eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu w kwocie 996.000 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 404.000 zł



Ogłoszenie z dnia 2021-03-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024874 z dnia 2021-03-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu w kwocie 996.000 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 404.000 zł

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malbork

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Malbork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ceglana

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48556472807

1.5.8.) Numer faksu: +48556472807

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skarbnik@gmina.malbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmalbork.mojbip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugmalbork.mojbip.pl/1046.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu w kwocie 996.000 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 404.000 zł

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-725a0b99-6b88-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002979/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006502/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PP-2227/KB-db/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w kwocie do 996.000 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie do 404.000 zł.; 2) Kredyt udzielony w PLN; 3) Dopuszcza się kredytowanie ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego (EBI).; 4) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową ; 5) Kredyt jest udzielany w transzach zgodnie z wnioskiem o uruchomienie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r. Realizacja wniosku o uruchomienie nie dłużej niż 5 dni. Dopuszcza się możliwość jednorazowego uruchomienia kredytu w pełnej wysokości.; 6) Oprocentowanie kredytu WIBOR 3M + marża banku (wielkość WIBOR 3M ustalona w oparciu o średnią stawek WIBOR 3M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy); 7) Splata odsetek miesięcznie, każdego ostatniego dnia miesiąca w latach 2021-2035; 8) Spłata kredytu zostanie dokonana w latach 2022-2035; 9) dopuszcza się możliwość przedterminowej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów (prowizji i opłat); 10) odsetki będą naliczane tylko od faktycznego zadłużenia (nie będą pobierane prowizje i opłaty od salda niewykorzystanego kredytu); 11) oferent nie będzie pobierał żadnych innych prowizji i opłat związanych z udzieleniem i obsługą kredytu przez cały okres kredytowania (np. zmiana harmonogramu spłat w przypadku wykorzystania kredytu w mniejszej wysokości ); 12) zamawiający zastrzega sobie możliwość refundowania z kredytu płatności poniesionych w 2021r. przed dniem podpisania umowy kredytowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106182,66

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226634

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106182,66

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Tczewie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5930102424

7.3.3) Ulica: Ignacego Paderewskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106182,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.