eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola



Ogłoszenie z dnia 2021-03-30

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025274 z dnia 2021-03-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rkordyka@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-702a35a7-8008-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Istotnymi przesłankami przedstawionymi do przeprowadzenia negocjacji jest brak lub kończące się zapasy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola. W skutek że przetarg został unieważniony i termin realizacji dostaw jest przedawniony. Zamawiającemu zależy na szybkim przeprowadzeniu postępowania i terminie realizacji tak aby jednostki mogły prawidłowo funkcjonować. Z uwagi na ten fakty, iż Zamawiający podjął decyzję o podpisaniu umowy z wykonawcą na dostawę do jednostek.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 104144,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola według formularza rzeczowo-cenowego stanowiący załącznik do niniejszego zaproszenia 2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę dla jednostek organizacyjnych będących jednocześnie płatnikami umowy:Nabywca:Gmina Stalowa Wolaul. Wolności 737-450 Stalowa WolaNIP: 8652398725 REGON: 830409086Odbiorca (płatnik):1) Przedszkole nr 1 ul. Niezłomnych 2A37-450 Stalowa Wola 2) Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy ul. Skoczyńskiego 537-450 Stalowa Wola3) Przedszkole nr 3ul. Poniatowskiego 5737-450 Stalowa Wola4) Przedszkole nr 4 ul. Wańkowicza 72/137-450 Stalowa Wola5) Przedszkole nr 5 im. Juliana Tuwimaul. Mieszko I-go 537-450 Stalowa Wola 6) Przedszkole nr 6ul. Partyzantów 1037-450 Stalowa Wola7) Przedszkole nr 7ul. J. Popiełuszki 29a37-450 Stalowa Wola8) Przedszkole nr 9Al. Jana Pawła II 537-450 Stalowa Wola 9) Przedszkole nr 10 im. Marii KonopnickiejAl. Jana Pawła II 1137-450 Stalowa Wola 10) Przedszkole nr 11Al. Jana Pawła II 637-450 Stalowa Wola 11) Przedszkole Integracyjne nr 12ul. Okulickiego 2037-450 Stalowa Wola 12) Przedszkole nr 15ul. Obrońców Westerplatte 137-450 Stalowa Wola 13) Przedszkole nr 18 ul. Józefa Poniatowskiego 3337-450 Stalowa Wola14) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego ul. Romana Dmowskiego 937-450 Stalowa Wola 15) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Mickiewicza 1537-450 Stalowa Wola 16) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3ul. Prymasa Wyszyńskiego 1437-450 Stalowa Wola 17) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4ul. Niezłomnych 137-450 Stalowa Wola18) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5ul. Energetyków 1837-450 Stalowa Wola19) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7ul. Okulickiego 1437-450 Stalowa Wola20) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9ul. Rozwadowska 1037-464 Stalowa Wola 21)Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11ul. Wojska Polskiego 937-450 Stalowa Wola 22) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12ul. Poniatowskiego 5537-450 Stalowa Wola23) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące ul. Wojska Polskiego 937-450 Stalowa Wola 24) Żłobek Miejski Al. Jana Pawła II 5A37-450 Stalowa Wola 25) Miejski Żłobek Integracyjny ul. Poniatowskiego 55 A37-450 Stalowa Wola 26) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Hutnicza 1537-450 Stalowa Wola 27) Podkarpackie Centrum Piłki Nożnej ul. Hutnicza 1537-450 Stalowa Wola 28) Zakład Administracji Budynku ul. Wyszyńskiego 7a37-450 Stalowa Wola 29) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Dmowskiego 137-450 Stalowa Wola 30) Środowiskowy Dom Samopomocy nr 1ul. ks. J. Popiełuszki 9A37-450 Stalowa Wola31) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2ul. Wańkowicza 72/237-450 Stalowa Wola 3. Materiały eksploatacyjne (tusze, tonery, materiały eksploatacyjne) będą dostarczane sukcesywnie do wskazanych jednostek podległych Gminie -Stalowa Wola. 4. Przedmiot zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nie regenerowanych), oryginalnych (pochodzących od producenta urządzeń) lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych.5. Wymagania zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych powinny spełniać:- kompatybilne z urządzeniami poszczególnych jednostek Zamawiającego.- zamontowane i użytkowane materiały eksploatacyjnych nie spowodują utraty praw gwarancyjnych producenta urządzenia do którego są przeznaczone.- zaoferowane produkty spełniają parametry właściwe dla materiałów zalecanych przez producenta ( zachowując te same normy i wymagania techniczne)- w przypadku dostarczenia nieodpowiednich tonerów i bębnów nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego, koszt pokryje Wykonawca. 6. Zamawiający zamawia materiały oryginalne. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez lub na zamówienie producenta sprzętu lub kompatybilne ze sprzętem, w którym znajdą zastosowanie, które zostały opracowane (zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. 7. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy); 8. Wykonawca może zaoferować nowe produkty powstające w wyniku reprodukcji/refabrykacji. Materiały wykorzystujące podzespoły z recyklingu pomagają ograniczyć zanieczyszczanie środowiska naturalnego. 9. Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności. 10. W przypadku awarii o której mowa w pkt. 9, Wykonawca winien dostarczyć urządzenie zastępcze dla Zamawiającego o porównywalnych parametrach technicznych w ciągu 5-7 dni roboczych od dnia zgłoszenia o zaistniałej sytuacji przez Zamawiającego, zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym.11. Wymagania jakościowe - dostarczane tusze i tonery muszą spełniać następujące wymagania: 1) nie mogą wpływać na złą jakość wydruku, tzn. na wydruku nie mogą znajdować się niepożądane kropki, plamki, kreski, smugi itp.; 2) proszek znajdujący się w tonerach nie może się wysypywać; 3) nie mogą ujemnie wpływać na jakość pracy podzespołów drukarek. 12. Dostarczone materiały muszą być wysokiej jakości o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w formularzu rzeczowo-cenowym.13. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 14. Miejscem dostaw są pomieszczenia wskazanych jednostek podległych Gminie- Stalowa Wola po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu.15. Wykonawca ma obowiązek zutylizować zużyte pojemniki. W związku z tym Wykonawca oświadcza, że zobowiązuje się odebrać wszystkie zużyte przez Zamawiającego tonery, kartridże i bębny w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości ich odbioru.16. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia 12 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia dostawy. 17. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym(jednostkami obsługiwanymi) a Wykonawcą, będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. 18. Jeżeli w okresie trwania umowy Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość zamówienia, niż określono w formularzu rzeczowo-cenowym, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. Niewykonanie umowy w takim przypadku nie będzie traktowane jako odstąpienie Zamawiającego od umowy.19. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo-cenowym Załącznik nr 2 do Zaproszenia do zamówienia. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo-cenowym zamówienia nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62765,96

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62765,96

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62765,96

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra Sp. J.

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 25

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62765,96

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-03-19 do 2021-12-31
2021-03-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.