eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Kluczborku - Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Kluczborku - Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Kluczborku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka, 4

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 417 22 50

1.5.8.) Numer faksu: 77 417 21 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kluczbork@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://miniportal.uzp.gov.pl oraz http://sw.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna więziennictwa - Zakład Karny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Kluczborku - Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57d8af6f-5827-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.21.2021.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 46027,2 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19444,2 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ryż długoziarnisty w ilości 1 620 kg, makaron nie gotowany w ilości 2 520 kg, mąka pszenna typ 500 w ilości 1 350 kg, mąka ziemniaczana w ilości 150 kg, kasza jęczmienna średnia w ilości 1 380 kg, kasza mannaw ilości 180kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03211300-6 - Ryż

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15612100-2 - Mąka pszenna

15851000-8 - Produkty mączne

15851100-9 - Makaron niegotowany

4.5.5.) Wartość części: 20416,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

groch łuskany w ilości 900 kg, fasola biała w ilości 1 500 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221220-4 - Groch

4.5.5.) Wartość części: 10738,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cukier biały kryształ w ilości 3 000 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15831000-2 - Cukier

4.5.5.) Wartość części: 9229,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dżem wieloowocowy w ilości 780 kg, marmolada wieloowocowa w ilości 780 kg, powidła śliwkowe w ilości 780 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15332290-3 - Dżemy

4.5.5.) Wartość części: 7944,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20629,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24929,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20629,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "MARGO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20629,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie nieważnione zostaje na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zamieścił ogłoszenie zawierające błędną datę terminu związania z ofertą w formularzu ofertowym, niezgodą z datą umieszczoną w SWZ. Zamawiający poprawił ten błąd usuwając załączniki z błędem i ponownie zamieścił załączniki z poprawną datą. W międzyczasie została złożona oferta na błędnym formularzu ofertowym, po czym ten sam oferent złożył ponownie ofertę juz na nowym, poprawionym formularzu, nie usuwajac poprzedniej oferty. W związku z tym w dniu otwarcia Zamawiający miał dwie oferty od tego samego Oferenta co jest niezgodne z ustawą. Ponieważ sytuacja ta powstała z błędu Zamawiającego postanowiono jak na wstępie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie nieważnione zostaje na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zamieścił ogłoszenie zawierające błędną datę terminu związania z ofertą w formularzu ofertowym, niezgodą z datą umieszczoną w SWZ. Zamawiający poprawił ten błąd usuwając załączniki z błędem i ponownie zamieścił załączniki z poprawną datą. W międzyczasie została złożona oferta na błędnym formularzu ofertowym, po czym ten sam oferent złożył ponownie ofertę juz na nowym, poprawionym formularzu, nie usuwajac poprzedniej oferty. W związku z tym w dniu otwarcia Zamawiający miał dwie oferty od tego samego Oferenta co jest niezgodne z ustawą. Ponieważ sytuacja ta powstała z błędu Zamawiającego postanowiono jak na wstępie.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione zostaje na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zamieścił ogłoszenie zawierające błędną datę terminu związania z ofertą w formularzu ofertowym, niezgodą z datą umieszczoną w SWZ. Zamawiający poprawił ten błąd usuwając załączniki z błędem i ponownie zamieścił załączniki z poprawną datą. W międzyczasie została złożona oferta na błędnym formularzu ofertowym, po czym ten sam oferent złożył ponownie ofertę juz na nowym, poprawionym formularzu, nie usuwajac poprzedniej oferty. W związku z tym w dniu otwarcia Zamawiający miał dwie oferty od tego samego Oferenta co jest niezgodne z ustawą. Ponieważ sytuacja ta powstała z błędu Zamawiającego postanowiono jak na wstępie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.