eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-03-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00023792 z dnia 2021-03-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL PEDIATRYCZNY W BIELSKU-BIAŁEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072147187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sobieskiego 83

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338284047

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalpediatryczny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58969415-8e16-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003231/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej/Przetargowej pod adresem: https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz poczty elektronicznej: przetargi@szpitalpediatryczny.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane poniżej:1. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy: 1) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera.3. Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.4. W przypadku pojawienia się w trakcie trwania aukcji białego ekranu bądź informacji "Przerwa techniczna" obowiązkowo w pierwszej kolejności należy odświeżyć przeglądarkę. W przypadku wystąpienia dalszych problemów prosimy o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8ºº - 16ºº, który udzieli wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy.5. Dopuszczalne obsługiwanych rozszerzeń: .txt, .rtf, .pdf, .xps, .odt, .ods, .doc, .xls,.ppt ,.docx, .xlsx, .pptx, .csv,.jpg(.jpeg), .tif(.tiff), .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .mpeg4, .zip, .tar, .gz(.gzip), .7Z,5. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. 6. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a nie datę wykonania danej czynności przez Wykonawcę na Platformie. 7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB. 8. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, przedmiotowych środków dowodowych (jeżeli dotyczy), podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a nie datę wykonania danej czynności przez Wykonawcę na Platformie.9) Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: przetargi@szpitalpediatryczny.pl, z wyłączeniem dokumentów składających się na ofertę oraz składanych wraz z ofertą.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Pediatryczny w Bielsku – Białej, z siedzibą 43 – 300 Bielsko – Biała, ul. Sobieskiego 83;2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w szpitalu: tel. 33 828 40 40; e-mail: iod@szpitalpediatryczny.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP-D-4/2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt. 1, o wartości nieprzekraczającej progu określonego w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 2019 z późn. zm.)4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11.09.20219 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”, a także w oparciu o art. 6 ustawy z 06.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres umowy obejmuje cały czas trwania zamówienia oraz zgodnie z przepisami archiwalnymi Zamawiającego.6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny przewidzi dziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;- obowiązek informacyjny przewidzi dziany w art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.9) W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochronie prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane związku z udziałem w danym postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 i art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 1 do SWZ.10) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;11) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-D-4/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

zgodnie z zapisami SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

zgodnie z zapisami SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

zgodnie z zapisami SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

zgodnie z zapisami SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

zgodnie z zapisami SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

zgodnie z zapisami SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

zgodnie z zapisami SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

zgodnie z zapisami SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

zgodnie z zapisami SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku określonego w art. 112 ust. 2, 2) ustawy Pzp Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, że posiada (dotyczy każdego Pakietu – części) koncesję lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego albo ministra właściwego do spraw zdrowia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, lub w przypadku producenta zezwolenia na produkcję, jeżeli wymagane jest przepisami prawa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty, o których mowa w rozdziale II pkt. 9 SWZ: 1) Oferta wraz z załącznikami składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, sporządzona na formularzu ofertowym, stanowiącym zał. nr 1 do SWZ.2) Do oferty Wykonawca załącza również wypełniony formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy, wg wzoru zał. nr 2 do SWZ, składany pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.3) Oświadczenie składają odrębnie: Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;4) Wykonawca powinien załączyć do oferty Pełnomocnictwo, gdy ofertę składa za pośrednictwem pełnomocnika, którego umocowanie jako osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. Dane pełnomocnictwo powinno obejm ujmować swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.Wymagana forma:Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.5) Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:• W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, zał. nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców (każdy z członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej)• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznegoW takim przypadku: Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego żądać kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, zał. nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały przewidziane w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 4 do SWZ. 1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmian umowy bez przeprowadzonego nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku: 1) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie, 2) Wykonawcy jeżeli nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę:a) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązku wykonawcy, w następstwie przyjęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy lub 3) zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne i jest mniejsza niż 10% wartości pierwotnej umowy, 4) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy. 5) W przypadku wejścia na rynek, w okresie obowiązywania umowy odpowiedników leków wymienionych w formularzu asortymentowo – ilościowo - cenowym (o cenie tańszej niż cena w ofercie), Wykonawca zobowiązany jest do ich dostawy po uzgodnieniu z Zamawiającym i sporządzeniu odpowiedniego aneksu do umowy.6) W przypadku wystąpi brak produkcji, zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku produktu, będącego przedmiotem zamówienia - w takiej sytuacji dopuszcza się zmianę załącznika nr 1 formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego do niniejszej umowy poprzez wprowadzenie do niego nowego produktu o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowana w ofercie, lub poprzez wycofanie danego produktu z załącznika nr 1, 3. W okresie obowiązywania umowy zmian cen jednostkowych może nastąpić tylko w przypadku:a) Zmiany stawki podatku VAT o zmienioną wartość tego podatku, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;b) W sytuacji, gdy dla któregokolwiek z leków będących przedmiotem niniejszej umowy określono urzędową cenę zbytu, która w trakcie trwania umowy wzrośnie na skutek postanowień stosownego obwieszczenia Ministra Zdrowia, bądź innego aktu wydanego w powyższym zakresie, mającego moc powszechnie obowiązującą, strony niniejszej umowy dopuszczają możliwość zmiany ceny umownej tegoż leku, przy czym ustalona przez strony procentowa wysokość wzrostu tej ceny nie może być wyższa niż procentowy wskaźnik wzrostu ceny urzędowej.c) W sytuacji, gdy dla któregokolwiek z leków będących przedmiotem niniejszej umowy określono urzędową cenę zbytu, która w trakcie trwania umowy ulegnie obniżeniu na skutek postanowień stosownego obwieszczenia Ministra Zdrowia, bądź innego aktu wydanego w powyższym zakresie, mającego moc powszechnie obowiązującą, Wykonawca zobowiązany będzie do zmiany ceny umownej tegoż leku, przy czym ustalona przez strony procentowa wysokość obniżenia tej ceny będzie odpowiadała procentowemu wskaźnikowi obniżenia ceny urzędowej.d) W sytuacji, gdy w trakcie trwania niniejszej umowy, dla któregokolwiek z leków będących jej przedmiotem wydana zostanie decyzja o ustaleniu urzędowej ceny zbytu, a cena ta będzie niższa niż obowiązująca dotąd cena umowna, Wykonawca zobowiązany będzie do zmiany ceny umownej i zastosowania ceny nie wyższej niż urzędowa cena zbytu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się za posrednictwem Platformy: https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-09 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.