eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wronki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/wronki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-066d47fc-6f08-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030210/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462324/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 238283,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek oraz ich zwrotów, świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 896 z późn. zm.), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz międzynarodowych przepisów pocztowych oraz innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem postępowania.
Przedmiotem umowy są usługi pocztowe:
1) w obrocie krajowym:
A) ekonomiczne i priorytetowe: a) przesyłki listowe nierejestrowane, b) przesyłki listowe wartościowe, c) przesyłki listowe rejestrowane, d) paczki pocztowe,
2) w obrocie zagranicznym:
A) przesyłki listowe nierejestrowane (priorytetowe),
B) przesyłki listowe rejestrowane (priorytetowe),
2. Przez przesyłki będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe rejestrowane i nie rejestrowane.
3. Przesyłka nierejestrowana to przesyłka przyjęta bez pokwitowania odbioru i bez opatrzenia numerem nadawczym.
4. Przesyłki zwykłe ekonomiczne - przesyłka listowa nie rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii.
5. Przesyłki zwykłe priorytetowe - przesyłka listowa nie rejestrowana będąca przesyłką najszybszej kategorii.
6. Przesyłka rejestrowana to przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia
i doręczona za pokwitowaniem odbioru do 2.000 g (Format S, M, L). Rodzaje przesyłek:
a) ekonomiczne – przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii,
b) priorytetowe - przesyłki rejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii.
7. Przesyłki wartościowe ekonomiczne (z zadeklarowaną wartością) – przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości podanej przez Zamawiającego wartości przesyłki.
8. Przesyłki polecone ekonomiczne - przesyłka listowa rejestrowana, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą. ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem.
9. Przesyłki polecone priorytetowe - przesyłka listowa rejestrowana będąca przesyłką najszybszej kategorii, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem.
10. Potwierdzenie odbioru – jest to usługa dodana do przesyłek rejestrowanych polegająca na doręczeniu nadawcy formularza z pokwitowaniem odbioru przesyłki przez adresata.
11. Format S - to przesyłka o wymiarach: minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm, maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm.
12. Format M - to przesyłka o wymiarach: minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm, maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm.
13. Format L – to przesyłka o wymiarach: minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm, maksimum – suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
14. Gabaryt A - to paczka o wymiarach: minimum – 90 mm x 140 mm (strona adresowa), maksimum- żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm.
15. Gabaryt B – to paczka o wymiarach: minimum – jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub wysokość 300 mm, maksimum- suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość – 300 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm
16. Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm.
17. W przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym, oznacza to obrót na terenie krajów europejskich (łącznie z Cyprem, całą Rosją i Izraelem) objętych porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym.
18. Przesyłki kurierskie. Przez przesyłkę kurierską rozumie się przesyłkę listową będącą przesyłką rejestrowaną lub paczkę pocztową, przyjmowaną, sortowaną, przemieszczaną i doręczaną w sposób łącznie zapewniający:
(a) bezpośredni odbiór przesyłki pocztowej od nadawcy,
(b) doręczenie przesyłki pocztowej w gwarantowanym terminie określonym
w regulaminie,
(c) świadczenia usług pocztowych lub w umowach o świadczenie usług pocztowych,
(d) doręczenie przesyłki pocztowej bezpośrednio do rąk adresata lub osoby uprawnionej do odbioru,
(e) uzyskanie pokwitowania odbioru przesyłki pocztowej w formie pisemnej
lub elektronicznej;
19. Wykonawca zezwoli Zamawiającemu na uiszczanie należności
za świadczenie usług będących przedmiotem niniejszej umowy w formie opłaty z dołu.
20. Przez opłatę z dołu należy rozumieć opłatę w całości wniesioną przez Zamawiającego, bezgotówkowo, z uwzględnieniem zasad rozliczania
i regulowania należności, poprzez polecenie przelewu w terminie późniejszym niż:
a) nadanie przesyłek,
b) odbiór przesyłek rejestrowanych zwracanych do Zamawiającego
po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia/wydania odbiorcy.
Podane ilości przesyłek określone w kosztorysie ofertowym są ilością orientacyjną. Zamawiający zastrzega możliwość wykonania mniejszej/większej liczby przesyłek zgodnie ze swoim zapotrzebowaniem.
21. Książka nadawcza będzie wydrukiem komputerowym, który stosowany jest do rejestracji korespondencji w Urzędzie Miasta i Gminy Wronki.
22. Zamawiający nie będzie samodzielnie oznaczał przesyłek rejestrowanych poprzez naklejanie na nich kodów nadawczych oraz nie będzie umieszczał kodów nadawczych w książkach nadawczych.
23. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron.
24. Nadanie przesyłek listowych oraz przesyłek, niebędących przesyłką listową przygotowanych do nadania zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w umowie następować będzie w wyznaczonej placówce Wykonawcy mającej siedzibę we Wronkach w dniu ich przyjęcia
od Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany będzie we własnym zakresie dostarczyć korespondencję do nadania do wyznaczonej placówki Wykonawcy mającej siedzibę we Wronkach raz dziennie od poniedziałku do piątku
w godzinach między 13.00-15.00.
25. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę minimum 50 % pracowników wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia.
26. Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2207). Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania dotyczącego zatrudnienia osób objętych ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego
w tej sprawie. Na każde wezwanie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pisemne oświadczenie potwierdzające wskaźnik udziału osób zatrudnionych u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę do ogółu zatrudnionych. Wskaźnik ten nie może być niższy niż 50 %.
Zamawiający informuje, że samodzielnie będzie zaopatrywał się w druki potwierdzenia odbioru o wzorach zgodnych z obowiązującymi u Wykonawcy
we własnym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64120000-3 - Usługi kurierskie

64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238283,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238283,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238283,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.