eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Budowa parkingu przy ul Pi³sudskiego w Gorzycach oraz przebudowa ul. Szkolnej i miejsc postojowych przy Urzêdzie Gminy w Gorzycach.



Og³oszenie z dnia 2021-04-01


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00026803 z dnia 2021-04-01

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa parkingu przy ul Pi³sudskiego w Gorzycach oraz przebudowa ul. Szkolnej i miejsc postojowych przy Urzêdzie Gminy w Gorzycach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GORZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409169

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Sandomierska 75

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gorzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-432

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158362075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi-gorzyce@gminagorzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminagorzyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu przy ul Pi³sudskiego w Gorzycach oraz przebudowa ul. Szkolnej i miejsc postojowych przy Urzêdzie Gminy w Gorzycach.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dd40503a-92d9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00026803

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003517/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Budowa parkingu przy ul. Pi³sudskiego w Gorzycach.

1.1.7 Przebudowa ul. Szkolnej i miejsc postojowych przy UG

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu,który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/.Wykonawca zamierzaj±cywzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. W postêpowaniuo udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w rozdziale XIII), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± e-mail: przetargigorzyce@gminagorzyce.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal, Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP) oraz SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z0 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce;- inspektor ochrony danych osobowychw Gminie Gorzyce - iodo@gminagorzyce.pl, tel. 15 83 62 075;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 16, art. 18 oraz art. 71 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; - w odniesieniu doPani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;- posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Panadanych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;- nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: I-I.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia pn. „Budowa parkingu przy ul Pi³sudskiego w Gorzycach oraz przebudowa ul. Szkolnej i miejsc postojowych przy Urzêdzie Gminy w Gorzycach."2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:1) Budowa parkingu przy ul Pi³sudskiego w Gorzycach:a) miejsca parkingowe, jezdnia manewrowa, plac manewrowy: roboty pomiarowe, roboty ziemne, wykopy, korytowanie, profilowanie pod³o¿a, wywóz ziemi, podbudowa z gruntu stabilizowanego i kruszywa ³amanego, krawê¿niki, obrze¿a, nawierzchnia z kostki betonowej i kamiennej, oznakowanie poziome,b) utwardzenie terenu pod pomnik: roboty ziemne, wykopy, warstwa podsypkowa z piasku, podbudowa z kruszywa ³amanego, izolacja przeciwwilgociowa, p³yta fundamentowa, nawierzchnia z kostki kamiennej,c) wykonanie o¶wietlenia pomnika i rozdzielnicy,d) u³o¿enie rur ochronnych,e) odwodnienia parkingu, jezdni i placu manewrowego: kanalizacja deszczowa, odwodnienie liniowe, studnie, separator, skrzynki retencyjno – rozs±czaj±ce, f) nasadzenia drzew i krzewów,g) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.2) Przebudowa ul. Szkolnej i miejsc postojowych przy Urzêdzie Gminy w Gorzycach a) roboty pomiarowe, b) rozebranie: chodników z kostki brukowej, krawê¿ników, obrze¿y, podbudowy z betonu i kruszywa ³amanego ,c) roboty ziemne na przerzut, wykonanie nasypów, korytowanie, profilowanie i zageszczenie pod³o¿a,d) studzienki ¶ciekowe, kana³y z rur PCV, przepust z rur dwudzielnych, e) ustawienie krawê¿ników i obrze¿y, wykonanie warstwy podsypkowej z piasku, f) wyrównanie podbudowy mieszank± kamienn±, wykonanie podbudowy z kruszywa ³amanego, g) wykonanie nawierzchni chodników, miejsc postojowych, jezdni manewrowej, nawierzchni placu z kostki brukowej, h) frezowanie nawierzchni asfaltowych, wyrównanie nawierzchni mieszank± mineralno-asfaltow±, i) jezdnia i zjazdy bitumiczne: wykonanie warstwy wi±¿±cej z betonu asfaltowego, skropienie warstw konstrukcyjnych emulsj±, wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego, j) wykonanie poboczy z kruszywa ³amanego, k) regulacja pionowa kratek ¶ciekowych, studzienek rewizyjnych, studzienek telefonicznych,l) oznakowanie poziome, m) humusowanie z obsianiem, oczyszczenie rur kanalizacyjnych, regulacja drzwi stalowych,n) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamiêci

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w niniejszympostêpowaniu kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaoferowana gwarancja na wykonanie roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunki udzia³u w postêpowaniu:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – warunek uznaje siê za spe³niony, je¿eli Wykonawca udokumentuje wykonanie w ci±gu ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych polegaj±cych na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie dróg, ka¿da z robót o warto¶ci, co najmniej 700 000 z³ brutto ka¿da.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,2) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego,3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.2. Zabezpieczenie ustala siê w wysoko¶ci nieprzekraczaj±cej 5% ceny brutto podanej w ofercie.3. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone, wed³ug wyboru wykonawcy, w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu;2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.4. Za zgod± zamawiaj±cego zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone równie¿:1) w wekslach z porêczeniem wekslowym banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej;2) przez ustanowienie zastawu na papierach warto¶ciowych emitowanych przez Skarb Pañstwa lub jednostkê samorz±du terytorialnego;3) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.5. Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego.6. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.7. Je¿eli zabezpieczenie wniesiono w pieni±dzu, zamawiaj±cy przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie wniesione w pieni±dzu z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wykonawcy.8. W trakcie realizacji umowy wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy zabezpieczenia na jedn± lub kilka form, o których mowa w art. 450 ust. 1. Pzp.9. Za zgod± zamawiaj±cego wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy zabezpieczenia na jedn± lub kilka form, o których mowa w art. 450 ust. 2. Pzp.10. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysoko¶ci.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji, je¿eli zmiana jest konieczna z powodu: 1) niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy, przy czym fakt wyst±pienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy, klêski ¿ywio³owej winien byæ udokumentowany wpisem do dziennika budowy, 2) katastrofy budowlanej uniemo¿liwiaj±cych terminowe wykonanie przedmiotu umowy, przy czym fakt wyst±pienia katastrofy budowlanej winien byæ udokumentowany wpisem do dziennika budowy, 3) nie wykonania w terminie okre¶lonym w § 4 ust. 1 pkt 7 weryfikacji kart materia³owych materia³ów proponowanych do zastosowania w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 4) przed³u¿aj±cego siê postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, za które ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, 5) innych okoliczno¶ci, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, 6) konieczno¶ci uzyskania od projektanta dodatkowych wyja¶nieñ, co tre¶ci dokumentacji projektowej. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, je¿eli nast±pi zmiana ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obni¿enie lub podwy¿szenie wynagrodzenia jest mo¿liwe w wysoko¶ci odpowiadaj±cej zmianie podatku VAT.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-16 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu, dalej „ofertê” za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-16 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-04-01 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.