Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00470908/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu na terenie powiatu gostyńskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gostyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103561
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 256
1.5.2.) Miejscowość: Gostyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@poczta.nazwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.gostyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu na terenie powiatu gostyńskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93882f61-770d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00069142/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu na terenie powiatu gostyńskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470908
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.2.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I – Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu na drodze powiatowej nr 4967P w miejscowości Gostyń, ul. MostowaW ramach inwestycji przewidziano:
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- roboty nawierzchniowe
- oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 100164,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II – Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu na drodze powiatowej nr 4087P w miejscowości Borek, ul. DworcowaW ramach inwestycji przewidziano:
- oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- roboty nawierzchniowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 79094,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część III – Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu na drodze powiatowej nr 4941P Chumiętki - KrobiaPrzewiduje się przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej w zakresie ścieżki pieszo-rowerowej, z betonowej kostki brukowej.
Ścieżka:
- nawierzchnia szer.3 m z kostki brukowej betonowej bezfazowej koloru szarego ograniczoną obrzeżami betonowymi i krawężnikami drogowymi.
- odwodnienie ścieżki pieszo-rowerowej powierzchniowo, poprzez nadanie normatywnego profilu podłużnego i spadków poprzecznych. Projektowana sieć kanalizacyjna zbierać będzie wody opadowe z istniejącej jezdni asfaltowej oraz projektowanej ścieżki pieszo-rowerowej, poprzez zaprojektowane wpusty deszczowe. Projektowana kanalizacja połączona zostanie do rurociągu odprowadzającego wody opadowe do cieku Rów Krobski.
Przebudowa drogi powiatowej w zakresie chodników o łącznej długości
62,0 m oraz dwóch przejść dla pieszych. Chodniki zostaną wykonane z kostki brukowej szarej o szerokości 1,8 m, ograniczone obrzeżem betonowym. Przejścia dla pieszych zostaną wyposażone w oświetlenie, rampy krawężnikowe oraz system fakturowych oznaczeń nawierzchni.
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje projekt budowlany,
szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych, przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1911101,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część IV – Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu na drodze powiatowej nr 4913P w miejscowości NiepartW ramach inwestycji:
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- odwodnienie korpusu drogowego
- wykonanie podbudowy
- roboty wykończeniowe
- oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństw ruchu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 130384,27 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część V – Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu na drodze powiatowej nr 4908P w miejscowości Pogorzela, ul. Armii PoznańW ramach inwestycji:
- oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- wykonanie chodników z płyt betonowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 106962,74 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI – Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu na drodze powiatowej nr 4803P w miejscowości Pępowo, ul. KobylińskaW ramach inwestycji:
- oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.5.) Wartość części: 72056,48 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) Część VII – Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu na drodze powiatowej nr 4920P w miejscowości Łukaszew.W ramach inwestycji:
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- odwodnienie korpusu drogowego
- wykonanie podbudowy
- roboty nawierzchniowe
- roboty wykończeniowe
- oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje projekt techniczny oraz przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 650129,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76510,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212617,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76510,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Patryk Borowczyk Przedsiębioorstwo Handlowo - Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961801081
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 45
7.3.4) Miejscowość: Krobia
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76510,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70356,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121425,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70356,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961801081
7.3.3) Ulica: Powsańców Wielkipolkich 45
7.3.4) Miejscowość: Krobia
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70356,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1676498,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2490651,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1676498,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961801081
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 45
7.3.4) Miejscowość: Krobia
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1676498,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108553,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258501,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108538,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961801081
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 45
7.3.4) Miejscowość: Krobia
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108553,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73773,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105342,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73773,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961801091
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 45
7.3.4) Miejscowość: Krobia
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73773,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58209,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164143,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58209,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961801081
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 45
7.3.4) Miejscowość: Krobia
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58209,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486958,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 874931,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486958,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961801081
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 45
7.3.4) Miejscowość: Krobia
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486958,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego
- Ulepszenie nawierzchni jezdni w ciągach dróg powiatowych
- Budowa kompleksów sportowych na terenie szkół powiatowych
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem na drogach będących własnością Gminy Sokółka
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.