eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malinowo › Budowa oczyszczalni ścieków o przepustowości do 7,5 m3/dobę dla budynków Zespołu Szkół im. Emilii Sukertowej-Biedrawiny w Malinowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-03-31


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025569 z dnia 2021-03-31

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oczyszczalni ścieków o przepustowości do 7,5 m3/dobę dla budynków Zespołu Szkół im. Emilii Sukertowej-Biedrawiny w Malinowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. EMILII SUKERTOWEJ-BIEDRAWINY W MALINOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280496389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 10

1.5.2.) Miejscowość: Malinowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 236974163

1.5.8.) Numer faksu: 236974163

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@malinowo.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsmalinowo.com/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oczyszczalni ścieków o przepustowości do 7,5 m3/dobę dla budynków Zespołu Szkół im. Emilii Sukertowej-Biedrawiny w Malinowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8cf19b7-90be-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016991/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa oczyszczalni ścieków o przepustowości do 7,5 m3/dobę dla budynków Zespołu Szkół im. Emilii Sukertowej-Biedrawiny w Malinowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sites.google.com/site/bipzsmalinowo/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art.13 RODO wprzypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratoremPani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół im. Emilii Sukertowej-Biedrawiny w Malinowie, Malinowo 10, 13-200 Działdowo, tel. 236974163, kontakt z inspektoremochrony danych osobowych (IDO): e-mail: iod.kordalska@wp.pl , tel. 236974163;Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa oczyszczalni ścieków o przepustowości do 7,5 m3/dobę dla budynków Zespołu Szkół im. Emilii Sukertowej-Biedrawiny w Malinowie" ;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania (komisja przetargowa) orazodpowiednie organy kontroli w zakresie ich kompetencji; -dane osobowe będą przechowywane, przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą byćprzechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. onarodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisówwykonawczych do tej ustawy;-obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; - wodniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 2.Prawa osób których dane są przetwarzane:- prawo dostępu do danych osobowych;- prawo dosprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania);- prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy;- nie przysługuje Pani/Panu:• prawo do usunięcia danychosobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych;prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest koniecznośćwypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AG.26.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie oczyszczalni ścieków o przepustowości do 7,5 m3/dobę dla budynków Zespołu Szkół im. Emilii Sukertowej-Biedrawiny w Malinowie pracującej w technologii SBR (sekwencyjny reaktor biologiczny) wraz z urządzeniami towarzyszącymi. Miejsce realizacji: działka Dz. Nr 5/25, obręb Komorniki, gmina Działdowo, powiat działdowski, województwo warmińsko-mazurskie. Wprowadzenie oczyszczonych ścieków do gruntu odbywać się będzie przy pomocy istniejącego wylotu brzegowego zainstalowanego na ziemnym rowie melioracyjnym na działce nr ew. 5/5 obręb Komorniki. Główne elementy przedmiotu zamówienia obejmują zakres robót: prace przygotowawcze (demontaż ogrodzenia, rozbiórka istniejącej przepompowni, wykaszanie chwastów, samosiewów, usunięcie humusu, oczyszczenie istniejących studzienek wraz z kolektorem oraz 150 mb rowu melioracyjnego,) wykonanie robót w zakresieinstalacji elektrycznej, wykonanie rurociągów i studzienek kanalizacyjnych, dostawa, montaż i rozruch kompletnej oczyszczalni mechaniczno-biologicznej, wykonanie drogi dojazdowej, zagospodarowanie terenu, wykonanie ogrodzenia, przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem oczyszczalni do użytkowania, wykonanie rozruchuoczyszczalni, przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni, wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń, obsługa geodezyjna. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotuzamówienia znajdują się w Opisie Zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ orazdokumentacji technicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według przyjętego kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, - co najmniej jednąrobotę budowlaną w branży sanitarnej związaną z oczyszczaniem ścieków o wartości minimum 300 000,00 zł brutto (w jednym zamówieniu). Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie ich wydania (jeżeli dotyczy), w poniżej wskazanej specjalności: a) 1 osoba - pełniąca funkcję Kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo Budowlane, b) 1 osoba – pełniąca funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo Budowlane2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem dokumentu, na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł brutto, b)wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia, nie mniejszą niż 300 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca dołącza: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (przykładowe oświadczenie - załącznik nr 2 do SWZ), b) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (przykładowe oświadczenie – załącznik nr 3 do SWZ). Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych – zrealizowanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, wartości oraz miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, w zakresie wymaganym do spełnienia warunków udziału w postępowaniu .Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz Osób – skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca złoży: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem; b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt a) i b), Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana Umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy, pod warunkiemzaistnienia okoliczności wymienionych w niniejszym paragrafie. 2. Zmiana Umowy możenastąpić w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) z powodu zaistnienia omyłkipisarskiej lub rachunkowej, 2) gdy zaistnieje siła wyższa lub inna, niemożliwa do przewidzenia wmomencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadnaze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonaniaumowy zgodnie z SWZ lub wprowadzenie tych zmian jest korzystne dla Zamawiającego, 3) wprzypadkach wskazanych w przepisach art.436 pkt.4) litera b) – ustawy PZP, dotyczącychzmiany wynagrodzenia, 4) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa wzakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obuStron, 5) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, którychnie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżnościlub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowieńprzez Strony, 6) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmianwprowadzonych w Umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą a w szczególnościkonieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do dokumentacji projektowej,dokonania zmiany kolejności wykonania robót, określonej uaktualnionym harmonogramemrzeczowo-finansowym. 7) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonaniaprzedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje napiśmie Zamawiający, 8) Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia, zakresu i sposobuwykonywania przedmiotu umowy: a) na podstawie art. 439 ustawy PZP ustala się, iż wprzypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia stronyumowy mogą wystąpić o zmianę wynagrodzenia przy spełnieniu warunków określonych wewzorze umowy, b) jeżeli nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub podatkuakcyzowego, która będzie powodować zmianę kosztów wykonania po stronie Wykonawcy.Zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyła wynagrodzenia za część robót wykonywanych po daciewejścia w życie przepisów stanowiących o zmianie stawki VAT lub podatku akcyzowego, przyczym podwyższenie wynagrodzenia Wykonawcy o zmianę stawki podatku VAT lub akcyzowegonie dotyczy sytuacji, gdy zwłoka Wykonawcy w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowałakonieczność jego realizacji w okresie obowiązywania wyższej stawki podatku VAT lub podatkuakcyzowego, c) w przypadku wyłączenia części robót objętych umową na wniosekZamawiającego, d)w przypadku zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokościminimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. ominimalnym wynagrodzeniu za pracę, e) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniomspołecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczeniaspołeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, f) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokościwpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i1572), g) w przypadku konieczności zmiany sposobu przeprowadzenia robót lub wprowadzeniarobót zamiennych w stosunku do przedmiotu umowy - przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych / technologicznych / materiałowych od tych wskazanych w dokumentacjiprojektowej, h) wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego,9) Dopuszcza sięmożliwość zmiany terminów, 10) Dopuszcza się możliwość zmiany osób, odpowiedzialnych zawykonanie przedmiotu umowy, przedstawionych w ofercie. Szczegółowe zmiany i zakres zostałyopisane w Załączniku do SWZ (wzorze umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-12

2021-03-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.