eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Świadczenie usług utrzymania czystości, odśnieżania oraz utrzymania terenów zielonych w kompleksach administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w podziale na 9 części/zadań.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług utrzymania czystości, odśnieżania oraz utrzymania terenów zielonych w kompleksach administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w podziale na 9 części/zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/4wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług utrzymania czystości, odśnieżania oraz utrzymania terenów zielonych w kompleksach administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w podziale na 9 części/zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-344db6f3-46c6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001849/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Świadczenie usług utrzymania czystości i odśnieżania powierzchni zewnętrznych oraz utrzymanie terenów zielonych na 2022 i 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276058/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.57.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 209130,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług utrzymania czystości i odśnieżania powierzchni zewnętrznych oraz utrzymania terenów zielonych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach będących w zasobach SOI Bytom:
- kompleks wojskowy przy ul. Oświęcimskiej 33 w Bytomiu,
- kompleks wojskowy przy ul. Oświęcimskiej 36 w Bytomiu,
- kompleks wojskowy przy ul. Czarneckiego 12 w Bytomiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 2.1 do 2.9- zestawienie powierzchni odpowiednio dla danej części/zad. od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia części/zadania od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 4 - projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 9597,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług utrzymania czystości i odśnieżania powierzchni zewnętrznych oraz utrzymania terenów zielonych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach będących w zasobach SOI Bytom:
- kompleks wojskowy w m. Toszek
- kompleks wojskowy przy ul. Ziemięcickiej w Gliwicach (Przezchlebie).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 2.1 do 2.9- zestawienie powierzchni odpowiednio dla danej części/zad. od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia części/zadania od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 4 - projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 8557,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług utrzymania czystości i odśnieżania powierzchni zewnętrznych oraz utrzymania terenów zielonych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach będących w zasobach SOI Bytom:
- kompleks wojskowy przy ul. Knosały w Radzionkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 2.1 do 2.9- zestawienie powierzchni odpowiednio dla danej części/zad. od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia części/zadania od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 4 - projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 1726,71 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług utrzymania czystości i odśnieżania powierzchni zewnętrznych oraz utrzymania terenów zielonych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach będących w zasobach SOI Tarnowskie Góry:
- kompleks wojskowy przy ul. Opolskiej 36 w Tarnowskich Górach,
- kompleks wojskowy przy ul. Częstochowskiej w Tarnowskich Górach Lasowicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 2.1 do 2.9- zestawienie powierzchni odpowiednio dla danej części/zad. od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia części/zadania od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 4 - projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 16460,74 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług utrzymania czystości i odśnieżania powierzchni zewnętrznych oraz utrzymania terenów zielonych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach będących w zasobach SOI Gliwice:
- kompleks wojskowy przy ul. Andersa 47 w Gliwicach,
- WKU przy ul. Zawiszy Czarnego 7 w Gliwicach,
- Klub Garnizonowy przy ul. Mieszka I 26 w Gliwicach,
- Kościół Garnizonowy przy ul. Św. Barbary 2 w Gliwicach,
- kompleks wojskowy przy ul. Ku Dołom w Gliwicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 2.1 do 2.9- zestawienie powierzchni odpowiednio dla danej części/zad. od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia części/zadania od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 4 - projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 28313,68 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług utrzymania czystości i odśnieżania powierzchni zewnętrznych oraz utrzymania terenów zielonych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach będących w zasobach SOI Bielsko Biała:
- kompleks wojskowy przy ul. Bardowskiego 3 w Bielsku-Białej,
- Klub Garnizonowy przy ul. Broniewskiego 27 w Bielsku-Białej,
- WKU przy ul. Piastowskiej 14 w Bielsku-Białej,
- kompleks przy ul. Przedwiośnia i ul. Zorzy w Mikuszowicach Śląskich,
- kompleks przy ul. Wojska Polskiego 5 w Cieszynie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 2.1 do 2.9- zestawienie powierzchni odpowiednio dla danej części/zad. od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia części/zadania od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 4 - projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 15496,58 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług utrzymania czystości i odśnieżania powierzchni zewnętrznych oraz utrzymania terenów zielonych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach będących w zasobach SOI Lubliniec:
- kompleks wojskowy przy ul. Sobieskiego 35 w Lublińcu,
- Strzelnica Garnizonowa przy ul. Sobieskiego 35 w Lublińcu,
- kompleks wojskowy przy ul. ZHP 1 w Lublińcu,
- kompleks wojskowy w Krupskim Młynie,
- kompleks wojskowy przy ul. Legionów 20 w Częstochowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 2.1 do 2.9- zestawienie powierzchni odpowiednio dla danej części/zad. od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia części/zadania od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 4 - projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 16666,67 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług utrzymania czystości i odśnieżania powierzchni zewnętrznych oraz utrzymania terenów zielonych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach będących w zasobach SOI Opole:
- kompleks wojskowy WSzW przy ul. Kościuszki 45 w Opolu,
- kompleks przy ul. Domańskiego 68-80 w Opolu,
- WKU oraz Pracownia Psychologiczna przy ul. Niemodlińskiej 90 w Opolu,
- Klub Garnizonowy przy ul. Domańskiego 84/86 w Opolu,
- kompleks przy ul. Zbożowej 31 w Opolu,
- kompleks przy ul. Niemodlińskiej 86-88 w Opolu,
- kompleks przy ul. Ochodzkiej 5 w Komprachcicach,
- MSS w Polskiej Nowej Wsi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 2.1 do 2.9- zestawienie powierzchni odpowiednio dla danej części/zad. od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia części/zadania od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 4 - projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 107390,88 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług utrzymania czystości powierzchni zewnętrznych, utrzymania terenów zielonych oraz odśnieżania dróg, chodników, powierzchni utwardzonych w kompleksie wojskowym administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach będących w zasobach SOI Krapkowice:
- kompleks wojskowy 8759 Góra Św. Anny przy ul. Powstańców Śląskich – ul. Leśna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 2.1 do 2.9- zestawienie powierzchni odpowiednio dla danej części/zad. od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia części/zadania od nr 1 do nr 9,
• załącznik nr 4 - projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 4920,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9903,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9903,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BIO-EKOS Group Sp. z o.o. sp. komandytowa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIO-EKOS Sp. z o.o. sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462970813

7.3.3) Ulica: Jana Targiela 112

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9903,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoenergia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542688479

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 9-11/23

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-862

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WK Eko Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452536512

7.3.3) Ulica: Darwina 6

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ochrony Specjalnej BOS Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492194054

7.3.3) Ulica: Lelewela 8/40

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30264,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoenergia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542688479

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 9-11/23

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-862

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30264,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ochrony Specjalnej BOS Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492194054

7.3.3) Ulica: Lelewela 8/40

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ochrony Specjalnej BOS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492194054

7.3.3) Ulica: Lelewela 8/40

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Biuro Ochrony Specjalnej BOS Sp. z o.o. w dn. 03.01.2022 r. złożył pismo dot. odstąpienia od zawarcia umowy w zakresie części 8.
Zamawiający nie mógł dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu, ponieważ w zakresie części 8 zostały złożone tylko dwie oferty, a druga z nich została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do dnia składania ofert tj. do 29.11.2021 r. do godziny 8:30 nie złożono żadnej oferty w zakresie części 9.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.