eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odzko › Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej w Gminie K³odzko II etap - przedszkoli gminnych w Bierkowicach, Szalejowie Dolnym oraz budynku przedszkola i ¿³obka w O³drzychowicach K³odzkich



Og³oszenie z dnia 2022-01-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej w Gminie K³odzko II etap - przedszkoli gminnych w Bierkowicach, Szalejowie Dolnym oraz budynku przedszkola i ¿³obka w O³drzychowicach K³odzkich

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina K³odzko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717964

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Okrzei 8 a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 746474161

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.ugklodzko.nv.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej w Gminie K³odzko II etap - przedszkoli gminnych w Bierkowicach, Szalejowie Dolnym oraz budynku przedszkola i ¿³obka w O³drzychowicach K³odzkich

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6bf6b235-79df-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00027941

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00009899/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej w Gminie K³odzko - II etap - przedszkoli gminnych w Bierkowicach, Szalejowie Dolnym oraz budynku przedszkola i ¿³obka w O³drzychowicach K³odzkich

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. „ Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej w Gminie K³odzko – II etap” dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020 wspó³finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie jest prowadzone przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. Platformy Zakupowej pod nastêpuj±cym adresem:
https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Ofertê oraz dokumenty elektroniczne,o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem platformy. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych,o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z
wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie. Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest og³oszenie o zamówieniu oraz SWZ oraz wyja¶nienia i modyfikacje: https://gminaklodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Powy¿sze zamówienie realizowane jest za po¶rednictwem elektronicznego narzêdzia s³u¿±cego do realizacji zamówieñ publicznych, zwanego w skrócie Platform±. 2. Dostêp do platformy dla Wykonawców jest bezp³atny i znajduje siê pod poni¿szym adresem:https://gminaklodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. 3. Wsparcie techniczne dla
Wykonawców (Dostawców): +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27pn-pt: 8:00- 16:00 helpdesk@logintrade.net 4. Do skutecznego z³o¿enia oferty oraz o¶wiadczenia o którym mowa w
art.125 ust.1 ustawy pzp jest wymagany podpis elektroniczny z wa¿nym kwalifikowanym certyfikatem lub podpis zaufany lub podpis osobisty (art. 63 ust.2 ustawy pzp). 5.SPECYFIKACJA PO£¡CZENIA
Postêpowania zakupowe prowadzone s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zakupowej Gminy K³odzko: https://gminaklodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet.Wykonawca posiadaj±cy konto na
Platformie NAZWA_JEDNOSTKI: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Zakupowej Gminy K³odzko. Szczegó³owe informacje zawarte zosta³y w Rozdziale III SWZ. 6.DOPUSZCZALNE FORMATY PRZESY£ANYCH DANYCH image/bmp, image/x-windowsbmp, application/msword, application/drafting, image/gif,application/x-compressed, application/xgzip,
multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/xlatex,application/pdf, image/pict, image/png,application/mspowerpoint, application/postscript,application/rtf, application/x-rtf, text/richtext,
image/tiff,image/x-tiff, application/mswrite,application/excel, application/x-excel, application/vnd.msexcel, application/xmsexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/xzipcompressed, application/zip,application/vnd.msoffice,image/x-ms-bmp, video/x-msvideo,
audio/xmswma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/xacad,application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/xautocad,image/vnd.dwg, drawing/dwg 7. KODOWANIE I OZNACZANIE CZASU
PRZEKAZANIA DANYCH Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê
poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c nie zalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na
adres e-mail wskazany w formularzu w ikonê „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie,czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina K³odzko, w imieniu której dzia³a Wójt Gminy K³odzko, ul. Okrzei 8a, 57-300 K³odzko
tel. 74-647-41-00, e-mail: ug@gmina.klodzko.pl,
2) Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pisz±c na adres e-mail: iod@gmina.klodzko.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.) - dalej jako ustawa Pzp, w celu udzielenia zamówienia publicznego pn. Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej w gminie K³odzko II etap –przedszkoli gminnych w Bierkowicach, Szalejowie Dolnym oraz budynku przedszkola i ¿³obka w O³drzychowicach K³odzkich” w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 oraz art. 18 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, oraz dane nie bêd± profilowane;
8) posiada Pani/Pan prawo:
a) dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) ¿±dania sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c) ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych,
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
___________________
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jak wy¿ej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 „Termomodernizacja budynku Przedszkola Gminnego z Oddzia³ami Integracyjnymi w Bierkowicach”
Adres inwestycji: 57-300 Bierkowice 3
Planowana inwestycja obejmuje roboty budowlane polegaj±ce na uzupe³nieniu izolacji ¶cian i dachu budynku, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie ¼ród³a ciep³a wraz z wykonaniem robót ogólnobudowlanych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdzia³em XXI SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 „Termomodernizacja budynku Przedszkola Gminnego oraz ¯³obka w O³drzychowicach”
Adres inwestycji: ul. Osiedlowa 7, 57-360 O³drzychowice K³odzkie
Planowana inwestycja obejmuje roboty budowlane polegaj±ce na uzupe³nieniu izolacji ¶cian i dachu budynku, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie ¼ród³a ciep³a wraz z wykonaniem robót ogólnobudowlanych.
Zakres prac objêtych zadaniem zawarto w projekcie budowlanym pn. „ Roboty
budowlane polegaj±ce na uzupe³nieniu izolacji ¶cian i dachu budynku, wraz z wymian± stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie ¼ród³a ciep³a, wraz z wykonaniem robót ogólnobudowlanych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdzia³em XXI SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 pn.: „Termomodernizacja budynku Przedszkola Gminnego w Szalejowie Dolnym”
Adres inwestycji: 57-314 Szalejów Dolny 100.
Planowana inwestycja obejmuje roboty budowlane polegaj±ce na uzupe³nieniu izolacji ¶cian budynku, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie ¼ród³a ciep³a wraz z wykonaniem robót ogólnobudowlanych.
Zakres prac objêtych zadaniem zawarto w projekcie budowlanym pn. „ Roboty
budowlane polegaj±ce na uzupe³nieniu izolacji ¶cian budynku, wraz z wymian± stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie ¼ród³a ciep³a, wraz z wykonaniem robót ogólnobudowlanych – Termomodernizacja Przedszkola Gminnego w Szalejowie Dolnym”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdzia³em XXI SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
1.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Jako spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu zostan± ocenieni wykonawcy, którzy:
2.1 W zakresie warunku okre¶lonego w ppkt 1.1 Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.2 W zakresie warunku okre¶lonego w ppkt. 1.2 Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.3 W zakresie warunku okre¶lonego w ppkt. 1.3 Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.4 W zakresie warunku okre¶lonego w ppkt. 1.4 wyka¿±
2.4.1
ZADANIE NR 1 Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 zadañ, których zakres obejmowa³ wykonanie robót budowlanych w zakresie to¿samym z opisem przedmiotu zamówienia o warto¶ci co najmniej równej 400.000 z³ brutto ka¿da.
ZADANIE NR 2 Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 zadañ, których zakres obejmowa³ wykonanie robót budowlanych w zakresie to¿samym z opisem przedmiotu zamówienia o warto¶ci co najmniej równej 500.000 z³ brutto ka¿da.
ZADANIE NR 3 Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 zadañ, których zakres obejmowa³ wykonanie robót budowlanych w zakresie to¿samym z opisem przedmiotu zamówienia o warto¶ci co najmniej równej 200.000 z³ brutto ka¿da.
W przypadku z³o¿enia ofert na wiêcej ni¿ jedno zadanie, Zamawiaj±cy dopu¶ci referencje/po¶wiadczenia wykonania dwóch robót budowlanych wymaganych o warto¶ci dla zadania o najwy¿szej warto¶ci.
2.4.2. Dysponowanie osobami posiadaj±cymi nastêpuj±ce uprawnienia budowlane:
- (co najmniej) 1 osobê posiadaj±c± kwalifikacje o których mowa w art. 37 c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy w bran¿y budowlanej.
2.4.3.Wykonawca do³±czy informacjê dotycz±c± osoby, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy wraz podaniem numeru uprawnieñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2. za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
4. o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170), art. 109 ust.1 pkt 8, art. 109 ust.1 pkt 10 - Za³±cznik Nr 7 do SWZ („Wzór o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym”).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót wykonanych, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane - za³±cznik Nr 3 do SWZ („Do¶wiadczenie Wykonawcy”).
Do powy¿szego wykazu powinny byæ do³±czone dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik Nr 4 do SWZ („Wykaz osób”).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wymaga siê z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy pzp tj. o¶wiadczenia z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.
3. O¶wiadczenie wstêpne zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci:
ZADANIE NR 1 – 6 000,00 z³ s³ownie: [ sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100]
ZADANIE NR 2 – 9 000,00 z³ s³ownie: [dziewiêæ tysiêcy z³otych 00/100]
ZADANIE NR 3 – 4 000,00 z³ s³ownie: [cztery tysi±ce z³otych 00/100]
Szczegó³owe informacje na temat wadium znajduj± siê w rozdziale XV SWZ

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 sk³adaj± wspólnie ofertê, przy czym:
a) dokumenty wymagane w sekcji 3.1 – 3.5 Rozdzia³u VIII SWZ winny byæ z³o¿one przez ka¿dego z wykonawców;
b) o¶wiadczenie wstêpne (Za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy wykonawca;
c) Warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 1 Rozdz. VII SWZ dopuszcza siê aby by³y spe³nione przez wykonawców ³±cznie.
d) Dokumenty i o¶wiadczenia wykazane w sekcji 6.2 – 6.3 Rozdz. VII SWZ powinny byæ z³o¿one w taki sposób aby wykazaæ, ¿e warunki udzia³u w postêpowaniu wykonawcy spe³niaj± ³±cznie.
e) Ponadto zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy pzp tj. o¶wiadczenia z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.
3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z wykonawc± wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych (lider).
4. Je¿eli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 1 zosta³a wybrana, zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³prace tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych okre¶la nastêpuj±ce okoliczno¶ci, które mog± powodowaæ konieczno¶æ wprowadzenia zmian w tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami jak niemo¿liwe do przewidzenia nadzwyczajne zjawiska przyrody (klêski ¿ywio³owe, trzêsienia ziemi, powodzie, huragany), zdarzenia wywo³ane przez cz³owieka (strajki generalne lub lokalne, dzia³ania wojenne),
b) wyst±pienia wad dokumentacji technicznej skutkuj±cej konieczno¶ci± dokonania poprawek lub uzupe³nieñ, je¿eli uniemo¿liwia to lub wstrzymuje realizacjê okre¶lonego rodzaju robót maj±cych wp³yw na termin wykonania Umowy,
c) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. d³ugotrwa³e opady) uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót lub pracê sprzêtu (niestabilno¶æ gruntu), w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej Umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, (pozanormatywne temperatury) je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
d) niemo¿no¶ci wykonywania robót, gdy obowi±zuj±ce przepisy nie dopuszczaj± do wykonania robót lub nakazuj± wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
e) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci m.in. w wyniku dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron np. badañ archeologicznych, okoliczno¶ci stanowi±cych zagro¿enie ¿ycia lub mienia.
f) przestojów lub opó¼nieñ spowodowanych przez Zamawiaj±cego, o ile okoliczno¶ci te powoduj± konieczno¶æ zmiany terminu i zmiany w tym zakresie bêd± dokonane, z uwzglêdnieniem okresów niezbêdnych do przesuniêcia terminu wykonania Umowy.
2. W przypadkach okre¶lonych w pkt 1, przed³u¿enie terminu wykonania Przedmiotu Umowy mo¿e nast±piæ o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonywanie Przedmiotu Umowy. Przed³u¿enie terminu Zamawiaj±cy warunkuje z³o¿eniem przez Wykonawcê stosownego wniosku o sporz±dzenie aneksu do umowy wraz z powo³aniem siê na podstawê zmiany umowy i uzasadnieniem wniosku opisuj±cym okoliczno¶ci faktyczne.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy po adresem: https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-11 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-12

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wymaga, aby stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, osoby wykonuj±ce nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia ( dotyczy Zadania nr 1, 2 i 3) tj.:
- robotnik budowlany,
których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy by³y zatrudnione przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê.
(*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem)

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.