Ogłoszenie z dnia 2021-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00007978/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-17
- 2021/BZP 00007978/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-17 (po zmianach)
- 2021/BZP 00007993/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00023587 z dnia 2021-03-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych dla ZOZ w Szczytnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
1.3.) Oddział zamawiającego: ZOZ Szczytno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519483005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej12
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 21 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sszewczyk@szpital.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.szczytno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-szczytno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych dla ZOZ w Szczytnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb4fcb23-6f6f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007357/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych dla ZOZ w Szczytnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007978/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ-1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 729600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami, 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych, 90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych, 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych, 90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych powstających w Zespole Opieki Zdrowotnej ZOZ w Szczytnie przy ul. M. C. Skłodowskiej 12 w okresie 12 miesięcy.1.2. Świadczenie usługi ma odbywać się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym szczególności :" Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 730 ze zm.);" Ustawą z dnia 27 kwietnia Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 ze zm.);" Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1123);" Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1180 ze zm.);" Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 02 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (tj. Dz.U. 2020, poz. 10);" Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 roku w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. 2016, poz. 1742);" Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz.U. z 2016, poz. 1819).1.3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru, załadunku, wywozu i utylizacji odpadów medycznych. Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy wynosi 91200 kg. Ilość odpadów jest uzależniona od ilości pacjentów oraz ilości wykonywanych zabiegów.Kod odpadu Szacunkowe ilości odpadów w kg18 01 02* 120018 01 03* 900001.4. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie winien udostępnić Zamawiającemu niezbędną ilość szczelnych pojemników kołowych z pokrywami - typu MGB lub pojemników podobnego typu, niezbędnych do zbiórki i czasowego magazynowania odpadów w wyznaczonym pomieszczeniu magazynowym. Wymagana ilość pojemników minimum:- minimum 6 szt. o pojemności min 600 l, (bliższe uzgodnienia w trakcie wizji lokalnej) Pojemniki muszą być sprawne techniczne, czyste, zdezynfekowane. Wykonawca dostarczy je nie później niż na 24 godziny przed rozpoczęciem realizacji umowy, po wcześniejszym uzgodnieniu daty dostawy z Zamawiającym. UWAGA!!!Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia wizji lokalnej w celu organizacji punktu gromadzenia i odbioru odpadów medycznych (niebezpiecznych). Przed złożeniem oferty potencjalny Wykonawca musi przeprowadzić wizję lokalną w siedzibie Zamawiającego (ul. M.C. Skłodowskiej 12, 12-100 Szczytno, pn.-pt. godz. Od 8:00 do 14:00) w celu szczegółowego uzgodnienia organizacji punktu gromadzenia i odbioru odpadów medycznych (niebezpiecznych).1.5. Wykonawca dokonując odbioru pojemników z odpadami przywiezie każdorazowo taką samą ilość czystych pojemników na wymianę. Pojemniki stanowią własność Wykonawcy i są przekazane Zamawiającemu w użytkowanie. Użytkowanie pojemników przez okres trwania umowy ujęte jest w cenie ofertowej i nie może rodzić żadnych dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpłatną dezynfekcję pojemników przeznaczonych na gromadzenie odpadów. Dezynfekcja powinna odbywać się po każdym odbiorze odpadów z pomieszczenia. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu raz w miesiącu potwierdzenie dezynfekcji dostarczanych pojemników. 1.6. Wykonawca użyczy Zamawiającemu na okres obowiązywania umowy urządzenie chłodnicze do magazynowania odpadów medycznych spełniające wymogi § 5 rozporządzenia Ministra Zdrowia z 05 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postepowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2017 r. poz. 1975 ze zm.). (Kontener chłodniczy wymalowany w kolorze białym bez widocznych śladów korozji ).7. Wykonawca użyczy Zamawiającemu na okres obowiązywania umowy wózek do transportu odpadów medycznych w ciągu 24 godzin od daty podpisania umowy.1.7.Odbiór odpadów odbywać się będzie z pomieszczenia wyznaczonego do czasowego magazynowania odpadów z częstotliwością co 48 godzin (częstotliwość może ulec zmianie, wizja lokalna) i w razie potrzeby na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego, w godz. 9.00 -14.00. W przypadku wystąpienia odpadów wysoce zakaźnych odbiór tych odpadów nastąpi do 24 godzin. Zamawiający zastrzega możliwość zmian terminów odbiorów odpadów w zależności od bieżących potrzeb. 1.8. Ilość przekazywanych odpadów określona zostanie poprzez ważenie napełnionych odpadami pojemników. System odbioru odpadów Zleceniobiorcy musi umożliwiać ich zważenie .Wykonawca będzie ważył odpady za pomocą własnego legalizowanego urządzenia w chwili odbioru odpadów na terenie siedziby Zamawiającego, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli przekazywanej ilości odpadów za pomocą własnego legalizowanego urządzenia. 1.9.Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na odbiór, transport, utylizację odpadów medycznych wydane w drodze decyzji przez właściwy organ.1.10.Transport musi odbywać się pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów niebezpiecznych oraz obsługiwany przez wykwalifikowany personel.1.11.Każdy odbiór odpadów medycznych musi być zarejestrowany w Bazie Danych o Odpadach ( BDO ) lub potwierdzony kartą przekazania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 23 stycznia 2020 roku o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. z 2020 poz. 150 z późn. zm.)1.12.Podstawą do wystawienia faktury VAT po zakończeniu każdego miesiąca będą karty przekazania odpadów potwierdzone przez przedstawicieli obu Stron.1.13. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotowej usługi:a)Zasada bliskości: zgodnie art. 20 ust. 3 i art. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 730) - zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Dopuszcza się unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych. b)Metoda unieszkodliwiania odpadów: zgodnie z art. 95 ust. 2-3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 730 ze zm.) - zakaźne odpady medyczne unieszkodliwia się przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. Zakazuje się ich unieszkodliwianie we współspalarniach odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych
90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 817516,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 817516,80
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 817516,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EMKA S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SABA Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 34, 09-400 Płock
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381845401
7.3.3) Ulica: ul. Jaktorowska 15a
7.3.4) Miejscowość: Żyrardów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 817516,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Szczytno
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 2 w Szczytnie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1647N dr.kraj.nr 57 - Nowe Kiejkuty
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
- NAJEM PRASO-KONTENERA I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAJĄCYCH W WYNIKU DZIAŁALNOŚCI 4 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SPZOZ WE WROCŁAWIU
- "Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze"
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, wytworzonych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
- Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z terenu AGH - DE-dzp.272-171/24
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.