eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty zwi±zane z oznakowaniem poziomym, pionowym oraz urz±dzeniami bezpieczeñstwa ruchu na drogach gminnych na terenie Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy



Og³oszenie z dnia 2022-01-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty zwi±zane z oznakowaniem poziomym, pionowym oraz urz±dzeniami bezpieczeñstwa ruchu na drogach gminnych na terenie Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DZIELNICA W£OCHY MIASTA STO£ECZNEGO WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224434300

1.5.8.) Numer faksu: 224434203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wlochy.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty zwi±zane z oznakowaniem poziomym, pionowym oraz urz±dzeniami bezpieczeñstwa ruchu na drogach gminnych na terenie Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-29a04a42-79d8-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00030464

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017768/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.19 roboty zwiazane z utrzymywaniem i konserwacj± oznakowania pionowego i poziomego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu platformy zakupowej Zamawiaj±cego, opisane zosta³y w Instrukcji korzystania dla Wykonawców.

Adres strony internetowej, na której dostêpne s± informacje dotycz±ce niniejszego postêpowania: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3) Wymagania dotycz±ce zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od Wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z Wykonawcami udostêpnianym pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl (zwanym dalej Systemem)
4) Ofertê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Przekazanie Oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania w Systemie, zgodnie z poni¿sz± kolejno¶ci±.
Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub za³o¿enia bezp³atnego konta. Rejestracja Wykonawcy w Systemie nastêpuje automatycznie poprzez weryfikacjê adresu e-mail podanego przez Wykonawcê w Formularzu rejestracyjnym. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy mo¿e trwaæ maksymalnie do 2 dni roboczych. Maj±c to na uwadze, Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.

Pozosta³± nie wskazan± wy¿ej w ppkt. 4) korespondencjê mo¿na przekazywaæ drog± mailow± na adres wlochy.wzp@um.warszawa.pl lub za pomoc± platformy zakupowej https://zamowienia.um.warszawa.pl ze wskazaniem w tytule wiadomo¶ci numeru postêpowania, którego dotyczy. Zamawiaj±cy informuje, i¿ wielko¶æ pojedynczego pliku przekazywanego za pomoc± poczty elektronicznej, ze wzglêdu na jej ograniczenia, nie mo¿e przekraczaæ 10 Mb.
5) Zamawiaj±cy w poni¿szej tabeli wskazuje informacje dotycz±ce Systemu, o których mowa w art. 67 ustawy Pzp:
Opis Wymóg
Przekazywanie Ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
Niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne, które musi spe³niaæ komputer Wykonawcy:
• Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Zainstalowana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;
Dopuszczalne wielko¶ci i formaty przesy³anych danych:
• Wielko¶æ pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczaj±ca 100 MB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc;
Kodowanie i czas odbioru danych:
• Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania Ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Urzêdu Miar.


Pozosta³e informacje dotycz±ce systemu (opis, wymagania) zosta³y zawarte w SWZ cz. I pkt. 11.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA zawarta jest w SWZ cz. VII pkt. 2.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA zawarta jest w SWZ cz. VII pkt. 2.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TPBN 4/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 243902,44 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) monta¿ i demonta¿ s³upków do znaków;
b) zdjêcie znaków drogowych i tabliczek lub ich poprawa;
c) zamocowanie nowych znaków drogowych;
d) ustawienie s³upków blokuj±cych U-12c bia³o – czerwonych;
e) ustawienie s³upków blokuj±cych U-12c syrenka wspó³czesna, historyczna;
f) zamocowanie ogrodzeñ segmentowych typu U-12a;
g) zamocowanie ogrodzeñ ³añcuchowych typu U-12b;
h) uzupe³nienie ³añcuchów;
i) oznakowanie poziome cienkowarstwowe;
j) oznakowanie poziome grubowarstwowe;
k) frezowanie oznakowania poziomego;
l) mycie znaków i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu;
m) monta¿ azyli z elementów segmentowych gumowych;
n) ustawienie s³upków przeszkodowych U-5a;
o) malowanie na niebiesko miejsc dla osób niepe³nosprawnych;
p) wykonanie progów zwalniaj±cych;
q) u³o¿enie korytek odwadniaj±cych;
r) zamocowanie punktowych elementów odblaskowych.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do korekt ilo¶ci robót i materia³ów (wynikaj±cych z bie¿±cych potrzeb powsta³ych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia ) w stosunku do ilo¶ci podanych w przedmiarze. Wynagrodzenie Wykonawcy nie mo¿e byæ wy¿sze ni¿ kwota brutto okre¶lona w § 7 ust. 3 umowy.
Zamawiaj±cy planuje wykonaæ nie mniej ni¿ 80% ilo¶ci robót wyszczególnionych w poszczególnych pozycjach przedmiaru.

2) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±:
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiar robót.

2. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia dotycz±ce zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp)

1) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê do realizacji zamówienia, osób na podstawie stosunku pracy.
2) Wykonawca zobowi±zuje siê do zatrudnienia na umowê o pracê wszystkich osób, które w trakcie realizacji robót wykonuj± wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci tj. wykonanie oznakowania poziomego, pionowego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
3) Wykonawca zobowi±zuje podwykonawcê do zatrudnienia na umowê o pracê wszystkich osób, które w trakcie realizacji robót wykonuj± wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.

16. Informacje dotycz±ce przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp

Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- nie wymaga z³o¿enia Oferty po odbyciu przez Wykonawcê wizji lokalnej w terenie.
- nie wymaga sprawdzenia przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 7. Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt. 7 Prawa zamówieñ publicznych
Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt. 7 ustawy Pzp do warto¶ci 81 300,81 z³. netto, polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót ujêtych w zamówieniu podstawowym. Zamówienia te udzielane bêd± na warunkach ustalanych w trakcie negocjacji Zamawiaj±cego z Wykonawc±.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunki udzia³u w stosunku do Wykonawców ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1)1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1)2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1)3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1)4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1)4.1) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie, w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
a) minimum 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu lub konserwacji oznakowania poziomego i pionowego oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu o warto¶ci co najmniej 120 000,00 z³ brutto;
LUB
b) minimum 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu lub konserwacji oznakowania poziomego o warto¶ci co najmniej 50 000,00 z³ brutto;
ORAZ
c) minimum 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu lub konserwacji oznakowania pionowego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu o warto¶ci co najmniej 70 000,00 z³ brutto;

Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lonych w pkt 1)4.1) bêdzie oceniany: w przypadku wykazywania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu poprzez wykonanie robót budowlanych okre¶lonych wy¿ej w podpunkcie 1)4.1) litera a) – warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie; a w przypadku wykazywania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu poprzez wykonanie ³±cznie robót budowlanych okre¶lonych wy¿ej w podpunkcie 1)4.1) litera b) oraz litera c) – warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.

1)4.2) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e na okres realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ 1 osob± – kierownikiem robót budowlanych posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej w co najmniej w ograniczonym zakresie (zamawiaj±cy nie dopuszcza uprawnieñ wy³±cznie do dróg wewnêtrznych) lub odpowiadaj±cymi im wa¿nymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
W przypadku osób, które naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie poza terytorium RP, osoby te musz± posiadaæ decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych w ww. specjalno¶ci, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U.2021 r., poz. 1646) lub posiadaæ prawo do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz.U.2019 r., poz. 1117).
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lonych w pkt 1)4.2) powy¿ej uzna je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³ni ww. warunek.
2. Podstawy wykluczenia Wykonawców
Podstawy wykluczenia – z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawców, w stosunku do których zachodz± przes³anki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W postêpowaniu Zamawiaj±cy nie okre¶la podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z postêpowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3.3. SK£ADANE W WYZNACZONYM, NIE KRÓTSZYM NI¯ 5 DNI, TERMINIE ¦RODKÓW DOWODOWYCH POTWIERDZAJ¡CYCH SPE£NIANIE WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU I BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTÊPOWANIA:

1) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1)1. Wykazu robót budowlanych w których Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie:
a) minimum 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu lub konserwacji oznakowania poziomego i pionowego oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu o warto¶ci co najmniej 120 000,00 z³ brutto;
LUB
b) minimum 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu lub konserwacji oznakowania poziomego o warto¶ci co najmniej 50 000,00 z³ brutto;
ORAZ
c) minimum 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu lub konserwacji oznakowania pionowego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu o warto¶ci co najmniej 70 000,00 z³ brutto;

w przypadku ka¿dej z tych robót, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

1)2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w którym Wykonawca wyka¿e ¿e na okres realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³:
- 1 osob± – kierownikiem robót budowlanych posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej w co najmniej w ograniczonym zakresie (zamawiaj±cy nie dopuszcza uprawnieñ wy³±cznie do dróg wewnêtrznych) lub odpowiadaj±cymi im wa¿nymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2) W postêpowaniu Zamawiaj±cy nie okre¶la podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z postêpowania.
3) W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415; zwanym dalej "r.p.¶.d.") oraz przepisy rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 zwanym dalej "r.d.e.").

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W postêpowaniu Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

3.2. SK£ADANE Z OFERT¡ W SYSTEMIE – NA PLATFORMIE ZAKUPOWEJ, O KTÓREJ MOWA W SWZ CZ. I PKT. 11:
a) Wype³niony i podpisany Formularz Oferty – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
b) Wype³niony i podpisany kosztorys ofertowy – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ.
c) za³±czenie do Oferty w systemie O¶wiadczenia Wykonawcy stanowi±cego potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania (sporz±dzonego wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 3 do SWZ),
d) za³±czenie do Oferty w systemie O¶wiadczenia Wykonawcy stanowi±cego potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (sporz±dzonego wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 4 do SWZ),
e) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych Podmiotów, za³±czenie do Oferty w systemie:
– o¶wiadczeñ, o których mowa w lit. c) i d) dotycz±cych ka¿dego Podmiotu,
– zobowi±zanie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z Podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laj±ce w szczególno¶ci:
• zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
• sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
• czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi/ roboty budowlane których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

f) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, za³±czenie do Oferty w systemie:
– o¶wiadczeñ, o których mowa w lit. c) i d) dotycz±cych ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
– o¶wiadczenia z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (sporz±dzonego wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 6 do SWZ),
g) ewentualnie pe³nomocnictwo(-a) – w postaci pliku,
h) w przypadku, gdy Oferta zawiera informacje stanowi±ce tajemnice przedsiêbiorstwa, Wykonawca musi za³±czyæ dowody, o których mowa w SWZ cz. VII pkt. 1 ppkt. 5) SWZ,
i) w postêpowaniu Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± podmiotowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5. Inne dokumenty lub o¶wiadczenia wymagane w postêpowaniu

Dokument (np. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, pe³nomocnictwo, umowa spó³ki cywilnej, umowa konsorcjum, itp.) zawieraj±cy dane aktualne na dzieñ sk³adania Ofert, potwierdzaj±cy, ¿e Oferta zosta³a podpisana przez osobê(-y) w³a¶ciwie umocowan±(-e), je¿eli nie wynika to z innych dokumentów za³±czonych do Oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

7. Zasady sk³adania Ofert w rozumieniu przepisów przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
3) W przypadku sk³adania Oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, wspólnicy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

W tym celu do Oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo, które powinno:
 jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie, do którego siê odnosi;
 precyzowaæ zakres umocowania;
 wskazywaæ pe³nomocnika;
 wyliczaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie.
Ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie musi podpisaæ siê na pe³nomocnictwie, zgodnie z reprezentacj± danego podmiotu.
Zasady sporz±dzenia i za³±czenia pe³nomocnictwa do oferty zosta³y opisane w SWZ Cz. III pkt. 3 ppkt. 3.1

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5. Zmiany postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego

Zgodnie z § 13 (Zmiana Umowy) Projektowanych postanowieñ umowy:
1. Zgodnie z art.454 ustawy Pzp zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrze¿eniem zapisów wskazanych w niniejszym paragrafie.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) w przypadku zmiany przepisów prawa bezpo¶rednio zwi±zanych z przedmiotem umowy – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umo¿liwi dostosowanie postanowieñ niniejszej umowy do nowych przepisów prawa,
2) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w art. 455 ust 1 pkt 3) ustawy Pzp dotycz±cych realizacji przez dotychczasowego wykonawcê dodatkowych robót budowlanych, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego,
3. Dopuszcza siê zmianê której konieczno¶æ spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
4. Dopuszcza siê równie¿ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 15% warto¶ci zawartej umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu wykonania przedmiotu umowy lub zawieszenie terminu realizacji zamówienia w przypadku wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z:
1) wyst±pienia warunków atmosferycznych oraz ich skutków, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) wyst±pienia okoliczno¶ci, których Strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci.
6. Wszelkie zmiany umowy niezgodne z art. 454 i art. 455 ustawy Pzp podlegaj± uniewa¿nieniu.
7. Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem niewa¿no¶ci.
8. Nie wymagaj± zachowania formy pisemnej poni¿sze zmiany Umowy, a zostan± dokonane poprzez pisemne zg³oszenie potwierdzone przez drug± Stronê Umowy:
1) zmiana na stanowisku kierownika robót,
2) zmiana osoby odpowiedzialnej za realizacjê przedmiotu zamówienia ze Strony Zamawiaj±cego,
3) zmiana adresu Wykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-07 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

2) KRYTERIUM II wyd³u¿enie gwarancji – WG - waga kryterium: 40 % (max 40 pkt.). W ramach tego kryterium zamawiaj±cy zastosuje trzy podkryteria:
A. Podkryterium 1- WYD£U¯ENIE GWARANCJI NA ROBOTY ZWI¡ZANE Z OZNAKOWANIEM POZIOMYM - waga 10%.
B. Podkryterium 2 - WYD£U¯ENIE GWARANCJI NA ROBOTY ZWI¡ZANE Z OZNAKOWANIEM PIONOWYM - waga 15 %.
C. Podkryterium 3 - WYD£U¯ENIE GWARANCJI NA ROBOTY ZWI¡ZANE Z WYKONANIEM I NAPRAW¡ URZ¡DZEÑ BEZPIECZEÑSTWA RUCHU - waga 15 %.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.