eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Targowisk Miejskich oraz Centrum Handlowego Manhattan w Kędzierzynie-Koźlu



Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Targowisk Miejskich oraz Centrum Handlowego Manhattan w Kędzierzynie-Koźlu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530859315

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 6

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbk.kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/d5dcb393-dbb5-4f58-8097-1a84920be68f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Targowisk Miejskich oraz Centrum Handlowego Manhattan w Kędzierzynie-Koźlu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9267b282-9ff4-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ/11/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: Wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Targowisk Miejskich przy ul. Damrota i Targowej oraz Centrum Handlowego Manhattan przy al. Jana Pawła II 27A w Kędzierzynie-Koźlu zgodnie z Ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 poz. 1587).
Istotne informacje:
2) PRZEWIDYWANA WIELKOŚĆ ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH ZGROMADZONYCH W POJEMNIKACH
a. TARGOWISKO MIEJSKIE –Ul. Damrota
niesegregowane: 2 200L (2 x 1 100 L)
tworzywa sztuczne i metale: 1 100L (1 x 1 100 L) 1 100L
papier: (1 x 1 100 L)
szkło: 120L (1 x 120L)
BIO:1 100L (1 x 1 100L)
b. TARGOWISKO MIEJSKIE –Ul. Targowa
niesegregowane: 2 200L (2 x 1 100 L)
tworzywa sztuczne i metale: 1 100L (1 x 1 100 L)
papier: 1 100L (1 x 1 100 L)
szkło: 120L (1 x 120L)
BIO: 1 100L (1 x 1 100L)
c. C.H. MANHATTAN – al. Jana Pawła II 27a
niesegregowane: 4 400L (4 x 1 100 L)
tworzywa sztuczne i metale: 3 300L (3 x 1 100 L)
papier: 6 600L (6 x 1 100 L)
szkło: 120L (1 x 120L)
BIO:1 100L(1 x 1 100L)

3) CZĘSTOTLIWOŚĆ ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH
ZGROMADZONYCH W POJEMNIKACH
a. TARGOWISKO MIEJSKIE – Ul. Damrota
niesegregowane: 2 razy w miesiącu
tworzywa sztuczne i metale: 2 razy w miesiącu
papier: 2 razy w miesiącu
szkło: 1 raz na dwa miesiące
BIO: 4 razy w miesiącu
b. TARGOWISKO MIEJSKIE – Ul. Targowa
niesegregowane: 2 razy w miesiącu
tworzywa sztuczne i metale: 2 razy w miesiącu
papier: 2 razy w miesiącu
szkło: 1 raz na dwa miesiące
BIO: 4 razy w miesiącu
c. C.H. MANHATTAN – al. Jana Pawła II 27a
niesegregowane: 4 razy w miesiącu
tworzywa sztuczne i metale: 4 razy w miesiącu
papier: 4 razy w miesiącu
szkło: 1 raz na dwa miesiące
BIO: 2 razy w miesiącu
4) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. systematyczne opróżnianie, odbiór i wywóz nieczystości stałych, segregowanych odpadów komunalnych z miejsca ich składowania w celu ich utylizacji;
b. odbiór i wywóz specjalistycznym taborem;
c. opracowanie harmonogramu opróżniania, odbioru i wywozu nieczystości;
d. odstawienie opróżnianych pojemników na wskazane miejsce;
e. dezynfekowanie i mycie pojemników;
f. w razie konieczności dodatkowy wywóz odpadów za dodatkową opłatą;
g. wymianę zużytych pojemników.
5) Odpady komunalne będą gromadzone przez Zamawiającego we wskazanych pojemnikach, przy czym pojemniki dla wskazanych lokalizacji Wykonawca dostarczy nieodpłatnie, najpóźniej do 3 dni od zawarcia umowy.
6) Pojemniki, o których mowa wyżej muszą być wykonane z tworzywa sztucznego, spełniać normę PN-EN-840. Ponadto powinny posiadać opis i oznaczenie logo Wykonawcy.
7) Zamawiający wymaga niezwłocznego uprzątnięcia nieczystości luzem , powstających w wyniku niedokładnego opróżniania, załadunku czy opóźnionego wywozu.
8) W przypadku konieczności wykonania dodatkowego wywozu odpadów, podstawą rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą będą ceny zawarte w obowiązującym cenniku usług świadczonych przez Wykonawcę. Wykonawca po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązany jest dostarczyć obowiązujący cennik usług najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
9) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania aktualnej decyzji dotyczącej gospodarowania odpadami, w zakresie zbierania/odzysku/unieszkodliwiania/ wstępnego przetwarzania odpadu będącego przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 poz. 1587) oraz Ustawą z dnia 1 grudnia 2022r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2022r., poz. 2556) .
10) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania wpisu do Bazy Danych
o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce Odpadami (BDO) obejmujące swoim zakresem transport odpadów będących przedmiotem zamówienia.
11) Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy ma obowiązek dysponowania 2 pojazdami typu śmieciarka przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, spełniające normy emisji spalin co najmniej EURO 5.
12) Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
13) Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej SWZ (druk nr 6).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. 29.12.2023r. godz.10:00, nie wpłynęła żadna oferta. Tym samym Zamawiający unieważnił postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.