Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00256999/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00265658/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00270863/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji na świadczenie usług druku wraz z dzierżawą i kompleksową obsługą serwisową urządzeń drukujących
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie
1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297945
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolska 37
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-201
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223355212
1.5.8.) Numer faksu: 223355375
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zakazny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakazny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zakazny.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji na świadczenie usług druku wraz z dzierżawą i kompleksową obsługą serwisową urządzeń drukujących2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae75ec36-3d59-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019563/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa druku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256999/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/24UD/09/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 469104,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1 Świadczenie usługi druku obejmującej wdrożenie systemu do automatycznego zarządzania urządzeniami drukującymi oraz wydruki kopii w szacowanej ilości:
• 2 000 000 stron przeliczeniowych A4 monochromatycznych;
• 400 000 stron przeliczeniowych A4 kolorowych;
1.2 Sukcesywne dostawy tonerów w ilości niezbędnej do funkcjonowania urządzeń drukujących, niezależnie od wielkości zużycia.
1.3 Instalacja, konfiguracja, uruchomienie oraz dzierżawa i kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących, zgodnie z formularzami „Specyfikacja asortymentowo-cenowa” (zał. nr 1) i „Szczegółowy opis zamówienia” (zał. nr 7 i 7a).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 484832,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484832,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 484832,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Print Flow Solutions M. Sianos Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010800390
7.3.3) Ulica: Plac Konstytucji 5 lok. 19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-657
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRINT FLOW SOLUTIONS M. SIANOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRINT FLOW SOLUTIONS M. SIANOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 484832,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Zarządu Zlewni w Krośnie".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie i dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych
- "Druk książek i broszur wraz z dostawą"
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Druk i dostawa 3 wydań kwartalnika "Czas Literatury", 6 wydań miesięcznika "Karnet", Komiksu o mniejszościach "Superbohaterowie" t. 2 oraz ulotki składanej do formatu DL w roku 2024
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.