eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siennica Różana › Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Synów Pułku w Siennicy Różanej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Synów Pułku w Siennicy Różanej"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Synów Pułku w Siennicy Różanej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000273318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siennica Różana 257

1.5.2.) Miejscowość: Siennica Różana

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-304

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 5759214

1.5.8.) Numer faksu: 82 5759214

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spsiennica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spsiennica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-272b011a-723b-11ed-aea3-5a7c432eaced

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Synów Pułku w Siennicy Różanej"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-272b011a-723b-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00028425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00469312/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Synów Pułku w Siennicy Różanej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474336/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.261.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Pieczywo, świeże wyroby piekarskie”.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Bułka grahamka 100g 100 szt.
Bułka mała 50g 80 szt.
Bułka tarta 0,5kg 150 szt.
Bułka Wrocławska 300g 1200 szt.
Chleb 0,5kg 200 szt.
Chleb Razowy 0,5kg 200 szt.
Drożdżówka 100g 400 szt.
Pączek z nadzieniem owocowym min. 80g 200 szt.
Rogal z nadzieniem owocowym min. 100g 200 szt.
Chałka, waga ok.260g, puszyste, lekko słodkie ciasto drożdżowe posypane kruszonką 50 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 7053,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Różne produkty spożywcze ”.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Ananas plastry puszka 565g 10 szt.
Barszcz biały w płynie 30 l.
Bazylia 10g 50 szt.
Brzoskwinie w syropie w puszce 820g 10 szt.
Budyń czekoladowy 38g 10 szt.
Budyń waniliowy 38g 20 szt.
Budyń Śmietankowy 38g 30 szt.
Chrupki kukurydziane 100g 20 szt.
Chrzan 260g 10 szt.
Cukier 1kg 300 kg
Cukier waniliowy 16g 30 szt.
Cynamon 20g 15 szt.
Czosnek granulowany 20g 100 szt.
Drożdże świeże 100g 10 szt.
Dżem morelowy 280g niskosłodzony 15 szt.
Dżem brzoskwiniowy 280g niskosłodzony 15 szt.
Dżem truskawkowy 280g niskosłodzony 30 szt.
Dżem wiśniowy 280g niskosłodzony 10 szt.
Galaretka różne smaki 75g 60 szt.
Gałka muszkatołowa mielona 10g 10 szt.
Groszek konserwowy 400g 40 szt.
Herbata owocowa 25 torebek 100 szt.
Kakao 200g 40 szt.
Kasza gryczana 1kg 100 szt.
Kasza jęczmienna 1kg 100 szt.
Kasza manna 0,5kg 5 szt.
Kawa inka kartonik 150g 40 szt.
Ketchup łagodny 250 g 30 sz.
Kisiel różne smaki 38g 50 szt.
Koncentrat barszczu czerwonego 200 ml 10 szt.
Koncentrat pomidorowy 30% 1l 40 szt.
Koperek suszony 10g 150 szt.
Kukurydza konserwowa 400g 20 szt.
Kwasek cytrynowy 20g 60 szt.
Liść laurowy 10g 50 szt.
Majeranek 8g 50 szt.
Majonez 400 ml 30 szt.
Makaron muszelka średnia 500g 200 szt.
Makaron muszelka drobna 500g 50 szt.
Makaron nitka cięta 500g 100 szt.
Makaron spaghetti 500g 200 szt.
Makaron świderki 500g 200 szt.
Margaryna zwykła kostka 250g 20 szt.
Masło roślinne kubek 500g 5 szt.
Mąka pszenna tortowa 1kg 200 szt.
Mąka ziemniaczana 1 kg 5 szt.
Miód pszczeli 1kg 5 szt.
Natka pietruszki 10g 150 szt.
Ocet 1l. 2 szt.
Ocet jabłkowy 0,5l. 10 szt.
Olej rzepakowy 1l 200 szt.
Oregano 10g 30 szt.
Papryka mielona słodka 20g 30 szt.
Pieprz mielony naturalny 20g 100 szt.
Pieprz ziołowy 20g 100 szt.
Płatki owsiane 250g 5 szt.
Płatki śniadaniowe kukurydziane 250g 60 szt.
Przyprawa do bigosu 20g 10 szt.
Proszek do pieczenia 30g 30 szt.
Przyprawa do kurczaka 20g 50 szt.
Przyprawa do mięsa wieprzowego 20g 50 szt.
Przyprawa do ryb 20g 100 szt.
Przyprawa uniwersalna do zup, potraw i sosów bez glutaminianu sodu 0,5 kg 70 szt.
Ryż 1 kg 120 szt.
Soda oczyszczona 80g 20 szt.
Sos boloński słoik 500g 60 szt.
Sos sałatkowy w proszku 9g 70 szt.
Sól sodowo potasowa o obniżonej zawartości sodu 80 kg
Suszone warzywa 250g 40 szt.
Szczaw konserwowy 230g 30 szt.
Tuńczyk kawałki w sosie własnym puszka 170g 5szt.
Wafle ryżowe naturalne 130g 20 szt.
Wafle tortowe kwadratowe 180g 20 szt.
Ziele angielskie 15g 50 szt.
Zioła prowansalskie 10g 30 szt.
Żurek w płynie 20 l.
Fasola czerwona w puszce 400 g 10 szt.
Wafelek kakaowy/waniliowy, różne smaki 26g 350 szt.
Herbatniki 50g 600 szt.
Musztarda sarepska 210g 10 szt.
Sok w kartoniku ze słomką, różne smaki 200ml. 450 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 24645,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Produkty mleczarskie”
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Jogurt naturalny 180g 10 szt.
Jogurt owocowy 150g 700 szt.
Masło śmietankowe extra min.82% tłuszczu 200g 400 szt.
Mleko 1L 2% 1500 szt.
Mleko smakowe, różne smaki 200 ml 400 szt.
Ser żółty twardy (w blokach 0,5 kg_2kg) 10 kg
Serek homogenizowany 150g 400 szt.
Serek naturalny z ziołami 125g 20 szt.
Serek topiony śmietankowy bloczek 100g 30 szt.
Śmietana 18% 1L 300 szt.
Twaróg biały półtłusty 50 kg
Zsiadłe mleko 350ml 15 szt.
Ser feta (opakowanie kartonowe ok. 300g, z mleka krowiego ok. 10% tłuszczu) 5 szt.
Śmietanka 30% 0,5L 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 18897,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Produkty mięsne (wieprzowe) ”
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Boczek wędzony 15 kg
Kiełbasa krakowska 30 kg
Kiełbasa mortadela 50 kg
Kiełbasa podwawelska 30 kg
Kiełbasa szynkowa 30 kg
Kiełbasa zwyczajna 30 kg
Kiełbasa żywiecka 30 kg
Łopatka wieprzowa b/k surowa 700 kg
Polędwica sopocka 30 kg
Szynka gotowana 30 kg
Schab wieprzowy b/k surowy 100 kg
Słonina surowa zmielona 10 kg
Smalec wieprzowy 40 kg
Szynka wędzona 10 kg
Szynka mozaikowa/wieprzowa 20 kg
Parówki z szynki pakowane próżniowo lub luzem, 15 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 20264,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Produkty mięsne (drobiowe)”
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Filet z kurczaka surowy 300 kg
Kaczka tuszka świeża surowa 10 kg
Korpus z kurczaka surowy 70 kg
Podudzie z kurczaka surowe 100 kg
Polędwica drobiowa 20 kg
Udziec z kurczaka surowy 200 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 10511,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warzywa i owoce”
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Banan 300 kg
Brokuł 30 kg
Buraki Ćwikłowe 50 kg
Cebula 60 kg
Cytryna 10 kg
Czosnek główka 10 szt.
Fasola średnia Jaś 50 kg
Gruszki 150 kg
Jabłka 400 kg
Kalafior 30 kg
Kapusta biała 350 kg
Kapusta czerwona 70 kg
Kapusta kwaszona 100 kg
Kapusta młoda 20 szt.
Kapusta pekińska 80 kg
Kapusta włoska 30 kg
Kiwi 100 kg
Koper świeży/pęczek 40 szt.
Mandarynki 200 kg
Marchew 100 kg
Natka pietruszki/pęczek 40 szt.
Ogórek świeży 80 kg
Ogórki kwaszone 100 kg
Papryka świeża 10 kg
Pieczarki 50 kg
Pietruszka Korzeń 40 kg
Pomarańcza 250 kg
Pomidor 150 kg
Por 40 szt.
Rzodkiewka (pęczek) 20 szt.
Sałata lodowa 50 szt.
Sałata świeża zielona 60 szt.
Seler korzeń 40 kg
SZCZYPIOR/pęczek 10 szt.
Śliwka duża 50 kg
Ziemniak młody 200 kg
Ziemniaki jadalne 3000 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 23716,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– „Mrożonki- Ryby, warzywa i owoce mrożone”
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Filet z pangi bez skóry 580 kg
Marchew z groszkiem 50 kg
Mieszanka kompotowa 100 kg
Truskawki 100 kg
Warzywa na patelnię 20 kg
Paluszki rybne w gotowej panierce 160 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 16701,80 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dania gotowe”
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Kluski śląskie 240 kg
Kopytka 240 kg
Pierogi ruskie 300 kg
Pierogi z kaszą i serem 300 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 17160,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– „jaja”
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Jaja świeże klasa M od 53g do 63g 1000 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 1050,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22506,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22506,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22506,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax - Dystrybucja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379

7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna

7.3.4) Miejscowość: Jastków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22506,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postepowaniu w wyznaczonym terminie została złożona jedna oferta w zakresie części 3, która podlegała odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19459,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19459,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19767,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19767,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19767,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Publimar Lucjan Staniszewski Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-23-06-086

7.3.3) Ulica: Związkowa 10

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-148

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19767 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-01-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10091,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10091,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10091,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Publimar Lucjan Staniszewski Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-23-06-086

7.3.3) Ulica: Związkowa 10

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-148

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10091,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18324,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24745,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18324,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe Wolarex Zbigniew Wolanin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221003622

7.3.3) Ulica: Brzozowa 19a

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18324,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD GASTRONOMICZNO HANDLOWY "ALICJA" TOMASZ TRACZUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110613453

7.3.3) Ulica: HRUBIESZOWSKA 54 B

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe Wolarex Zbigniew Wolanin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221003622

7.3.3) Ulica: Brzozowa 19a/47

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.