eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drozdowo › Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego wraz z rynnami,renowacji kominów oraz wymianie świetlika w części willowej budynku MuzeumPrzyrody- DwórLutosławskich w Drozdowie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027611 z dnia 2021-04-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego wraz z rynnami,renowacji kominów oraz wymianie świetlika w części willowej budynku MuzeumPrzyrody- DwórLutosławskich w Drozdowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Przyrody - Dwór Lutosławskich w Drozdowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450110668

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 38

1.5.2.) Miejscowość: Drozdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-421

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeumdrozdowo@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-drozdowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego wraz z rynnami,renowacji kominów oraz wymianie świetlika w części willowej budynku MuzeumPrzyrody- DwórLutosławskich w Drozdowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2f305fc-93a3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.muzeum-drozdowo.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl www.epuap.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 3.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Poz. 2415)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią Rozdziału II Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią Rozdziału II Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego części willowej budynku Muzeum Przyrody - Dwór Lutosławskich w Drozdowie, ul. Główna 38, wraz z renowacją kominów (część kominów ponad dachem) i wymianą świetlika.2. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania pn. „Przywracanie blasku dworowi Lutosławskich - modernizacja i rewaloryzacja Muzeum Przyrody w Drozdowie, etap I, XIX w., elewacja budynku, wymiana dachu wraz z rynnami, kominami i świetlikiem”, realizowanego w ramach programu Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, Ochrona zabytków 2021 r.3. Przedmiot zamówienia obejmuje:- rozbiórka istniejącego pokrycia wraz z rynnami i obróbkami blacharskimi,- wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy miedzianej gr. 0,60mm na podkładzie z warstwy oddzielającej układanej na rąbek podwójny stojący - wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy miedzianej gr. 0,60 mm,- wykonanie i montaż nowych rynien z blachy miedzianej gr. 0,60mm o średnicy 150 mm - rozbiórka istniejącego naświetla, - montaż nowego naświetla - świetlik dachowy w konstrukcji słupowo ryglowej aluminiowej, szkło bezpieczne hartowane, laminowane, typ szklenia 4.4.2, kolor profili beżowy z oknem oddymiającym o wym. 1,80x1,10m wraz z siłownikiem 24V. o wsp. U - 0,9W/(m2K) dla całej przegrody,- wymiana istniejącego wyłazu dachowego na systemowy wyłaz dachowy o wym. 80x80cm i wsp. U- 0,9W/(m2K), - wykonanie renowacji kominów polegającej na oczyszczeniu przez piaskowanie uzupełnieniu brakujących cegieł, wyczyszczeniu zmurszałych spoin wraz ich uzupełnieniem i wykonanie impregnacji remontowanych ścian preparatem impregnującym cegły poprzez malowanie,4. Przedmiot zamówienie nie obejmuje: elewacji budynku, rur spustowych, świetlika wewnętrznego oraz kominów na poddaszu (pod poszyciem dachowym).5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót/prac do wykonania zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zwana dalej STWiOR). Dokumentację opracowało biuro projektowe: Autorska Pracownia Architektury Grzegorz Rycerz z Brwinowa w zakresie remontu elewacji zewnętrznych i połaci dachowych oraz zagospodarowania terenu w Muzeum Przyrody w Drozdowie. Na potrzeby niniejszego zamówienia, przedmiotowa dokumentacja będzie wykorzystana w ograniczonym zakresie (w załączeniu - wyciąg z dokumentacji projektu budowlanego)6. Wykonawca przygotowuje i składa ofertę w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą Załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający udostępnia Wykonawcom przedmiar robót budowlanych (Załącznik nr 9 do SWZ) jako materiał pomocniczy do przygotowania oferty. 7. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót musi być uwzględnione funkcjonowanie Muzeum - realizacja robót budowlanych nie może zakłócić działalności podstawowej (merytorycznej) Muzeum. 8. Budynek Muzeum Przyrody w Drozdowie został wpisany do rejestru zabytków nieruchomych decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łomży z dnia 17.12.1985 r. nr.222 oraz A-626 w 14.10.2019 i na tej podstawie objęty jest ochroną prawną. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 282 z późn. zm.)9. Przy realizacji przedmiotowej inwestycji Wykonawca ma obowiązek postępować zgodnie z pozwoleniem z dnia 01.10.2015 r. Ł.5142.45.2015.BG Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (zmienionym dnia 20.08.2018 r. Ł.5142.73.2018.BG w zakresie terminu ważności), w szczególności wszystkie prace prowadzić pod ścisłym nadzorem konserwatorskim.10. Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44212310-5 - Rusztowania

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE KIEROWNIKA BUDOWY

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane prowadzone przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, w tym jedna robota budowlana /ogólnobudowlana/ o wartości min. 200.000 zł brutto oraz jedna robota budowlana związana z wymianą lub wykonaniem pokrycia dachowego z blachy miedzianej o wartości min. 100.000 zł brutto b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia i będzie pełniła funkcję kierownika budowy, spełniającą łącznie nw. wymagania: 1.posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020, poz. 1333 z poźn. zm.);2.posiada min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi,3.przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. Z 2020 r. poz. 282 z późn. zm.), 4.pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych na co najmniej jednej budowie przy obiektach zabytkowych kubaturowych,Udokumentowane doświadczenie dotyczące liczby realizacji robót przy obiektach będących w rejestrze konserwatora zabytków - zgodne z art. 37g ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - jest jednym z kryteriów oceny ofert.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP,porządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP - Załącznik nr 3 do SWZPodmiotowe środki dowodowe składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 4 do SWZ;2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 5 do SWZ;Podmiotowe środki dowodowe składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Hexa Banku Spółdzielczym 18 8762 0009 0001 0647 2000 0020 z dopiskiem „Wadium – postępowanie na roboty budowlane”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Muzeum Przyrody – Dwór Lutosławskich w Drozdowie 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.8. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Strony przewidują możliwość zmian Umowy w zakresie: 1) oznaczenia firm (nazw), siedzib Stron, numerów rachunków bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych wskazanych w Umowie, w wypadku, gdy ulegną one zmianie w toku obowiązywania Umowy, 2) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy; 3) zmiany osób/osoby wskazanych w „Wykazie osób”;5) terminów realizacji Umowy, w następujących okolicznościach:a) jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy;b) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, c) jeśli w toku realizacji Umowy pojawiła się konieczność wykonania robót lub prac nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia;d) wstrzymania realizacji projektu przez Zamawiającego na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy;e) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;6) zmiany podwykonawców, 7) konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,8) zmiany wynagrodzenia ze względu na wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiany obowiązującej stawki VAT, 3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do przedłożenia uzasadnionego, pisemnego wniosku wraz z udokumentowaniem zaistnienia którejkolwiek z przesłanek wymienionych w ust. 2.4. Strony ustalają, że wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowiąc jego zobowiązania.5. Zmiany umowy nie powodują zmiany wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 umowy, z wyjątkiem zmiany umowy dokonanej na podstawie ust. 2 pkt 8 niniejszego paragrafu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-20 15:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP, dostępny pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal; oraz przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-20 15:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu); w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ,2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);3) dowód wniesienia wadium;4) dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty, w tym odpowiednie pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);5) potwierdzenie zrealizowanych robót przez kierownika budowy na obiektach zabytkowych kubaturowych jako kierownik budowy/robót wskazanych w ofercie - w celu uwzględnienia tego doświadczenia przy ocenie ofert (dotyczy kryterium oceny ofert „Doświadczenie kierownika budowy”)2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.3. Pełna nazwa postępowania: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego wraz z rynnami, renowacji kominów oraz wymianie świetlika w części willowej budynku Muzeum Przyrody- Dwór Lutosławskich w Drozdowie. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania pn. „Przywracanie blasku dworowi Lutosławskich - modernizacja i rewaloryzacja Muzeum Przyrody w Drozdowie, etap I, XIX w., elewacja budynku, wymiana dachu wraz z rynnami, kominami i świetlikiem”, realizowanego w ramach programu Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i SportuOchrona zabytków 2021 r.4. Zamawiający dopuszcza komunikację przy użyciu poczty elektronicznej e-mail:muzeumdrozdowo@wp.pl - nie dotyczy złożenia oferty5. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty brutto.
2021-04-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.