eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulików › Dostawy oleju opa³owego do kot³owni w Szkole Podstawowej im. Jana Paw³a II w Sulikowie.



Og³oszenie z dnia 2024-01-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy oleju opa³owego do kot³owni w Szkole Podstawowej im. Jana Paw³a II w Sulikowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. Jana Paw³a II w Sulikowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650666

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zgorzelecka 28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sulików

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-975

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 87 353

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spsulikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spsulikow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy oleju opa³owego do kot³owni w Szkole Podstawowej im. Jana Paw³a II w Sulikowie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-379f4b3f-b081-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00030394

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-379f4b3f-b081-11ee-a06e-7a3efa199397

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia , wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem ezamowienia.gov.pl i formularza "Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego. Ofertê wraz z dokumentami opatrzonymi kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. Ogólne Rozporz±dzenie o Ochronie Danych Osobowych, Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04) zwanego dalej: RODO oraz w nawi±zaniu do ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. prawo zamówieñ publicznych (uPzp) –, informujemy, i¿:
I. Obowi±zek informacyjny
1. Administratorem danych osobowych jest Szko³a Podstawowa im. Jana Paw³a II w Sulikowie, ul. Zgorzelecka 28, 59-975 Sulików; adres mailowy: sekretariat@spsulikow.pl tel. 75/ 77 87 353
2. Administrator danych wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê listownie na adres Administratora lub drog± mailow±: iodannabak@gmail.com.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO, ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zakresie udzielonej zgody.
4. Odbiorcami danych osobowych bêd± podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa. Ponadto mog± byæ one ujawniane podmiotom, z którymi Administrator zawar³ umowy powierzenia na ¶wiadczenie us³ug z zakresu: IT, us³ug serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy przetwarzaniu danych oraz us³ugi serwera mailowego.
5. Posiada Pani/Pan nastêpuj±ce prawa:
a) prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych – art. 15 RODO;
b) prawo do sprostowania danych – art. 16 RODO;
c) prawo do usuniêcia danych – art. 17 RODO;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania – art. 18 RODO;
e) prawo do przenoszeni danych – art. 20 RODO;
f) prawo do sprzeciwu – art. 21 RODO.
6. Posiada Pani/Pan ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych: Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (PUODO); Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa; Telefon: 22 531 03 00.
7. Dane, nie bêd± podlega³y automatycznemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
8. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych uPzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencj± niepodania tych danych bêdzie brak mo¿liwo¶ci realizacji wniosku, udzia³u w postêpowaniu lub zawarcia umowy. W pozosta³ych przypadkach podanie danych jest dobrowolne a zgoda na ich przetwarzania mo¿e zostaæ cofniêta w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody sprzed jej cofniêcia (kontakt listowny na adres Administratora b±d¼ na adres e-mail: sekretariat@spsulikow.pl).
9. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; oraz przez okres wynikaj±cy z odrêbnych przepisów, w tym wewnêtrznie obowi±zuj±cego JRWA.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia do korzystania z praw w zwi±zku z art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
a) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
b) wyst±pienie, w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.270.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego o niskiej zawarto¶ci siarki w ilo¶ci oko³o 43 000 litrów do kot³owni olejowej przy Szkole Podstawowej im. Jana Paw³a II w Sulikowie.
Olej opalowy lekki nale¿y dostarczyæ transportem ko³owym - auto cystern± zaopatrzon± w pompê roz³adunkow± z legalizowanym urz±dzeniem pomiarowym oraz wê¿em roz³adunkowym i z³±czkami dostosowanymi do otworów wlewowych zbiorników paliwa. Dostawy bêd± rozliczane na podstawie wydruku z roz³adunku paliwa w temperaturze rzeczywistej.
Sprzêt powinien posiadaæ aktualne badania techniczne odpowiadaj±ce wszelkim wymogom przy transporcie p³ynnych paliw. Dostawca jest zobowi±zany dostarczyæ olej opalowy w³asnym transportem i na w³asny koszt Wykonawca powinien przedstawiæ ¶wiadectwo jako¶ci dostarczanego oleju. Olej opa³owy lekki powinien spe³niaæ wymogi okre¶lone norm± PN-C-96024:2011.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i ich znaczenie:
1) Cena (cena ca³kowita brutto oferty) (C) - 60 punktów
2) Termin p³atno¶ci (T)- 40 punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj. dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2022r., poz. 1385 z pó¼n. zm.)
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e w ci±gu ostatnich trzech lat przed dniem sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie), wykona³ nale¿ycie dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegaj±ce na dostawach oleju opa³owego lekkiego o ³±cznej wielko¶ci co najmniej 100 000 litrów.
a) Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ wykazywanego zakresu prac. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do wykonawcy o wyja¶nienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków czy wystawionych przez wykonawcê faktur.
b) Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek SWZ równie¿ w przypadku, gdy do¶wiadczenie wykazane przez Wykonawcê obejmuje szerszy zakres us³ug od wymaganych przez Zamawiaj±cego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1689), z innymi Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualn± na dzieñ z³o¿enia oferty koncesjê w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki oraz
2) wykaz dostaw - za³±cznik nr 4 do SWZ, potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca w ci±gu ostatnich trzech lat przed dniem sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie), wykona³ nale¿ycie dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegaj±ce na dostawach oleju opa³owego lekkiego o ³±cznej wielko¶ci co najmniej 100 000 litrów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Potwierdzenie ceny producenta z dnia 16.01.2024r. - dokument ze strony internetowej;
2) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
O¶wiadczenia sk³adaj± odrêbnie:
a) wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SWZ);
b) podmiot inny, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;
3) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy);
4) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na ezamowienia.gov.pl pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pn/ w my¶l Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postêpowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.