eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzice › "Remont wraz z przebudową budynków Szkoły Podstawowej nr 3 w Świebodzicach wraz z otoczeniem"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont wraz z przebudową budynków Szkoły Podstawowej nr 3 w Świebodzicach wraz z otoczeniem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIEBODZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-160

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przemyslaw.grzybowski@swiebodzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont wraz z przebudową budynków Szkoły Podstawowej nr 3 w Świebodzicach wraz z otoczeniem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea65c5f4-4eb8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017371/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont wraz z przebudową budynków Szkoły Podstawowej nr 3 w Świebodzicach wraz z otoczeniem.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286539/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RS.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325044 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont wraz z przebudową budynków Szkoły Podstawowej nr 3 w Świebodzicach wraz z otoczeniem”, z podziałem na zadania:
- wymiana wyeksploatowanej nawierzchni asfaltowej przed Budynkiem A,
- poszerzenie drogi przeciwpożarowej przy Budynku A,
w oparciu o dokumentację techniczną dostarczoną przez Zamawiającego.
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie:
1) budowy nawierzchni utwardzonej przy budynku A, zlokalizowanego przy ul. Świdnickiej
w Świebodzicach,
2) budowy drogi przeciwpożarowej przy Budynku A, zlokalizowanego przy ul. Świdnickiej
w Świebodzicach.

Wszelkie prace należy przeprowadzić zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami prawa oraz Specyfikacją Warunków Zamówienia.

1.2. W trakcie realizacji zamówienia należy:
1) wykonać roboty budowlane zgodnie z projektem budowlanym pn.: Remont wraz z odwodnieniem terenu i wykonaniem izolacji pionowej budynku „A” PSP nr 3 przy
ul. Świdnickiej 13 w Świebodzicach oraz budowa skoczni w dal w ramach zadania: „Remont wraz z przebudową budynków Szkoły Podstawowej nr 3 w Świebodzicach wraz z otoczeniem”, opracowanym przez Pracownię Projektową „Konstruktor” ul. Wojska Polskiego 5, 58-150 Świebodzice,
2) wykonać nawierzchnie dróg i placów z kostki betonowej zgodnie z projektem budowlanym pn.: „Remont wraz z odwodnieniem terenu i wykonaniem izolacji pionowej budynku „A” PSP nr 3 przy ul. Świdnickiej 13 w Świebodzicach oraz budowa skoczni w dal w ramach zadania: „Remont wraz z przebudową budynków Szkoły Podstawowej nr 3 w Świebodzicach wraz z otoczeniem”, opracowanym przez Pracownię Projektową „Konstruktor” ul. Wojska Polskiego 5, 58-150 Świebodzice,
3) wykonać posadowienie, tablicę pamiątkową oraz zamontować pomnik (pomnik zabezpieczy Inwestor) na terenie szkoły,
4) zabezpieczyć teren placu budowy przed wejściem osób postronnych zgodnie z przepisami prawa,
5) szczegółowo sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia,
6) zorganizować teren budowy,
7) w imieniu Zamawiającego zgłosić rozpoczęcie robót we właściwym nadzorze budowlanym,
8) opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
9) wywieźć z terenu budowy materiały nieużyteczne na składowisko odpadów,
10) uporządkować i doprowadzić do stanu pierwotnego teren budowy po zakończeniu
wszystkich robót objętych zamówieniem,
11) wykonać inwentaryzację powykonawczą wraz z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
12) zapewnić dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
13) wykonać badania, sprawdzenia i pomiary,
14) wykonać operat kolaudacyjny w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego, zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
15) uzyskać wszelkie wymagane uzgodnienia i opinie oraz zawiadomić w imieniu Zamawiającego właściwy organ nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy
oraz dostarczyć przedmiotową decyzję Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361095,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362358,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Usługowa Handlowa VOLT Janusz Wróbel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841002993

7.3.3) Ulica: Ciernie 174

7.3.4) Miejscowość: Świebodzice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362358,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.