eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont szlabanów, zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Szczecinie przy: ul. Narutowicza 10A, ul. Ku Słońcu 33a, ul. Ostrawickiej 16, ul. Narutowicza 17b i al. Wojska Polskiego 250



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont szlabanów, zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Szczecinie przy: ul. Narutowicza 10A, ul. Ku Słońcu 33a, ul. Ostrawickiej 16, ul. Narutowicza 17b i al. Wojska Polskiego 250

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.zianowicz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont szlabanów, zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Szczecinie przy: ul. Narutowicza 10A, ul. Ku Słońcu 33a, ul. Ostrawickiej 16, ul. Narutowicza 17b i al. Wojska Polskiego 250

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74d4d640-472d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121904/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Remont oznakowania pionowego, Metalowa 39, Szczecin Podjuchy, remont szlabanów przy ul. Narutowicza 10a, Ku Słońcu w Szczecinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374256

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki: art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.

Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki: Zamawiający wszczął postępowanie nr 19-ZP-RB-08-23/133 dnia 07.08.2023 r., publikując Ogłoszenie o zamówieniu w BZP pod nr 2023/BZP 00121904/09/P. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust 1 ustawy Pzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a0a7967f-32b9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26-ZP-RB-08-23/155

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130340,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia związanego z wykonaniem remontu szlabanów w kompleksach wojskowych przy: ul. Narutowicza 10A, ul. Ku Słońcu 33a, ul. Ostrawickiej 16, ul. Narutowicza 17b, jw. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie, zostały określone w załączniku nr 5 do niniejszej Zaproszenia, który zawiera Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany
w oparciu o powyższe dokumenty i umowę, stanowiącą załącznik nr 4 do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34923000-3 - Sprzęt do kontroli ruchu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zaproponowana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia znacząco przekraczała środki finansowe jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje robót. Z uwagi na konieczność przeanalizowania wyceny przez Wykonawcę negocjacje zawieszono do dnia 13.09.2023 r.
W związku z brakiem akceptacji zaoferowanej przez Wykonawcę ceny przez Zamawiającego i niepodjęciem dalszych negocjacji przez Wykonawcę postępowanie podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467646 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.