eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrówka › Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Dąbrówka wraz z zapewnieniem opieki nad dowożonymi dziećmi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026920 z dnia 2021-04-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Dąbrówka wraz z zapewnieniem opieki nad dowożonymi dziećmi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBRÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 14

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-252

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 296428255

1.5.8.) Numer faksu: 297578220

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dabrowka.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dabrowka.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl oraz www.bip.dabrowka.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Dąbrówka wraz z zapewnieniem opieki nad dowożonymi dziećmi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75ed6d04-6b97-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006583/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 722400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Dąbrówka wraz z zapewnieniem opieki nad dowożonymi dziećmi.2. Doraźne zastępstwo w dowozie dzieci spowodowane awarią autobusu gminnego lub chorobą kierowcy (gdzie wymagany czas reakcji Wykonawcy wynosi maksymalnie 60 minut od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, potwierdzonego sms-em lub e-mailem)3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu, odwozu i zapewnienia opieki dla uczniów uczęszczających do szkół na terenie Gminy Dąbrówka:a. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Cypriana Kamila Norwida w DąbrówceDąbrówka, ul. Kościuszki 20, 05-252 Dąbrówka,b. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Bitwy Warszawskiej 1920 Roku w Józefowie, Józefów, ul. Kościelna 2, 05-254 Dąbrówka,c. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Guzowatce, Guzowatka 81, 05-252 Dąbrówka,d. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Adeli Goszczyńskiej we Wszeborach, Wszebory, ul. Trakt Napoleoński 45, 05-252 Dąbrówka,e. Przedszkole Samorządowe "Pod Wesołym Ekoludkiem" w Dręszewie Dręszew, ul. Szkolna 4, 05-252 Dąbrówka,f. Niepubliczne Przedszkole ,,Bajkowy Świat” w Chajętach, Chajęty, ul. Wspólna 103, 05-252 Dąbrówka,g. Przedszkole Niepubliczne Wyspa Malucha, Wszebory, ul. Graniczna 4, 05-252 Dąbrówka.4. Okres świadczenia usługi obejmuje dni nauki szkolnej w okresie od 01.04.2021 r. do 25.06.2021 r oraz na rok szkolny 2021/2022 i 2022/2023 tj. od dnia 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r. i od 01.09.2022r. do 23.06.2023 r. 5. Pod pojęciem dowóz rozumie się dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli oraz odwożenie uczniów ze szkół i przedszkoli, z zastrzeżeniem możliwości zmiany godzin kursów wynikających z realnego zapotrzebowania.6. Zamawiający udostępnia dotychczas funkcjonujący harmonogram dowożenia dzieci tj. rok szkolny 2020/2021 -- załącznik nr 97. Pod pojęciem opieka rozumie się: stałe zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu autobusem/pojazdem, które jest niezbędne przy tego rodzaju przewozach oraz w razie potrzeby zapewnienie bezpieczeństwa podczas przechodzenia przez jezdnię. 8. Dowóz uczniów do szkół odbywać się będzie we wszystkie dni nauki wynikające z kalendarza roku szkolnego, z zastrzeżeniem sytuacji nieprzewidzianych powodujących zamknięcie placówki lub placówek szkolnych /przedszkolnych. 9. Świadczenie usług obejmuje transport ok. 350 uczniów (załącznik nr 5 – przewidywana liczba uczniów dojeżdżających do szkół). 10. Trasy codziennego dowożenia dzieci do szkół i przedszkoli obejmują teren obwodów szkolnych Gminy Dąbrówka o łącznej długości od 270 km do 370 km dziennie, przewidywana przez Zamawiającego łączna ilość tras w czasie trwania umowy wynosi 150 500,00 km. 11. Transport dzieci powinien być zorganizowany z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa w szczególności ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Dz. U. 2019 r. poz. 2140 ze zm.12. Warunki organizacyjne przewozu uczniów zostaną szczegółowo uzgodnione po opracowaniu przez poszczególne szkoły planów nauczania,13. Opiekunem dowożonych dzieci musi być osoba pełnoletnia, posiadająca zaświadczenie ukończenia kursu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej Opiekunowie w trakcie wykonywania swoich zadań muszą być ubrani w kamizelki odblaskowe. W przypadku konieczności przeprowadzenia dzieci przez jezdnię muszą posługiwać się znakiem STOP. Kierowca nie może jednocześnie pełnić funkcji opiekuna w autobusie. 14. Wykonawca, zobowiązany jest do codziennego kontrolowania trzeźwości wszystkich osób uczestniczących w realizacji zamówienia tzn. kierowców i opiekunów. 15. Wykonawca, w ramach umowy, zapewni nieodpłatnie przewozy uczniów na wycieczki, zawody sportowe, wyjazdy edukacyjno -kulturalne, konkursy itp. zgodnie z potrzebami zamawiającego, min. 100 km a maks. 150 km miesięcznie. Jeden kurs liczony jest jako odległość ze szkoły do celu i z powrotem. Przedmiot zamówienia nie obejmuje innych przejazdów. W przypadku niewykorzystania limitu kilometrów, niewykorzystana liczba kilometrów przechodzi na następne miesiące. W wyjątkowych sytuacjach, w uzgodnieniu z Wykonawcą dopuszcza się wykorzystanie w danym miesiącu puli kilometrów należnych z miesiąca kolejnego. 16. Pojazdy, którymi będzie wykonywany przewóz muszą posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC. Pojazdy muszą być wyposażone w automatycznie otwierane drzwi. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać śnieg ani lód . W tym czasie Wykonawca musi zwrócić szczególną uwagę , aby zapewnić bezpieczeństwo podczas wsiadania, wysiadania i przeprowadzania przez jezdnię dzieci. W okresie letnim autobusy muszą być efektywnie klimatyzowane. Przez cały rok w autobusach musi być utrzymywana czystość. 17. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie z wykorzystaniem zgłoszonych w ofercie pojazdów. Na etapie realizacji umowy każdy ze zgłoszonych pojazdów może zostać zastąpiony innym, o nie niższych parametrach (np. pojazd zgłoszony w ofercie z rocznika 2014 musi zostać zastąpiony pojazdem z rocznika 2014 lub młodszym).18. Zamawiający dopuści zmianę zaoferowanego środka transportu w trakcie realizacji umowy na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy. Zmiana pojazdu na pojazd o mniejszej ilości miejsc siedzących może mieć miejsce w przypadku mniejszej ilości uczniów na trasach dowożenia dzieci . Pojazd zaoferowany jako zamienny nie może być starszy od pojazdu zamienianego oraz musi posiadać ważną polisę OC oraz NNW o także ważne badania techniczne. Zmiana środka transportu nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana środka transportu będzie każdorazowo zależna od decyzji Zamawiającego.19. Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności uzasadniających wprowadzenie ewentualnych zmian w rozkładzie jazdy ( np. zmiana godzin zajęć lekcyjnych, zmiana liczby przewożonych dzieci, inne zdarzenia mogące mieć wpływ na realizację rozkładu jazdy w danym dniu/ okresie). Wykonawca może zaproponować Zamawiającemu zmiany w rozkładzie jazdy jeżeli będzie to korzystne dla przewożonych uczniów i wprowadzić je, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 20. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania poszczególnych kursów lub całkowitego odwołania dowozów w konkretne dni, wynikające ze szczególnych lub nieprzewidzianych okoliczności. 21. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego listy uczniów korzystających z dowozu raz ze wskazanymi miejscami wsiadania i wysiadania. Liczba dzieci objętych dowozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. 22. Wykonawca zobowiązuje się , iż przewozy uczniów realizowane w ramach niniejszej mowy, nie będą łączone ze świadczeniem przez Wykonawcę innych usług, a w szczególności podczas wykonywania dowożenia uczniów Wykonawca nie będzie dokonywał przewozów innych osób niż objęte umową.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500623,20

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 677791,80

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500623,20

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Przewóz Osób Bogdan Raniszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550350180

7.3.3) Ulica: Janusza Korczaka 12

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500623,20

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.