eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Dostawa różnych produktów medycznych oraz aparatów do terapii wysokoprzepływowej dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-03-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00022604 z dnia 2021-03-25

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa różnych produktów medycznych oraz aparatów do terapii wysokoprzepływowej dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.2.) Oddział zamawiającego: Dział ds zamówień publicznych i zaopatrzenia

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291141752

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Radomska 70

1.4.2.) Miejscowość: Starachowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 41 273 93 64

1.4.8.) Numer faksu: 41 273 91 82

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.starachowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz.starachowice.sisco.info/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022604

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00019649/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający dodaje: Część 8a 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Pakiet nr 8: Zestaw do oddychania ogrzewanym powietrzem, Kaniula donosowa, Bezpośrednie złącze do tracheostomii 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena Jakość Termin dostawy 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość 4.3.6.) Waga: 30,00 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 10,00 4.3.8.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena Jakość Termin dostawy 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Przed zmianą: 4.1.9.) Liczba części: 15 Po zmianie: 4.1.9.) Liczba części: 16

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda, w szczególności dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia dla:Pakietu nr 1: 9 500,00 zł,Pakietu nr 2: 8 000,00 zł,Pakietu nr 3: 39 000,00 zł,Pakietu nr 4: 14 000,00 zł,Pakietu nr 5: 10 000,00 zł,Pakietu nr 6: 19 500,00 zł,Pakietu nr 7: 170 000,00 zł,Pakietu nr 8: 156 000,00 zł,Pakietu nr 9: 44 000,00 zł,Pakietu nr 10: 2 300,00 zł,Pakietu nr 11: 14 000,00 zł,Pakietu nr 12: 159 000,00 zł,Pakietu nr 13: 13 000,00 zł,Pakietu nr 14: 17 500,00 zł,Pakietu nr 15: 68 000,00 zł,2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: - wykazu dostaw (usług porównywalnych z dostawami) stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy, - co najmniej 2 dostawy produktów medycznych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości dla: Pakietu nr 1: 9 500,00 zł,Pakietu nr 2: 8 000,00 zł,Pakietu nr 3: 39 000,00 zł,Pakietu nr 4: 14 000,00 zł,Pakietu nr 5: 10 000,00 zł,Pakietu nr 6: 19 500,00 zł,Pakietu nr 7: 170 000,00 zł,Pakietu nr 8: 156 000,00 zł,Pakietu nr 9: 44 000,00 zł,Pakietu nr 10: 2 300,00 zł,Pakietu nr 11: 14 000,00 zł,Pakietu nr 12: 159 000,00 zł,Pakietu nr 13: 13 000,00 zł,Pakietu nr 14: 17 500,00 zł,Pakietu nr 15: 68 000,00 zł,

Po zmianie:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda, w szczególności dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia dla:Pakietu nr 1: 9 500,00 zł,Pakietu nr 2: 8 000,00 zł,Pakietu nr 3: 39 000,00 zł,Pakietu nr 4: 14 000,00 zł,Pakietu nr 5: 10 000,00 zł,Pakietu nr 6: 19 500,00 zł,Pakietu nr 7: 170 000,00 zł,Pakietu nr 8: 106 000,00 zł,Pakiet nr 8a; 132 000,00 zł,Pakietu nr 9: 44 000,00 zł,Pakietu nr 10: 2 300,00 zł,Pakietu nr 11: 14 000,00 zł,Pakietu nr 12: 159 000,00 zł,Pakietu nr 13: 13 000,00 zł,Pakietu nr 14: 17 500,00 zł,Pakietu nr 15: 130 000,00 zł.2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: - wykazu dostaw (usług porównywalnych z dostawami) stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy, - co najmniej 2 dostawy produktów medycznych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości dla: Pakietu nr 1: 9 500,00 zł,Pakietu nr 2: 8 000,00 zł,Pakietu nr 3: 39 000,00 zł,Pakietu nr 4: 14 000,00 zł,Pakietu nr 5: 10 000,00 zł,Pakietu nr 6: 19 500,00 zł,Pakietu nr 7: 170 000,00 zł,Pakietu nr 8: 106 000,00 zł,Pakiet nr 8a; 132 000,00 zł,Pakietu nr 9: 44 000,00 zł,Pakietu nr 10: 2 300,00 zł,Pakietu nr 11: 14 000,00 zł,Pakietu nr 12: 159 000,00 zł,Pakietu nr 13: 13 000,00 zł,Pakietu nr 14: 17 500,00 zł,Pakietu nr 15: 130 000,00 zł.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 7 330,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta trzydzieści zł 00/100 złotych): Wadia częściowe: Pakiet nr 1 – 110,00 PLN; Pakiet nr 2 – 100,00 PLN; Pakiet nr 3 – 490,00 PLN; Pakiet nr 4 – 170,00 PLN; Pakiet nr 5 – 120,00 PLN; Pakiet nr 6 – 230,00 PLN; Pakiet nr 7 – 180,00 PLN; Pakiet nr 8 – 2000,00 PLN; Pakiet nr 9 –550,00 PLN; Pakiet nr 10 – 30,00 PLN; Pakiet nr 11 – 170,00 PLN; Pakiet nr 12 – 1 850,00 PLN; Pakiet nr 13 – 150,00 PLN; Pakiet nr 14 – 180,00 PLN; Pakiet nr 15 – 1 000,00 PLN;

Po zmianie:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 8 920,00 zł (słownie: osiem tysięcy dziewięćset dwadzieścia zł 00/100 złotych):Wadia częściowe: Pakiet nr 1 – 110,00 PLN; Pakiet nr 2 – 100,00 PLN; Pakiet nr 3 – 490,00 PLN; Pakiet nr 4 – 170,00 PLN; Pakiet nr 5 – 120,00 PLN; Pakiet nr 6 – 230,00 PLN; Pakiet nr 7 – 180,00 PLN; Pakiet nr 8 – 1 320,00 PLN; Pakiet nr 9 – 550,00 PLN; Pakiet nr 10 – 30,00 PLN; Pakiet nr 11 – 170,00 PLN; Pakiet nr 12 – 1 850,00 PLN; Pakiet nr 13 – 150,00 PLN; Pakiet nr 14 – 180,00 PLN; Pakiet nr 15 – 1 620,00 PLN; Pakiet nr 8a – 1 650,00 PLN.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Dziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególniwykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia zpostępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Po zmianie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Dziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególniwykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia zpostępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-03-29 11:00

Po zmianie:
2021-03-30 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-03-29 11:30

Po zmianie:
2021-03-30 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-04-27

Po zmianie:
2021-04-28

2021-03-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.