Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00210638/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko (sala sesyjna, sala konferencyjna, serwerownia – etap I)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłecko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259465
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Kłecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614270125
1.5.8.) Numer faksu: 614270221
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klecko@klecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.klecko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.klecko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko (sala sesyjna, sala konferencyjna, serwerownia – etap I)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bbdfcd5-25c9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001304/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00210638/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RFZ.271.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 92507,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
2. Przedmiotem zamówienia jest remont w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko (sala sesyjna, sala konferencyjna, serwerownia – etap I).
3. Termin realizacji zamówienia: 45 dni od dnia zawarcia umowy.
4. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia (roboty remontowo-budowlane) na okres minimum 24 miesięcy, liczone od dnia odbioru.
UWAGA: okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert!
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Projekt zakłada wykonanie prac remontowych w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko, polegających na powiększeniu i remoncie sali sesyjnej na drugim piętrze w budynku, wykonaniu remontu pomieszczenia serwerowni, remoncie pomieszczenia sali konferencyjnej (sala mała).
2) Szczegółowy zakres prac przedstawia się następująco:
a) Remont sali sesyjnej i sali konferencyjnej na drugim piętrze budynku:
• rozbiórka ścianki działowej, rozkucie i powiększenie otworu drzwiowego, rozbiórka drzwi wewnętrznych;
• wykonanie ścianek działowych z płyt G-K na rusztach stalowych;
• dostawa i montaż stolarki drzwiowej aluminiowej (drzwi D4 – 2 szt.) oraz drewnianej (drzwi D1 – 5 szt.);
• uzupełnienie posadzki z płytek ceramicznych, remont parkietu;
• wykonanie sufitu podwieszanego na konstrukcji metalowej z płyt rastrowych 60x60 cm;
• szpachlowanie i malowanie pomieszczeń;
• wykonanie niezbędnych prac instalacji elektrycznej związanej z wymianą włączników, montażem opraw oświetleniowych, oraz dodatkowych gniazd do przyłączenia urządzeń na obu salach;
• dostawa i montaż klimatyzatorów ściennych – 3 szt.;
• remont parapetów wewnętrznych wraz z dostawą i montażem wyposażenia szatni.
b) Remont pomieszczenia serwerowni na drugim piętrze budynku
• rozbiórka parkietu w pomieszczeniu technicznym;
• wykonanie posadzki z płytek gresowych wraz z cokolikami;
• wymiana drzwi wejściowych (drzwi D5 – 1 szt.);
• zabudowa drzwi z płyt G-K pomiędzy biurami;
• szpachlowanie i malowanie pomieszczenia.
3) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę/producenta, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwania Zamawiającego. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość, postać, rozmiar, dawkę itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SWZ.
4) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienia do norm europejskich, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania norm równoważnych.
5) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi wykazać, że oferowane usługi spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
6) Prace remontowe będą wykonywane etapami na czynnym, użytkowanym budynku - należy zapewnić dojazd, wejście i ciągłość funkcjonowania obiektu. Prace będą wykonywane na terenie czynnego Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko i nie mogą zakłócać normalnej pracy instytucji jako całości przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP.
7) Nie będzie możliwe wyłączenie z użytkowania całego obiektu na czas przeprowadzenia remontu, z wyjątkiem czasowego ograniczenia użytkowania (lub czasowego wyłączenia z użytkowania) pomieszczeń w części budynku będących aktualnie w remoncie.
8) UWAGA: Dokumentacja techniczna, w tym przedstawiony przedmiar robót dotyczą większego zakresu prac remontowych w budynku UMG Kłecko. Niniejsze zamówienie nie objemuje prac związanych z remontem klatki schodowej i korytarzy, oraz wymianą drzwi do pomieszczeń biurowych (etap II remontu).
9) UWAGA: Przedmiary robót nie stanowią podstawy do określenia przedmiotu zamówienia, a stanowią jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.