eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagów › Dostawa wyposażenia do żłobka w Czyżowie, gmina Łagów, w ramach realizacji projektu unijnego pn. "Bajkowy żłobek w Gminie Łagów"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do żłobka w Czyżowie, gmina Łagów, w ramach realizacji projektu unijnego pn. „Bajkowy żłobek w Gminie Łagów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAGÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010286

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62

1.5.2.) Miejscowość: Łagów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 343 70 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lagowgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do żłobka w Czyżowie, gmina Łagów, w ramach realizacji projektu unijnego pn. „Bajkowy żłobek w Gminie Łagów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f946347a-5366-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002522/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Adaptacja i wyposażenie pomieszczeń na żłobek, organizacja placu zabaw dla dzieci w ramach projektu "Bajkowy żłobek w Gminie Łagów"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Bajkowy żłobek w Gminie Łagów” współfinansowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296619/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.32.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 51274,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1. Zakup wyposażenia
− Nakładka sedesowa 1 szt.,
− Podest dziecięcy 2 szt.,
− Szczotka do Wc 2 szt.,
− Kosz na śmieci 2 szt.,
− Poduszki 5 szt.,
− Stanowisko opiekuna 1 szt.,
− Zabezpieczenia mebli 10 szt.,
− Krzesełka do karmienia 2 szt.,
− Leżaczki dla dzieci 12 szt.,
− Łóżeczko niemowlęce 3 szt.,
− Komplet pościeli z wypełnieniem 12 szt.,
− Szafa na pościel i leżaczki 1 szt.,
− Przewijak z szufladami na pieluszki 1 szt.,
− Suchy basen z piłkami 1 szt.,
− Drzewko manipulacyjne 1 szt.,
− Piankowy rehabilitacyjny tor przeszkód 1 szt.,
− Zabawka domek dla lalek 1 szt.,
− Wózek dla lalek 3 szt.,
− Zabawki lalki 4 szt.,
− Klocki 4 zestawy,
− Zabawka ogród aktywności 1 szt.,
− Regał na zabawki 1 szt.,
− Pufy 5 szt.,
− Mata do korekcji wad postawy 2 szt.,
− Piłeczki do masażu 12 szt.,
− Grzechotki 12 szt.,
− Książeczki 1 komplet,
− Instrumenty muzyczne 4 zestawy,
− Książki audio 10 szt.,
− Pomoce logopedyczne 2 zestawy,
− Samochody różne rodzaje 1 zestaw,
− Bujak 2 szt.,
− Puzzle 5 zestawów,
− Mata edukacyjna 2 szt.,
− Kojec do zabawy 2 szt.,
− Szafka na naczynia 1 szt.,
− Naczynia do posiłków 12 kompletów,
− Sztućce 4 sztuki (łyżeczka, łyżka, nóż, widelec), 12 kompletów,
− Podgrzewacz do butelek 3 szt.,
− Szafka na ubrania 1 szt.,
− Stół 2 szt.,
− Krzesełka 12 szt.,
− Tabliczki do pomieszczeń 1 komplet,
− Nocniki 6 szt.,
− Kocyki dla dzieci 12 szt.,
− Apteczka 1 szt.,
− Kubki i szczoteczki dla dzieci 12 szt.,
− Wózek 6-osobowy 1 szt.,
− Szafka na nocniki 1 szt.,
− Biurko 1 szt.,
− Krzesło biurowe obrotowe 1 szt.,
− Stół 1 szt.,
− Krzesło 6 szt.,
− Szafa dwuskrzydłowa zamykana na klucz 2 szt.,
− Szafka ubraniowa z ławką 4 szt.,
− Stolik 1 szt.,
− Wózek kelnerski 1 szt.,
− Stół 1 szt.,
− Szafa przelotowa 1 szt.,
− Kosz na odpadki 1 szt.,
− Zestaw „Bezpieczny maluszek”(kamizelka odblaskowa) 12 szt.,
− Materiały plastyczne 1 zestaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39161000-8 - Meble przedszkolne

4.5.5.) Wartość części: 38835,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2. Zakup sprzętu AGD
− Lodówka niska 1 szt.,
− Kuchenka elektryczna dwupalnikowa 1 szt.
− Kuchenka 4 palnikowa wraz z piekarnikiem elektrycznym 1 szt.,
− Lodówka 1 szt.,
− Zmywarko-wyparzarka 1 szt.,
− Warnik 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 6016,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3. Zakup sprzętu multimedialnego
− Laptop z oprogramowaniem do przygotowania i prowadzenia zajęć żłobkowych 1 szt.,
− Aparat fotograficzny 1 szt.,
− Mikrowieża 1 szt.,
− Telewizor 1 szt.,
− Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.5.) Wartość części: 6422,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63785,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63785,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63785,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH ENERGIA S.C

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-536

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63785,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11827,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14366,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11827,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC PAWEŁ OLEKSIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751656615

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11827,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10025,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10025,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC PAWEŁ OLEKSIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751656615

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10025,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.