eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przebudowa odwodnienia w ul. Metalowców w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odwodnienia w ul. Metalowców w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 238-55-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a543d41-4d10-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odwodnienia w ul. Metalowców w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a543d41-4d10-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027723

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000378/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Przebudowa odwodnienia w ul. Metalowców w Gliwicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290384/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.68.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9895873,36 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1421006,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w zakresie inwestycji pn. "Przebudowa odwodnienia w ul. Metalowców w Gliwicach".
2. Zakres rzeczowy
Przedmiotowe przedsięwzięcie polegać będzie na budowie kanalizacji deszczowej w ul. Metalowców na działkach nr. 337, 338, 339, 340, 346 obr. Kuźnica. Odwodnienie znajdujące się w ul. Metalowców (KD400) jest w złym stanie technicznym. Wody deszczowe płynące w/w działkami powodują liczne podtopienia okolicznych firm.
Obszar inwestycji rozpoczyna się w rejonie skrzyżowania ulicy Metalowców z ulicą Poli Gojawiczyńskiej. Dalej przebiega na południe ulicą Metalowców, gdzie rozdziela się w kierunku terenów przemysłowo-usługowych. Wody opadowe z ulicy Metalowców zostaną odprowadzone do istniejącego kolektora deszczowego fi 400 mm w ul. Metalowców/Gojawiczyńskiej. W zakres zadania wchodzi budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi odwadniającymi ulicę Metalowców o łącznej długości L=531,55m i zakresie średnic od Ø 200 do Ø 1000 mm.
Prace należy prowadzić zgodnie z wydaną decyzją o pozwoleniu na budowę, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wydanymi decyzjami, uzgodnieniami, przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ oraz wzór umowy (Załącznik nr 5 do SWZ).
UWAGI:
1. Kanały należy realizować z rur GRP, PVC i PP zgodnie z projektem wykonawczym pn. "Budowa sieci kanalizacji deszczowej".
2. Odtworzenie nawierzchni po wykopach pod kanalizację deszczową wykonać zgodnie z projektem wykonawczym pn. "Projekt odtworzenia nawierzchni".
3. Wykonawca wykona w razie potrzeby uzyskanie koniecznych prolongat uzgodnień Dokumentacji Projektowej.
Wymagany termin gwarancji: (min. 36 miesięcy max. 96 miesięcy), licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym termin gwarancji ma być taki sam jak termin rekojmi,
Wymagany termin rękojmi: (min. 36 miesięcy max. 96 miesięcy), licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym termin rękojmi ma być taki sam jak termin gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1685100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2470333,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1685100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD INSTALACJI BUDOWLANYCH Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542462428

7.3.3) Ulica: Stanisława Konarskiego 25B

7.3.4) Miejscowość: GLIWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1685100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.