materiałów niezbędnych do wykonania robót
na teren budowy,
2) montaż słupków paneli i akcesoriów,
3) montaż furtek i bram,
4) ogrodzenie podlegające wymianie powinno być na podmurówce
z wykorzystaniem podmurówki istniejącej, którą należy odświeżyć i ujednolicić (oczyścić, osiatkować, zaciągnąć betonem architektonicznym), lub wykonanie nowej podmurówki.
5) ogrodzenie nowe powinno być panelowe z podmurówką z prefabrykatów.

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do :
1) zabezpieczenie terenu robót,
2) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,
3) zapewnienie bieżącej obsługi wykonanych prac,
4) organizacja zaplecza budowy,
5) ubezpieczenie budowy,
6) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych robót do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia dokumentacji powykonawczej
z uwzględnieniem kart materiałowych, certyfikatów, karty katalogowe, karty gwarancyjne, wytyczne do konserwacji i przeglądów, koniecznych do utrzymania gwarancji.
7) wykonania wszystkich innych prac, w tym nie ujętych w projekcie umowy,
a niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu.
8) prowadzenie prac w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 152439,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II Wymiana ogrodzenia na terenie Szkoły Podstawowej nr 12 w Otwocku przy ul. Andriollego 76, zgodnie z załącznikiem. Wymiary ogrodzenia ok. 470 mb, w tym
4 furtki i 2 bramy przesuwne.

Przedmiot zamówienia:
1) zakup, kompletację i transport materiałów niezbędnych do wykonania robót
na teren budowy,
2) montaż słupków paneli i akcesoriów,
3) montaż furtek i bram,
4) ogrodzenie podlegające wymianie powinno być na podmurówce
z wykorzystaniem podmurówki istniejącej, którą należy odświeżyć i ujednolicić (oczyścić, osiatkować, zaciągnąć betonem architektonicznym), lub wykonanie nowej podmurówki.
5) ogrodzenie nowe powinno być panelowe z podmurówką z prefabrykatów.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do :
1) zabezpieczenie terenu robót,
2) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,
3) zapewnienie bieżącej obsługi wykonanych prac,
4) organizacja zaplecza budowy,
5) ubezpieczenie budowy,
6) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych robót do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia dokumentacji powykonawczej
z uwzględnieniem kart materiałowych, certyfikatów, karty katalogowe, karty gwarancyjne, wytyczne do konserwacji i przeglądów, koniecznych do utrzymania gwarancji.
7) wykonania wszystkich innych prac, w tym nie ujętych w projekcie umowy,
a niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu.
8) prowadzenie prac w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 329268,29 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie III Wymiana ogrodzenia na terenie Szkoły Podstawowej nr 9 w Otwocku
przy ul. Narutowicza 275, zgodnie z załącznikiem. Ogrodzenia frontowe oczyścić
ze starej powłoki malarskiej, rdzy i odmalować (odnowić panele oraz słupki), wymiarach ogrodzenia ok. 61 mb, w tym 2 bramy przesuwne i 1 furtka, ogrodzenie tylne nowe (panelowe) o wymiarach ok. 51 mb, w tym 1 furtka i 1 brama dwu skrzydłowa.

Przedmiot zamówienia:
1) zakup, kompletację i transport materiałów niezbędnych do wykonania robót
na teren budowy,
2) montaż słupków paneli i akcesoriów,
3) montaż furtek i bram,
4) ogrodzenie podlegające wymianie powinno być na podmurówce
z wykorzystaniem podmurówki istniejącej, którą należy odświeżyć i ujednolicić (oczyścić, osiatkować, zaciągnąć betonem architektonicznym), lub wykonanie nowej podmurówki.
5) ogrodzenie nowe powinno być panelowe z podmurówką z prefabrykatów.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do :
1) zabezpieczenie terenu robót,
2) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,
3) zapewnienie bieżącej obsługi wykonanych prac,
4) organizacja zaplecza budowy,
5) ubezpieczenie budowy,
6) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych robót do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem kart materiałowych, certyfikatów, karty katalogowe, karty gwarancyjne, wytyczne do konserwacji i przeglądów, koniecznych do utrzymania gwarancji.
7) wykonania wszystkich innych prac, w tym nie ujętych w projekcie umowy,
a niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu.
8) prowadzenie prac w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 65528,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145900,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145900,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145900,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEMY OGRODZEŃ WOJCIECH ŚWIĄTKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762174978

7.3.3) Ulica: ul. Nad Torem 4,

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145900,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305682,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305682,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305682,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEMY OGRODZEŃ WOJCIECH ŚWIĄTKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762174978

7.3.3) Ulica: ul. Nad Torem 4

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305682,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72371,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72371,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.