eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Budowa przedszkola przy ul. Sportowej w Stanicy wraz z salą z przeznaczeniem na cele społeczno-kulturalne



Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa przedszkola przy ul. Sportowej w Stanicy wraz z salą z przeznaczeniem na cele społeczno-kulturalne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Damrota 6

1.4.2.) Miejscowość: Pilchowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 44-145

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.4.7.) Numer telefonu: +48 32 235 65 21

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029006

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00009806/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania, złożenie oferty wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu poprzez link: https://pilchowice.ezamawiajacy.pl, lub bezpośrednio na https://oneplace.marketplanet.pl;
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl w celu zalogowania lub utworzenia bezpłatnego konta – UWAGA: Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej;
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu;
3) w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego pod numerem tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze w godzinach od 9:00 – 17:00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl;
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ poprzez zakładkę „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie. Korespondencja, przeznaczona do konkretnego Wykonawcy, będzie przekazywana w formie elektronicznej na pośrednictwem Platformy bezpośrednio do tego Wykonawcy.
Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę.
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy tj:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub nowsza, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub nowsze;
3) dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html; xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMlenc.
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Po zmianie:
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania, złożenie oferty wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu poprzez link: https://pilchowice.ezamawiajacy.pl, lub bezpośrednio na https://oneplace.marketplanet.pl;
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl w celu zalogowania lub utworzenia bezpłatnego konta – UWAGA: Rejestracja Wykonawcy trwa do 2 dni roboczych. Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej;
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się z przedstawicielem Platformy pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu;
3) w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego pod numerem tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze w godzinach od 9:00 – 17:00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl;
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ poprzez zakładkę „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie. Korespondencja, przeznaczona do konkretnego Wykonawcy, będzie przekazywana w formie elektronicznej na pośrednictwem Platformy bezpośrednio do tego Wykonawcy.
Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę.
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy tj:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub nowsza, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub nowsze;
3) dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html; xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMlenc.
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem inwestycji jest budowa Publicznego Przedszkola, sali spotkań z zapleczem wraz z wykonaniem zbiornika bezodpływowego o pojemności 50 m 3 oraz instalacją gazu LPG.
Zaprojektowano budynek składający się z trzech segmentów. Segment A mieści pomieszczenia kuchni, kotłownię oraz pomieszczenia biurowe i pomocnicze. Segment B mieści szatnie dla dzieci oraz cztery sale zabaw z magazynami podręcznymi i sanitariatami. Segment C mieści salę spotkań o powierzchni 126 m 2 z dodatkowym bezpośrednim wyjściem na zewnątrz, zaplecze gastronomiczne dla kuchni cateringowej, zaplecze sanitarne dla obsługi oraz sanitariaty.
2. Inwestycja prowadzona będzie na działce nr 473/115, usytuowanej w Stanicy przy ul. Sportowej.
3. Roboty obejmować będą następujący zakres:
Kompleksowa budowa nowego budynku w technologii typowej, murowanej. Ściany zewnętrzne z pustaka ceramicznego. Nad częścią przedszkolną (segment A i B) strop Teriva, na nim docieplenie ze styropapy w spadku i pokrycie z papy termozgrzewalnej. Nad częścią sali spotkań (Segment C) dach w konstrukcji stalowej z pokryciem z płyt dachowych warstwowych z rdzeniem PU. Elewacje ocieplone styropianem, tynk cienkowarstwowy na podkładzie klejowym z siatką zbrojeniową. Stolarka okienna PCW, stolarka drzwiowa wewnętrzna – drewniana. Budynek wyposażony będzie w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną i centralnego ogrzewania. Budynek zostanie przyłączony do instalacji wodociągowej i elektrycznej. Projekty przyłączy stanowią odrębne opracowanie projektowe. Woda deszczowa z budynku odprowadzona będzie na teren zielony na działce Inwestora. Z uwagi na brak kanalizacji sanitarnej zaprojektowano zamknięty zbiornik na nieczystości o pojemności 50 m 3. W budynku w pomieszczeniu kotłowni zainstalowany będzie kocioł gazowy kondensacyjny o mocy 42 kW służący do ogrzewania pomieszczeń oraz przygotowania ciepłej wody. Lokalizację zbiornika o pojemności 4850 l w wersji naziemnej pokazuje rysunek zagospodarowania terenu.
Wykończenie wnętrz oraz wyposażenie pomieszczeń zgodnie z dokumentacją.
Zagospodarowanie terenu obejmować będzie: taras, zieleń niska, nawierzchnia utwardzona, chodniki, miejsca parkingowe oraz oświetlenie zewnętrzne.
4. Wytyczne prac:
Prace budowlane prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami ze szczególnym uwzględnieniem przepisów BHP oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401 wraz z ewentualnymi zmianami) oraz stosownymi normatywami w tym zakresie.
5. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) w ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót;
2) w zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót;
3) w zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac.
6. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku rozbieżności dokumentacji technicznej wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów:
a) projekt budowlany;
b) projekt wykonawczy;
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB);
d) Przedmiar robót;
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia robót nieujętych w przedmiarze lub w przypadku wystąpienia robót w większej ilości niż w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia, a Wykonawca wykona roboty w ramach standardowego ryzyka kontraktowego – jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORB. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową i STWORB.
Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej lub STWiORB nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.
Dokumentacja techniczna o której mowa powyżej została opracowana przez biuro projektowe a.s.studio Adam Szwarc z siedzibą w 41-902 Bytom, ul. Ligęzy 12/7.
2) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia;
3) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, określone w przedmiocie i zakresie zadania;
4) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewnia:
a) magazynowanie wszelkich materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia,
b) dostawę wszelkich materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia na wskazane miejsce przez Zamawiającego,
c) wywóz i ewentualną utylizację materiałów powstałych przy realizacji zamówienia,
d) obsługę urządzeń potrzebnych przy realizacji zamówienia;
5) Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest wcześniejsze dokonanie odbioru częściowego i uzyskanie przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na użytkowanie.
7. Wykonawca przed podpisaniem umowy składa Zamawiającemu kosztorys szczegółowy wskazujący sposób wyliczenia ceny ofertowej z podziałem na branże i zakres rzeczowy zamówienia z wyszczególnieniem składników cenotwórczych. Kosztorys będzie służył do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w szczególności w przypadku:
1) odstąpienia od umowy,
2) rezygnacji z wykonania części przedmiotu umowy,
3) zlecenia robót dodatkowych nieujętych w dokumentacji technicznej,
4) robót zamiennych oraz związana z tymi robotami koniecznością zmiany wynagrodzenia,
5) rozliczenia wykonanych etapów,
6) waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy.
8. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, sporządzić i przedstawić do akceptacji Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy zwany dalej harmonogramem. Zamawiający dokona zatwierdzenia lub wniesie uwagi do harmonogramu w terminie 5 dni roboczych od dnia przedłożenia harmonogramu przez Wykonawcę. Wykonawca obowiązany jest do dostosowania harmonogramu do wskazań Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania uwag i zastrzeżeń. Harmonogram powinien obejmować w szczególności:
1) terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji poszczególnych etapów,
2) wartość robót przewidzianych w każdym etapie jak dla całego zadania,
3) daty rozpoczęcia i zakończenia robót na realizowanej inwestycji,
4) w przypadku zmian umowy pozycje w harmonogramie, odnoszące się do tych zmian wydzielone i dostosowane do całości;
UWAGA: Zmiana harmonogramu rzeczowo – finansowego na etapie realizacji umowy jest dopuszczalna w przypadkach uzasadnionych i nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana harmonogramu wymaga zgody obu Stron umowy.
9. Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
1) wykonywanie robót przygotowawczych,
2) wykonywanie robót ogólnobudowlanych,
3) wykonywanie robót budowlanych instalacyjnych,
4) wykonywanie robót budowlanych wykończeniowych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
10. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parterowego budynku z przeznaczeniem na:
1) przedszkole o powierzchni zabudowy 807,93 m2, w którym powstaną cztery 25-osobowe oddziały (w każdym magazyn podręczny i sanitariaty) wraz z zapleczem (kuchnia, kotłownia, pomieszczenia biurowe i pomocnicze) oraz terenem rekreacyjnym dla dzieci;
2) salę spotkań dla mieszkańców z zapleczem (kuchnia, sanitariaty) o powierzchni zabudowy 296,57 m2.
Budynek zostanie ogrodzony, przyłączony do instalacji wodociągowej, elektrycznej, zostanie wybudowany zbiornik bezodpływowy na nieczystości. Powstanie 14 miejsc postojowych, w tym 3 dla niepełnosprawnych.
Zaprojektowano budynek składający się z trzech segmentów. Segment A mieści pomieszczenia kuchni, kotłownię oraz pomieszczenia biurowe i pomocnicze. Segment B mieści szatnie dla dzieci oraz cztery sale zabaw z magazynami podręcznymi i sanitariatami. Segment C mieści salę spotkań o powierzchni 126 m 2 z dodatkowym bezpośrednim wyjściem na zewnątrz, zaplecze gastronomiczne dla kuchni cateringowej, zaplecze sanitarne dla obsługi oraz sanitariaty.
2. Inwestycja prowadzona będzie na działce nr 473/115, usytuowanej w Stanicy przy ul. Sportowej.
3. Roboty obejmować będą następujący zakres:
Kompleksowa budowa nowego budynku w technologii typowej, murowanej. Ściany zewnętrzne z pustaka ceramicznego. Nad częścią przedszkolną (segment A i B) strop Teriva, na nim docieplenie ze styropapy w spadku i pokrycie z papy termozgrzewalnej. Nad częścią sali spotkań (Segment C) dach w konstrukcji stalowej z pokryciem z płyt dachowych warstwowych z rdzeniem PU. Elewacje ocieplone styropianem, tynk cienkowarstwowy na podkładzie klejowym z siatką zbrojeniową. Stolarka okienna PCW, stolarka drzwiowa wewnętrzna – drewniana. Budynek wyposażony będzie w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną i centralnego ogrzewania. Budynek zostanie przyłączony do instalacji wodociągowej i elektrycznej. Projekty przyłączy stanowią odrębne opracowanie projektowe. Woda deszczowa z budynku odprowadzona będzie na teren zielony na działce Inwestora. Z uwagi na brak kanalizacji sanitarnej zaprojektowano zamknięty zbiornik na nieczystości o pojemności 50 m 3. W budynku w pomieszczeniu kotłowni zainstalowany będzie kocioł gazowy kondensacyjny o mocy 42 kW służący do ogrzewania pomieszczeń oraz przygotowania ciepłej wody. Lokalizację zbiornika o pojemności 4850 l w wersji naziemnej pokazuje rysunek zagospodarowania terenu.
Wykończenie wnętrz oraz wyposażenie pomieszczeń zgodnie z dokumentacją.
Zagospodarowanie terenu obejmować będzie: taras, zieleń niską, nawierzchnie utwardzone, chodniki, miejsca parkingowe oraz oświetlenie zewnętrzne.
4. Wytyczne prac:
Prace budowlane prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami ze szczególnym uwzględnieniem przepisów BHP oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401 wraz z ewentualnymi zmianami) oraz stosownymi normatywami w tym zakresie.
5. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) w ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót;
2) w zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót;
3) w zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac.
6. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku rozbieżności dokumentacji technicznej wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów:
a) projekt budowlany;
b) projekt wykonawczy;
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB);
d) Przedmiar robót;
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia robót nieujętych w przedmiarze lub w przypadku wystąpienia robót w większej ilości niż w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia, a Wykonawca wykona roboty w ramach standardowego ryzyka kontraktowego – jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORB. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową i STWORB.
Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej lub STWiORB nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.
Dokumentacja techniczna o której mowa powyżej została opracowana przez biuro projektowe a.s.studio Adam Szwarc z siedzibą w 41-902 Bytom, ul. Ligęzy 12/7.
2) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia;
3) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, określonego w przedmiocie i zakresie zadania;
4) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewnia:
a) magazynowanie wszelkich materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia,
b) dostawę wszelkich materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia na wskazane miejsce przez Zamawiającego,
c) wywóz i ewentualną utylizację materiałów powstałych przy realizacji zamówienia,
d) obsługę urządzeń potrzebnych przy realizacji zamówienia;
5) Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest wcześniejsze dokonanie odbioru częściowego i uzyskanie przez Wykonawcę decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
7. Wykonawca przed podpisaniem umowy składa Zamawiającemu kosztorys szczegółowy wskazujący sposób wyliczenia ceny ofertowej z podziałem na branże i zakres rzeczowy zamówienia z wyszczególnieniem składników cenotwórczych. Kosztorys będzie służył do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w szczególności w przypadku:
1) odstąpienia od umowy,
2) rezygnacji z wykonania części przedmiotu umowy,
3) zlecenia robót dodatkowych nieujętych w dokumentacji technicznej,
4) robót zamiennych oraz związaną z tymi robotami koniecznością zmiany wynagrodzenia,
5) rozliczenia wykonanych etapów,
6) waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy.
8. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, sporządzić i przedstawić do akceptacji Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy zwany dalej harmonogramem. Zamawiający dokona zatwierdzenia lub wniesie uwagi do harmonogramu w terminie 5 dni roboczych od dnia przedłożenia harmonogramu przez Wykonawcę. Wykonawca obowiązany jest do dostosowania harmonogramu do wskazań Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania uwag i zastrzeżeń. Harmonogram powinien obejmować w szczególności:
1) terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji poszczególnych etapów,
2) wartość robót przewidzianych w każdym etapie jak dla całego zadania,
3) daty rozpoczęcia i zakończenia robót na realizowanej inwestycji,
4) w przypadku zmian umowy pozycje w harmonogramie, odnoszące się do tych zmian wydzielone i dostosowane do całości;
UWAGA: Zmiana harmonogramu rzeczowo – finansowego na etapie realizacji umowy jest dopuszczalna w przypadkach uzasadnionych i nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana harmonogramu wymaga zgody obu Stron umowy.
9. Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:
1) wykonywanie robót przygotowawczych,
2) wykonywanie robót ogólnobudowlanych,
3) wykonywanie robót budowlanych instalacyjnych,
4) wykonywanie robót budowlanych wykończeniowych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
10. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj.:
1) wykaz robót budowlanych (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób (wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2. Okres 5 lat, o którym mowa w ppkt. 1) powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
3. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych i/lub usług, które wykonywał wspólnie z innymi Wykonawcami, wykazy, o których mowa powyżej dotyczą robót budowlanych i/lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada jeżeli Wykonawca wskaże środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

Po zmianie:
1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj.:
1) wykaz robót budowlanych (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób (wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2. Okres 5 lat, o którym mowa w ppkt. 1) powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
3. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych lub usług, które wykonywał wspólnie z innymi Wykonawcami, wykazy, o których mowa powyżej dotyczą robót budowlanych lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada jeżeli Wykonawca wskaże środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-01-25 10:00

Po zmianie:
2022-02-01 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-01-25 10:30

Po zmianie:
2022-02-01 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-02-23

Po zmianie:
2022-03-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.