eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Szczecina i w lasach miejskich (w podziale na części)



Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Szczecina i w lasach miejskich
(w podziale na części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.zadernowska@zuk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Szczecina i w lasach miejskich
(w podziale na części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba3ddb79-6234-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033787/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Szczecina i w lasach miejskich (w podziale na części)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324433/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C/6/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 487886,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Szczecina.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71330000-0 Różne usługi inżynieryjne
3. Zakres przedmiotu umowy obejmuje:
1) prace eksploatacyjne, mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej krat
na urządzeniach wodno-melioracyjnych na terenie Szczecina, określone w załączniku
nr 6 do SWZ,
2) awarie oraz pozostałe prace eksploatacyjne, mające na celu utrzymanie w stałej
sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych i krat na urządzeniach
wodno-melioracyjnych na terenie Szczecina, które zostały wyszczególnione
w załączniku nr 7 do SWZ i prac, które nie zostały wyszczególnione w załączniku
nr 6 do SWZ,
4. Obiekty objęte przedmiotem zamówienia:
1)kraty na urządzeniach wodno-melioracyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ, a także:
- cieki wodne,
- zbiorniki wodne,
- zbiorniki retencyjne (w tym suche),
- rowy melioracyjne,
- przepusty,
- piaskowniki,
5. Wykonawca zobowiązuje się być w gotowości i przystępować do realizacji przedmiotu zamówienia, zwłaszcza w zakresie awarii, przez całą dobę. W przypadku awarii - stawka roboczogodziny za prace wykonywane od godz. 15.00 do godz. 21.00 będzie wynosiła
150 % stawki roboczogodziny brutto wynikającej z zaoferowanej ceny, a od godz. 21.00 do godz. 7.00 będzie wynosiła 200 % stawki roboczogodziny brutto wynikającej
z zaoferowanej ceny, zaś w niedziele i święta - 200 % stawki roboczogodziny brutto wynikającej z zaoferowanej ceny.
6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą
od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego,
w tym m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 779
ze zmianami) - Wytwórcą odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jest Wykonawca (podstawa prawna: art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 424796,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych w lasach miejskich.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71330000-0 Różne usługi inżynieryjne
3. Zakres przedmiotu umowy obejmuje:
1) prace eksploatacyjne, mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej
urządzeń wodno-melioracyjnych w lasach miejskich, określone w załączniku nr 9
do SWZ,
2) awarie oraz pozostałe prace eksploatacyjne, mające na celu utrzymanie w stałej
sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych w lasach miejskich, które
zostały wyszczególnione w załączniku nr 10 do SWZ, a które nie zostały
wyszczególnione w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Obiekty objęte przedmiotem zamówienia:
1) urządzenia wodno-melioracyjne na terenie lasów miejskich wyszczególnione w załączniku nr 8 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązuje się być w gotowości i przystępować do realizacji przedmiotu zamówienia, zwłaszcza w zakresie awarii, przez całą dobę. W przypadku awarii - stawka roboczogodziny za prace wykonywane od godz. 15.00 do godz. 21.00 będzie wynosiła
150 % stawki roboczogodziny brutto wynikającej z zaoferowanej ceny, a od godz. 21.00
do godz. 7.00 będzie wynosiła 200 % stawki roboczogodziny brutto wynikającej
z zaoferowanej ceny, zaś w niedziele i święta - 200 % stawki roboczogodziny brutto wynikającej z zaoferowanej ceny.
6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą
od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego,
w tym m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ze zmianami) - Wytwórcą odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jest Wykonawca (podstawa prawna: art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 63089,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usługowy DOMEL Władysław Błażewicz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HELIANTHUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8590003103

7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Nowogard

7.3.5) Kod pocztowy: 72-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 522500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4549,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4560,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4549,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usługowy DOMEL Władysław Błażewicz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HELIANTHUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8590003103

7.3.3) Ulica: Świerkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Nowogard

7.3.5) Kod pocztowy: 72-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Oferta nr 1:
Część I
Załącznik nr 1 - formularz oferty:
A. wartość ryczałtowa brutto jednorazowa - 0,00 zł
B. stawka roboczogodziny brutto - 18,98 zł
C. stawka maszynogodziny koparki o poj. łyżki do 0,4 m3 brutto - 15,53 zł
D. stawka maszynogodziny samochodu samowyładowczego do 5 t brutto - 25,88 zł

Część II
Załącznik nr 1 - formularz oferty:
A. wartość ryczałtowa brutto miesięcznie - 4 500,00 zł
B. stawka roboczogodziny brutto - 18,98 zł
C. stawka maszynogodziny koparki o poj. łyżki do 0,4 m3 brutto - 15,53 zł
D. stawka maszynogodziny samochodu samowyładowczego do 5 t brutto - 25,88 zł

Oferta nr 2:
Część I
Załącznik nr 1 - formularz oferty:
A. wartość ryczałtowa brutto jednorazowa - 0,00 zł
B. stawka roboczogodziny brutto - 19,70 zł
C. stawka maszynogodziny koparki o poj. łyżki do 0,4 m3 brutto - 15,00 zł
D. stawka maszynogodziny samochodu samowyładowczego do 5 t brutto - 15,00 zł

Część II
Załącznik nr 1 - formularz oferty:
A. wartość ryczałtowa brutto miesięcznie - 4 500,00 zł
B. stawka roboczogodziny brutto - 19,70 zł
C. stawka maszynogodziny koparki o poj. łyżki do 0,4 m3 brutto - 15,00 zł
D. stawka maszynogodziny samochodu samowyładowczego do 5 t brutto - 15,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.