eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Remont i modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Grota Roweckiego 2/56, ul. Krupiñskiego 1/66, ul. Reptowskiej 70/8, ul. ¦wiêtoch³owickiej 15/19 w Bytomiu - Pakiet 2



Og³oszenie z dnia 2021-03-31


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00026170 z dnia 2021-03-31

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont i modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Grota Roweckiego 2/56, ul. Krupiñskiego 1/66, ul. Reptowskiej 70/8, ul. ¦wiêtoch³owickiej 15/19 w Bytomiu - Pakiet 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielna 25 B

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-907

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 532-50-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bm.bytom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Grota Roweckiego 2/56, ul. Krupiñskiego 1/66, ul. Reptowskiej 70/8, ul. ¦wiêtoch³owickiej 15/19 w Bytomiu - Pakiet 2

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3015e86b-912d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00026170

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001761/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.16 Remont i modernizacja lokali mieszkalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/00c1eb5e-72c8-4db4-bc90-cc502c5a4b87

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przyu¿yciu:a) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/; b) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal;c)poczty elektronicznej – zamowienia@bm.bytom.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca, który zamierza wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy:„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu,opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortal dostêpnym pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ-PN-7/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I – Roboty remontowe i modernizacyjne w lokalu mieszkalnym wchodz±cym w sk³ad zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom – ul. Grota Roweckiego 2/56.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1.1. do SWZ – Przedmiar robót.Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Za³±cznik nr 1.1.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ Zamawiaj±cemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesiêcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru koñcowego robót budowlanych bêd±cych przedmiotem zamówienia.Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w Projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkañ

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert:a) K1 – cena – waga 60 % b) K2 – termin realizacjizamówienia – waga 20%c) K3 – okres gwarancji – waga 20%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium oceny ofert:a) K1 – cena – waga 60 % b) K2 – termin realizacjizamówienia – waga 20%c) K3 – okres gwarancji – waga 20%

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II – Roboty remontowe i modernizacyjne w lokalu mieszkalnym wchodz±cym w sk³ad zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom – ul. Krupiñskiego 1/66.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1.2. do SWZ – Przedmiar robót.Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Za³±cznik nr 1.2.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ Zamawiaj±cemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesiêcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru koñcowego robót budowlanych bêd±cych przedmiotem zamówienia.Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w Projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkañ

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert:a) K1 – cena – waga 60 % b) K2 – termin realizacjizamówienia – waga 20%c) K3 – okres gwarancji – waga 20%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium oceny ofert:a) K1 – cena – waga 60 % b) K2 – termin realizacjizamówienia – waga 20%c) K3 – okres gwarancji – waga 20%

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ III – Roboty remontowe i modernizacyjne w lokalu mieszkalnym wchodz±cym w sk³ad zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom – ul. Reptowska 70/8.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1.3. do SWZ – Przedmiar robót.Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Za³±cznik nr 1.3.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ Zamawiaj±cemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesiêcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru koñcowego robót budowlanych bêd±cych przedmiotem zamówienia.Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w Projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkañ

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert:a) K1 – cena – waga 60 % b) K2 – termin realizacjizamówienia – waga 20%c) K3 – okres gwarancji – waga 20%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium oceny ofert:a) K1 – cena – waga 60 % b) K2 – termin realizacjizamówienia – waga 20%c) K3 – okres gwarancji – waga 20%

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ IV – Roboty remontowe i modernizacyjne w lokalu mieszkalnym wchodz±cym w sk³ad zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom – ul. ¦wiêtoch³owicka 15/19.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik Nr 1.4. do SWZ – Przedmiar robót.Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Za³±cznik Nr 1.4.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ Zamawiaj±cemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesiêcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru koñcowego robót budowlanych bêd±cych przedmiotem zamówienia.Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w Projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkañ

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert:a) K1 – cena – waga 60 % b) K2 – termin realizacjizamówienia – waga 20%c) K3 – okres gwarancji – waga 20%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium oceny ofert:a) K1 – cena – waga 60 % b) K2 – termin realizacjizamówienia – waga 20%c) K3 – okres gwarancji – waga 20%

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej j.n.:Wykonawca musi wykazaæ, i¿ dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1) co najmniej 1 osob± – posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (co najmniej w ograniczonym zakresie) lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upowa¿niaj± uprawnienia budowlane w tej specjalno¶ci;UWAGA: W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne do ww. zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).UWAGA: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego sposobu spe³niania okre¶lonego wy¿ej warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Zamawiaj±cy nie korzysta z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp).UWAGA: Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ mo¿e wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ t± sam± osob±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupykapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, alboo¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samejgrupy kapita³owej. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanympodpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemOg³oszenie nr 2021/BZP 00014598/01 z dnia 2021-03-082021-03-08 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneosobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ciodpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówieniapublicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie dodysponowania tymi osobami.Wykaz osób nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej opatrzonejkwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanymlub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

a) formularz oferty (Za³±cznik nr 3a do SWZ);b) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt VII.1 SWZ (o¶wiadczenie sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – Za³±cznik nr 3b do SWZ;c) elektroniczny dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium w formie wyodrêbnionego pliku (w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniê¿nej);W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniê¿nej, zaleca siê z³o¿yæ wraz z ofert± potwierdzenie nadania przelewu;d) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, je¶li ofertê sk³ada osoba prowadz±ca dzia³alno¶æ gospodarcz± lub podmiot wpisany do ww. rejestrów.UWAGA: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, o którym mowa w pkt 9 lit. d powy¿ej, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e go uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.oraz je¿eli dotyczye) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców –o¶wiadczenie, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Za³±cznik Nr 3c do SWZ);f) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt VII. 3 SWZ, w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie;UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.g) pe³nomocnictwo do dzia³ania w imieniu Wykonawcy, je¿eli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inn± osobê ni¿ upowa¿nion± z mocy prawa lub inny dokument, z którego wynika upowa¿nienie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu, o którym mowa w lit. d powy¿ej;h) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika ustanowionego do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;i) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt VII. 2 SWZ w przypadku polegania na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby;j) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 3d do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci:Czê¶æ I - 950,00 z³otych (s³ownie: dziewiêæset piêædziesi±t z³otych 00/100);Czê¶æ II – 750,00 z³otych (s³ownie: siedemset piêædziesi±t z³otych 00/100);Czê¶æ III – 600,00 z³otych (s³ownie: sze¶æset z³otych 00/100);Czê¶æ IV – 750,00 z³otych (s³ownie: siedemset piêædziesi±t z³otych 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:a) pieni±dzu,b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego GETIN NOBLE Bank S.A. Oddzia³ w Bytomiu nr 15 1560 1049 2103 2408 7777 0004 z opisaniem przelewu: „wadium – DZ-PN-7/2021 Remont i modernizacja lokali – Pakiet 2 Czê¶æ ……….”.5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 3 lit. b-d, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.7. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp.8. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;2) którego oferta zosta³a odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia. 9. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.11. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej ni¿ w pieni±dzu, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1,z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia Wykonawcy mog± ubiegaæ siê wspólnie (konsorcja, spó³ki cywilne).2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegaæ siêbêd± Wykonawcy wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich wpostêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego.3. W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowaniemaj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. wsprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakichmo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy (§ 14 - Przes³ankizmian umowy).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na której prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. Zaszyfrowanie oferty ma miejsce na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-14

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Maksymalny okres realizacji zamówienia wynosi 60 dni. Wykonawca mo¿e zaoferowaæskrócenie terminu realizacji zamówienia do 30 dni. Patrz kryterium oceny ofert.Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy. Wykonawca mo¿e zaoferowaæ wyd³u¿enie okresu gwarancji do 60 miesiêcy. Patrz kryterium oceny ofert.
2021-03-31 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.