Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018298/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028071 z dnia 2021-04-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych stanowiących własność Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o. o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363369920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wigierska 32
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875635000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbm.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz http://bip.zbm.suwalki.eu/zamowieniapubliczne_2/.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych stanowiących własność Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o. o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d53cc8bf-5fb2-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018298/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 241325,10 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacyjnych w budynkach 32 i 32A przy ul. Wigierskiej w Suwałkach.1) Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia:Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynkach objętych zamówieniem: 924,68 m2w tym:- Budynek przy ul. Wigierska 32 - 818,58 m2- Budynek przy ul. Wigierska 32A - 106,10 m2 Ilość toalet w budynkach podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości:w tym:- Budynek przy ul. Wigierska 32 - 6 szt.- Budynek przy ul. Wigierska 32A - 2 szt.2) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje projekt umowy – Załącznik Nr 3 do SWZ.3) Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia określa Załącznik Nr 6 do SWZ (załącznik Nr 1 do projektu umowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 57100,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych przy ul. Waryńskiego 27, ul. Putry 9, ul. Młynarskiego 9, ul. Utrata 1B, ul. Kościuszki 76, 82 w Suwałkach stanowiących własność Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.1) Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia:Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynkach będących własnością Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. objętych zamówieniem: 2 362,70 m2w tym: Przychodnia medyczna przy ul. Waryńskiego 27 – 618,00 m2 Przychodnia medyczna przy ul. Putry 9 – 695,00 m2 Przychodnia medyczna przy ul. Młynarskiego 9 – 150,00 m2 Budynek przy ul. Utrata 1B – 591,20 m2W tym: Parter – 241,20 m2I, II piętro – 350,00 m2 Budynek przy ul. Kościuszki 76 – 58,50 m2 Budynek przy ul. Kościuszki 82 – 250,00 m2 Ilość toalet w budynkach podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości: ul. Waryńskiego 27 - 7 szt. ul. Putry 9 - 8 szt. ul. Młynarskiego 9 - 2 szt. ul. Utrata 1B - 7 szt. ul. Kościuszki 76 - 1 szt. ul. Kościuszki 82 - 1 szt.2) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje projekt umowy – Załącznik Nr 4 do SWZ.3) Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia określa Załącznik Nr 7 do SWZ (załącznik Nr 1 do projektu umowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.5.5.) Wartość części: 184225,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76800,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76800,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76800
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Porządkowe Mirosława Dobko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441363316
7.3.3) Ulica: Górna 26
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PORZĄDKOWE MIROSŁAWA DOBKO
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PORZĄDKOWE MIROSŁAWA DOBKO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240000,06
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240000,06
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000,06
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Porządkowe - 4 Pory Roku Kucewicz Łukasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442284777
7.3.3) Ulica: Sportowa 6E/17
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PORZĄDKOWE - 4 PORY ROKU KUCEWICZ ŁUKASZ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PORZĄDKOWE - 4 PORY ROKU KUCEWICZ ŁUKASZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000,06
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- DOZÓR BUDYNKÓW I OCHRONĘ MIENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W SUWAŁKACH
- Dostawa odzieży mundurowej
- Dostawa elastycznej protezy jądra miażdżystego dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wymiana pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, remont kominów, więźby i przestrzeni strychów segmentu B I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. M. Konopnickiej w Suwałkach
- Rozwój infrastruktury Zakładu - poprzez zagospodarowanie części terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach - etap II
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa konserwacji dźwigów (7 szt.) zainstalowanych w Gmachu Głównym, Budynku Biurowym i Stołówce Centralnej PW oraz mycie dźwigu panoramicznego
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów przychodni
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń SP ZOZ
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.