eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem systemów alarmowych i dozorem obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie



Ogłoszenie z dnia 2023-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób
i mienia z monitoringiem systemów alarmowych i dozorem obiektu
Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W WĘGROWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 257922377

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wegrow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegrow.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ede30051-4a1c-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób
i mienia z monitoringiem systemów alarmowych i dozorem obiektu
Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ede30051-4a1c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073258/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem systemów alarmowych i dozoru obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389786/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.261-58/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 484780,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej osób i mienia świadczona na rzecz Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie, realizowana w formie całodobowej stałej bezpośredniej ochrony fizycznej wraz ze stałym dozorem sygnałów alarmowych. Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia, w tym terenu przyległego do budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie, świadczona będzie zmianowo przez pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. W godzinach pracy Sądu i Prokuratury pełniona dwuosobowo, z obsługą bramki do wykrywania metali i rentgenowskiego urządzenia do prześwietlania bagażu, z wykorzystaniem systemów alarmowych. Po godzinach urzędowania Sądu i Prokuratury w dni wolne od pracy oraz święta, usługa będzie świadczona dwuosobowo i polegać będzie na posterunku ochronnym (obserwacyjno-obchodowym), z wykorzystaniem systemów alarmowych. Wykonawca wykona usługę przy pomocy tych samych pracowników, zmianowo, a o każdej zmianie personalnej Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum 24 godziny przed planowaną zmianą personalną, załączając oświadczenia o niekaralności pracowników skierowanych do wykonywania zamówienia, zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, oświadczenia pracowników, że znane są im przepisy ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 742 ze zm.), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz przepisów dotyczących odpowiedzialności karnej za naruszenie tajemnicy państwowej i służbowej oraz dokumenty potwierdzające podstawę prawną do dysponowania pracownikami skierowanymi do realizacji zamówienia (umowa o pracę w całości wymiaru godzinowego), oświadczenie o odbyciu szkolenia z pierwszej pomocy oraz braku przeciwwskazań do pracy przy urządzeniach - bramka do wykrywania metali oraz rentgenowskie urządzenie do prześwietlania bagażu - zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1941 ze zm.), a nadto przedstawienia paszportu dozymetrycznego lub potwierdzenia, iż Wykonawca wystąpił dla pracownika, który będzie świadczył usługę ochrony na stanowisku związanym z urządzeniem emitującym promieniowanie jonizujące o tzw. paszport dozymetryczny zgodnie z przepisami art. 29 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1941 ze zm.) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie ochrony przed promieniowaniem jonizującym pracowników zewnętrznych narażonych podczas pracy na terenie kontrolowanym lub nadzorowanym (Dz. U. z 2020 r., poz. 2313). Względem osób skierowanych do realizacji usługi w zakresie bezpośredniej ochrony osób i mienia jako pracownicy ochrony fizycznej nie może być orzeczony jakikolwiek stopień niepełnosprawności. W przypadku uzyskania przez pracownika ochrony fizycznej orzeczenia o niepełnosprawności, wykonawca zobowiązuje się do zastąpienia go innym pracownikiem. Wykonawca oświadcza, że usługa będzie realizowana wyłącznie przez pracowników dysponujących odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami, tzn. wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, którzy nie są karani oraz odbyli szkolenie z zakresu pierwszej pomocy. Wraz z ochroną osób i mienia Wykonawca świadczy na rzecz Zamawiającego usługę monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego i pożarowego, będących własnością Zamawiającego oraz podejmuje w wymaganych sytuacjach interwencje w budynku Sądu Rejonowego w Węgrowie. Wykonawca użyczy Zamawiającemu, na czas trwania umowy, nadajnik radiowy. Wykonawca oświadcza, że czas podjęcia działań grupy interwencyjnej będzie wynosił do 10 minut od momentu otrzymania zawiadomienia do czasu podjęcia działań w ochranianym obiekcie Zamawiającego oraz oświadcza, iż grupa interwencyjna spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji z dnia 18 czerwca 2015 r. (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 992 ze zm.).
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają:
1) Rozdział III SWZ;
2) załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
3) załącznik nr 6 - Wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty, która nie podlega odrzuceniu, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620337,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 672344,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.