eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęka Opatowska › Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przepompowniami, zasilaniem energ. dla m.Szalonka, Granice, Klasak, Siemianice, Opatów ul.Bolesławiecka ul.Wiatrakowa gm.Łęka Opatowska -Etap I Szalonka



Ogłoszenie z dnia 2021-04-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00029182 z dnia 2021-04-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przepompowniami, zasilaniem energ. dla m.Szalonka, Granice, Klasak, Siemianice, Opatów ul.Bolesławiecka ul.Wiatrakowa gm.Łęka Opatowska -Etap I Szalonka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łęka Opatowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855481

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akacjowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Łęka Opatowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-645

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627814520

1.5.8.) Numer faksu: 627814521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leka-opatowska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://leka-opatowska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lekaopatowska.bip.net.pl/?a=7587

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przepompowniami, zasilaniem energ. dla m.Szalonka, Granice, Klasak, Siemianice, Opatów ul.Bolesławiecka ul.Wiatrakowa gm.Łęka Opatowska -Etap I Szalonka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1223e421-75e3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007674/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przepompowniami ścieków, zasilaniem energetycznym dla miejscowości Szalonka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009923/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPPG.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4545885,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przepompowniami ścieków, zasilaniem energetycznym dla miejscowości Szalonka. Jest to pierwszy etap inwestycji pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przepompowniami ścieków, zasilaniem energetycznym dla miejscowości Szalonka, Granice, Klasak, Siemianice, Opatów, ul. Bolesławiecka i ul. Wiatrakowa gm. Łęka Opatowska”.Zamówienie obejmuje w szczególności:1) Etap I.1- wykonanie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szalonka tj. odcinek od włączenia do oczyszczalni ścieków- komora włączeniowa WŁ1, do studni S8.K1.3a włącznie w kierunku zachodnim, do studni rozprężnej S6.K1.1a włącznie w kierunku wschodnim i studni rozprężnej SR-4Sz włącznie w kierunku południowym . Odcinek wskazany w niniejszej SWZ jako „Etap I.1” jest tożsamy z „Etapem I” wskazanym w dokumentacji projektowej. Zadanie obejmuje:a) Budowę kanału grawitacyjnego sanitarnego z rur PVC-U/S ø 250 o długości ok. 209,77m oraz z rur PVC-U/S ø 200 o długości ok. 1 717,18 mb) Budowę przyłączy kanalizacyjnych zakończonych studzienką PVC ø425 wykonanych z rur PVC-U/S ø160 - 38 szt.c) budowę rurociągu tłocznego z rur PEHD 100 SDR 17 ø 160 o długości ok. 426,60m , z rur PEHD 100 SDR17 ø90 o długości 11,82 mb oraz z rur PEHD 100 SDR17 ø110 o długości 443,46 mb ,d) budowę przepompowni ścieków z polimerobetonu ø1500 – 1 szt. (P1) oraz ø1200 – 3 szt. (P1a, P1b, P1c) wraz z zasilaniem energetycznym, wyposażeniem,e) montaż studni typu Tegra ø1000, PVC ø425, studni rozprężnych ø1000, studni betonowych ø1000, komór rewizyjnych,f) wykonanie robót towarzyszących branży sanitarnej i elektrycznej, wykonanie próby szczelności, ciśnienia, badanie kamerą inspekcyjną kanału grawitacyjnego, wykonanie obsypki rurociągów i zasypanie wykopów z zagęszczeniem warstwami oraz robót odtworzeniowych nawierzchni drogowych.2) Etap I.1a – wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od S6- K1.1a do SR-1Sz oraz kanału tłocznego od SR-1Sz do P2 włącznie (od miejscowości Szalonka w kierunku ul. Bolesławieckiej w Opatowie). Wskazany w niniejszej SWZ „Etap I.1a” został wydzielony z „Etapu VI” oznaczonego w dokumentacji projektowej (jest to część Etapu VI ujętego w projekcie). Zamówienie obejmuje:a) Budowę kanału grawitacyjnego sanitarnego z rur PVC-U/S ø 200 o długości ok. 170,0 m ,b) budowę rurociągu tłocznego z rur PEHD 100 SDR 17 ø90 o długości 459,7 mb ,c) budowę przepompowni ścieków z polimerobetonu ø1200 – 1 szt. (P2) wraz z zasilaniem energetycznym, wyposażeniem,d) montaż studni PEHD typu Tegra ø1000, studni rozprężnej ø1000, komory rewizyjnej, e) wykonanie robót towarzyszących branży sanitarnej i elektrycznej, wykonanie próby szczelności, ciśnienia, badanie kamerą inspekcyjną kanału grawitacyjnego, wykonanie obsypki rurociągów i zasypanie wykopów z zagęszczeniem warstwami oraz robót odtworzeniowych nawierzchni drogowych.2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany również do:1) zapewnienia na czas trwania robót:a) kierownika budowy z stosownymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sieci i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych i klimatyzacyjno- wentylacyjnych bez ograniczeń, b) kierownika robót drogowych z stosownymi uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, c) kierownika robót elektrycznych z stosownymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,d) osoby mogącej sprawować nadzór archeologiczny przy robotach budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2020r. poz 282 ze zm.), odpowiedzialnych za wykonywane roboty, 2) wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadającym co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Użyte przez Wykonawcę materiały będą posiadać wymagane prawem i obowiązującymi przepisami atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.), a urządzenia użyte do realizacji robót budowlanych będą posiadać wymagane przepisami dopuszczenia do użytkowania. Wszystkie materiały i urządzenia wymagają zatwierdzenia przez Inspektora nadzoru danej branży. Akceptacja nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za jakość zastosowanych materiałów i urządzeń, 3) zawiadomienia poszczególnych podmiotów i jednostek o terminie rozpoczęcia i czasu trwania wykonywanych robót (zgodnie z opiniami i uzgodnieniami załączonymi do projektu) z zachowaniem wyznaczonych terminów oraz wypełnienie pozostałych zobowiązań wynikających z decyzji i uzgodnień,4) zagospodarowania placu budowy, zapewnienia zaplecza socjalnego i magazynowego na potrzeby robót, pokrycia kosztów zużytej energii elektrycznej i wody,5) oznakowania terenu budowy, umieszczenia tablicy informacyjnej, zabezpieczenia pod względem bhp i ppoż. oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy, opracowania przed wprowadzeniem na budowę planu BIOZ,6) zapewnienia ciągłości ruchu drogowego oraz dojścia i dojazdu do posesji znajdujących się w rejonie budowy,7) uzyskania od zarządców dróg zezwoleń na czasowe zajecie pasa drogowego i prowadzenie prac budowlanych w pasie ulic i dróg, ponoszenie kosztów zajęcia pasa drogowego, opracowanie projektu organizacji ruchu,8) wykonywania prac archeologicznych dokumentacyjno-zabezpieczających w formie nadzoru archeologicznego w trakcie wykonywania budowlanych robót ziemnych wraz z uzyskaniem pozwolenia archeologicznego,9) uczestniczenia w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego oraz realizowanie uzgodnionych podczas ich trwania ustaleń, 10) zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy,11) zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i projektanta. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i projektanta,12) pełnej obsługi geodezyjnej budowy, w tym wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (3 egzemplarze),13) wykonanie powykonawczej inspekcji TV kamerą sieci kanalizacji grawitacyjnej sanitarnej,14) wykonania wszelkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania,15) przygotowania dokumentacji powykonawczej (w 2 egz.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa odzwierciedlając i dokumentując stan faktyczny wykonania robót,16) wykonania wszelkich napraw urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót oraz ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem,17) usunięcia na koszt własny, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego wszelkich spowodowanych przez siebie zniszczeń i uszkodzeń. W przypadku niedochowania ww. terminu Zamawiający ma prawo do naprawy uszkodzenia na koszt Wykonawcy,18) zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom organów nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy dostępu na teren budowy oraz przeprowadzenia kontroli lub wizytacji w każdym stadium jego realizacji,19) wywozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 797 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1439 ze zm.) odpadów budowlanych powstałych w trakcie robót (całkowite koszty związane z wywozem odpadów ponosi Wykonawca),20) uporządkowania terenu budowy (po zakończeniu robót), zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, dróg, nawierzchni, instalacji,21) dokonanie rozruchu (wszystkich zamontowanych urządzeń), dostarczenie instrukcji obsługi i eksploatacji zainstalowanych urządzeń i instalacji oraz przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego. Instrukcje winny uwzględniać wymagania dotyczące m.in. bieżącej konserwacji oraz terminów przeprowadzenia przeglądów serwisowych,22) zapewnienie nadzoru, serwisu i gwarancji dla eksploatacji zamontowanych urządzeń, przedłożenie Zamawiającemu wykazu urządzeń podlegających serwisowi,23) wykonanie w okresie rękojmi i gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych i serwisowych,24) usuwania wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ w skład którego wchodzi :1) Projekt budowlano- wykonawczy,2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne -dalej SST/STWiOR, 3) Przedmiary robót,4) Dokumentacja formalno- prawna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233140-2 - Roboty drogowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3400648,8

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5216436,91

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3400648,8

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynierii "EKO- INŻYNIERIA" Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "INKADRO" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6220023897

7.3.3) Ulica: ul. Bema 186

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3400648,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.