Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00551295/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej (...) na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Jaworzna, w związku z utworzeniem Jaworznickiego Obszaru Gospodarczego (JOG).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Jaworzno, Urząd Miejski w Jaworznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 33
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.jaworzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jaworzno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej (...) na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Jaworzna, w związku z utworzeniem Jaworznickiego Obszaru Gospodarczego (JOG).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5582a8ca-9817-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046006/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Ochrona mienia Gminy Miasta Jaworzna (JOG, Geosfera, budynki Urzędu Miejskiego)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551295
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.46.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 146878,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej w celu kontroli i zapobiegania zniszczeniu, zaśmieceniu i dewastacji obszaru obejmującego działki ewidencyjne nr: 2/15, 2671, 2677, 4, 6/5, 8/2, 9, 20/3, 20/4, 240/6, 240/8, 241/4, 241/5, 248/1, 248/3, 254/1, 254/3, 256/2, 328, 330/1, 330/4, 331, 332/1, 332/2 obręb 165 w związku z utworzeniem Jaworznickiego Obszaru Gospodarczego (JOG). Obszar objęty ochroną wskazany został na mapce stanowiącej załącznik do projektowanych postanowień umowy.
2. Zakres wykonywanych usług obejmuje:
1) podjazdy kontrolno-prewencyjne patrolu wyposażonego w osprzęt do sprawdzenia terenu (w tym latarki dalekiego zasięgu) w celu przeprowadzenia kontroli stanu terenu i terenu oraz weryfikacji osób przebywających na obiekcie.
Zamawiający przewiduje, iż w trakcie realizacji zadania wykonawca wykona trzy podjazdy na dobę (1 w ciągu dnia i 2 w godzinach nocnych do 20:00 do 6:00) w ilości nie większej niż 546 podjazdów w całym okresie obowiązywania umowy.
2) gotowość Grupy Interwencyjnej i realizowane w ramach jej zadań interwencje na sygnały pochodzące z fotopułapek umieszczonych na obszarze JOG oraz zgłaszane przez Zamawiającego lub inne podmioty, o zaistnieniu zagrożenia na chronionym terenie lub naruszeniu strefy chronionej przez intruzów lub w przypadku zaistnienia konieczności dodatkowej ochrony;
UWAGA! Grupa Interwencyjna Wykonawcy zobowiązana jest do dojazdu do chronionego terenu do 10 minut od momentu otrzymania zgłoszenia (o ile dojazd nie zostanie uniemożliwiony lub utrudniony z powodu działania siły wyższej lub innej niezależnej od Wykonawcy przeszkody, np. kolizji drogowej).
3) zapewnienie przez cały okres realizacji umowy oznakowania chronionego obszaru tablicami informacyjnymi (20 sztuk) o treści: „TEREN CHRONIONY”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71991,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98375,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71991,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Centrum Ochrony Security”Sp. z o.o.,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „Security Group”Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6340198665
7.3.3) Ulica: ul. Jabłoniowa 5a
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec,
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 719991,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Dostosowanie budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Jaworznie do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
- "Modernizacja instalacji hydrantowej w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 15 w Jaworznie przy ul. Azot 16"
- "Modernizacja instalacji hydrantowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Jaworznie przy ul. Kasprzaka 6"
- "Modernizacja placu apelowego Szkoły Podstawowej Nr 15 w Jaworznie, ul. Leśna 49 - dostosowanie wejścia dla osób niepełnosprawnych"
- Remont placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Nr 20 w Jaworznie przy ul. Nauczycielskiej 20
- "Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Jaworznie, ul. Koszarowa 20"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Ochrona mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o. o.
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A
- Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- ZP.260.1.2024 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Usługi ochrony osób i mienia Akademii Tarnowskiej
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.