eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Świadczenie usług oświetleniowych w zakresie konserwacji, eksploatacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Wieliczka należącego do TAURON Nowe Technologie SA oraz Gminy Wieliczka (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług oświetleniowych w zakresie konserwacji, eksploatacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Wieliczka należącego do TAURON Nowe Technologie SA oraz Gminy Wieliczka (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121398842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lednicka 16a

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 43 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzd@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu/pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gzd_wieliczka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług oświetleniowych w zakresie konserwacji, eksploatacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Wieliczka należącego do TAURON Nowe Technologie SA oraz Gminy Wieliczka (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e4701bf-51d3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000197/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z wyżej przywołanym przepisem Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów, jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
W przedmiotowym postępowaniu zachodzą okoliczności uprawniające Zamawiającego, do udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki z uwagi na złożenie przez Wykonawcę TAURON Dystrybucja Serwis S.A. Biuro Obsługi Oświetlenia Kraków, os. Zgody 14, 31-951 Kraków (obecnie pod nazwą TAURON Nowe Technologie S.A. ) oświadczenia o braku wyrażenia zgody na dostęp do urządzeń oświetlenia drogowego w celu prowadzenia zabiegów eksploatacyjnych i usuwania awarii na jego majątku przez inne podmioty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZD 4332.27.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 595202,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacją, eksploatacją oświetlenia ulicznego objętych jest na terenie gminy Wieliczka:
- Ogólna ilość opraw świetlnych na terenie miasta i gminy Wieliczka wynosi: 4 838 szt. z czego:
- 3 943 szt. ilość opraw świetlnych wg stanu na dzień 02.11.2021r należących do TAURON Dystrybucja Nowe Technologie SA co stanowi to 81% ogólnej ilości opraw.
- 895 szt. ilość opraw świetlnych wg stanu na dzień 31.12.2021r należących do Gminy Wieliczka co stanowi 19% ogólnej ilości opraw.
1. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
50232000-0 Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
50232110-4 obsługa instalacji oświetlenia ulicznego
2. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (na okres co najmniej realizacji przedmiotu zamówienia) wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji w/w zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.). Czynności o których mowa wyżej to:
- obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu, środków transportu do wykonania opisanej usługi

3. Zamawiający określa projektowane postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego:
3.1) W ramach w/w usługi Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia w szczególności do:
a) Świadczenia usług na infrastrukturze oświetleniowej w sposób zapewniający sprawność techniczną zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa,
b) Całodobowej obsługi za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci oświetleniowej przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę.
c) Bezzwłocznego podjęcia działań interwencyjnych (zabezpieczających) w sytuacjach wyjątkowych takich jak:
- kolizja drogowa w wyniku której uszkodzeniu uległa infrastruktura oświetleniowa,
- stan infrastruktury oświetleniowej stwarzający zagrożenie dla otoczenia,
- niesprawność fragmentów infrastruktury oświetleniowej stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej SN/0,4 kV,
- inne przypadki spowodowane np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich.
d) Usuwania niesprawności punktów świetlnych w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego, liczonym w sposób następujący:
- 72 godziny w dni powszednie,
- 72 godzin liczone od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym od pracy w przypadkach gdy usterka została zgłoszona (wykryta) w dniu poprzedzającym dzień wolny lub w dniu wolnym.
e) Zawiadomienia Zamawiającego o awariach infrastruktury oświetleniowej, których usunięcia w terminach określonych w § 3 ust. 4 jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
f) Zgłaszania Zamawiającemu usunięcia niesprawności poprzez Jednostka Terenowa Wieliczka.
3.2) Wynagrodzenie w formie ryczałtu osobno za oprawy będące własnością Wykonawcy i za oprawy będące własnością Zamawiającego.
3.3) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie uiszczane na podstawie faktury, wystawionej za miesięczny okres rozliczeniowy
3.4) Szkody i straty powstałe w infrastrukturze oświetleniowej w wyniku działania osób trzecich pokrywa właściciel urządzeń.
3.5) W przypadkach, gdy po skutecznym zawiadomieniu o niesprawności punktu świetlnego, Wykonawca nie wykonał naprawy w terminach umownych, to za każdy dzień zwłoki naliczana będzie kara umowna wg algorytmu: iloczyn 1/30 części miesięcznej stawki ryczałtowej za niesprawny punkt świetlny oraz liczby dni jego niesprawności.
3.6) Koszty związane z dostarczaniem energii elektrycznej i usługi dystrybucyjnej do instalacji oświetlenia zewnętrznego pokrywane są na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Klientem a przedsiębiorstwem energetycznym.
3.7) Zamawiający zastrzega sobie kontrolę realizacji postanowień umownych w terminach dla niego dogodnych.
3.8) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie z 7 – dniowym wyprzedzeniem o planowanych terminach przeprowadzenia kontroli stanu oświetlenia. Zawiadomienie stanowić będzie jednocześnie zaproszenie przedstawiciela Wykonawcy do udziału w planowanej kontroli. Jeżeli w toku czynności kontrolnych zostaną stwierdzone wady, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie dwustronnie uzgodnionym w protokole kontroli.
3.9) Każda ze stron może rozwiązać niniejszą umowę z zachowaniem trzymiesięcznego okresu 3.10) Strony zgodnie ustalają, że przysługuje im prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku,
a) Zamawiający dopuszcza się zwłoki z zapłatą wynagrodzenia, co najmniej za dwa okresy miesięczne,
b) Zamawiający nie przeznaczy środków finansowych na realizację umowy dla Wykonawcy
c) Wykonawca, mimo pisemnego trzykrotnego zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń, nadal wadliwie lub sprzecznie z umową realizuje czynności, określone w § 3 niniejszej umowy.
3.11) Postanowienia umowy nie mogą naruszać zasady jawności postępowania o której mowa w art. 18 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 745984,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 745984,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 745984,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8991076556

7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 745984,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.