Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00462324/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
- 2022/BZP 00476195/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wronki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-066d47fc-6f08-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030210/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462324/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 238283,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek oraz ich zwrotów, świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 896 z późn. zm.), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz międzynarodowych przepisów pocztowych oraz innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem postępowania.
Przedmiotem umowy są usługi pocztowe:
1) w obrocie krajowym:
A) ekonomiczne i priorytetowe: a) przesyłki listowe nierejestrowane, b) przesyłki listowe wartościowe, c) przesyłki listowe rejestrowane, d) paczki pocztowe,
2) w obrocie zagranicznym:
A) przesyłki listowe nierejestrowane (priorytetowe),
B) przesyłki listowe rejestrowane (priorytetowe),
2. Przez przesyłki będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe rejestrowane i nie rejestrowane.
3. Przesyłka nierejestrowana to przesyłka przyjęta bez pokwitowania odbioru i bez opatrzenia numerem nadawczym.
4. Przesyłki zwykłe ekonomiczne - przesyłka listowa nie rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii.
5. Przesyłki zwykłe priorytetowe - przesyłka listowa nie rejestrowana będąca przesyłką najszybszej kategorii.
6. Przesyłka rejestrowana to przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia
i doręczona za pokwitowaniem odbioru do 2.000 g (Format S, M, L). Rodzaje przesyłek:
a) ekonomiczne – przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii,
b) priorytetowe - przesyłki rejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii.
7. Przesyłki wartościowe ekonomiczne (z zadeklarowaną wartością) – przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości podanej przez Zamawiającego wartości przesyłki.
8. Przesyłki polecone ekonomiczne - przesyłka listowa rejestrowana, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą. ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem.
9. Przesyłki polecone priorytetowe - przesyłka listowa rejestrowana będąca przesyłką najszybszej kategorii, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem.
10. Potwierdzenie odbioru – jest to usługa dodana do przesyłek rejestrowanych polegająca na doręczeniu nadawcy formularza z pokwitowaniem odbioru przesyłki przez adresata.
11. Format S - to przesyłka o wymiarach: minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm, maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm.
12. Format M - to przesyłka o wymiarach: minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm, maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm.
13. Format L – to przesyłka o wymiarach: minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm, maksimum – suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
14. Gabaryt A - to paczka o wymiarach: minimum – 90 mm x 140 mm (strona adresowa), maksimum- żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm.
15. Gabaryt B – to paczka o wymiarach: minimum – jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub wysokość 300 mm, maksimum- suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość – 300 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm
16. Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm.
17. W przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym, oznacza to obrót na terenie krajów europejskich (łącznie z Cyprem, całą Rosją i Izraelem) objętych porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym.
18. Przesyłki kurierskie. Przez przesyłkę kurierską rozumie się przesyłkę listową będącą przesyłką rejestrowaną lub paczkę pocztową, przyjmowaną, sortowaną, przemieszczaną i doręczaną w sposób łącznie zapewniający:
(a) bezpośredni odbiór przesyłki pocztowej od nadawcy,
(b) doręczenie przesyłki pocztowej w gwarantowanym terminie określonym
w regulaminie,
(c) świadczenia usług pocztowych lub w umowach o świadczenie usług pocztowych,
(d) doręczenie przesyłki pocztowej bezpośrednio do rąk adresata lub osoby uprawnionej do odbioru,
(e) uzyskanie pokwitowania odbioru przesyłki pocztowej w formie pisemnej
lub elektronicznej;
19. Wykonawca zezwoli Zamawiającemu na uiszczanie należności
za świadczenie usług będących przedmiotem niniejszej umowy w formie opłaty z dołu.
20. Przez opłatę z dołu należy rozumieć opłatę w całości wniesioną przez Zamawiającego, bezgotówkowo, z uwzględnieniem zasad rozliczania
i regulowania należności, poprzez polecenie przelewu w terminie późniejszym niż:
a) nadanie przesyłek,
b) odbiór przesyłek rejestrowanych zwracanych do Zamawiającego
po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia/wydania odbiorcy.
Podane ilości przesyłek określone w kosztorysie ofertowym są ilością orientacyjną. Zamawiający zastrzega możliwość wykonania mniejszej/większej liczby przesyłek zgodnie ze swoim zapotrzebowaniem.
21. Książka nadawcza będzie wydrukiem komputerowym, który stosowany jest do rejestracji korespondencji w Urzędzie Miasta i Gminy Wronki.
22. Zamawiający nie będzie samodzielnie oznaczał przesyłek rejestrowanych poprzez naklejanie na nich kodów nadawczych oraz nie będzie umieszczał kodów nadawczych w książkach nadawczych.
23. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron.
24. Nadanie przesyłek listowych oraz przesyłek, niebędących przesyłką listową przygotowanych do nadania zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w umowie następować będzie w wyznaczonej placówce Wykonawcy mającej siedzibę we Wronkach w dniu ich przyjęcia
od Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany będzie we własnym zakresie dostarczyć korespondencję do nadania do wyznaczonej placówki Wykonawcy mającej siedzibę we Wronkach raz dziennie od poniedziałku do piątku
w godzinach między 13.00-15.00.
25. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę minimum 50 % pracowników wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia.
26. Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2207). Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania dotyczącego zatrudnienia osób objętych ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego
w tej sprawie. Na każde wezwanie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pisemne oświadczenie potwierdzające wskaźnik udziału osób zatrudnionych u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę do ogółu zatrudnionych. Wskaźnik ten nie może być niższy niż 50 %.
Zamawiający informuje, że samodzielnie będzie zaopatrywał się w druki potwierdzenia odbioru o wzorach zgodnych z obowiązującymi u Wykonawcy
we własnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64120000-3 - Usługi kurierskie
64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238283,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238283,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238283,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Remont połaci dachu w budynku socjalnym przy ul. Powstańców Wlkp. 28 we Wronkach
- Wymiana podłóg w dwóch klasach starszej części budynku na obiekcie Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie
- Wykonanie odwodnienia strefy osuwiskowej w rejonie drogi gminnej nr 250120P
- Przebudowa ciągów komunikacyjnych przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi
- Budowa oświetlenia drogowego
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w okresie VII 2024-XII 2025
- Usługi pocztowe
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Kołobrzeg
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu
- Świadczenie usług pocztowych w 2024 r.
- Świadczenie usług pocztowych - listy polecone
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.