eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo › "Budowa i rozbudowa drogi gminnej na odcinku Korne - Owśnice oraz przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Stolema w m. Wdzydze, gm. Kościerzyna"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i rozbudowa drogi gminnej na odcinku Korne – Owśnice oraz przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Stolema w m. Wdzydze, gm. Kościerzyna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY KOŚCIERZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 5

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkgk@koscierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i rozbudowa drogi gminnej na odcinku Korne – Owśnice oraz przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Stolema w m. Wdzydze, gm. Kościerzyna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b60129c1-21d6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002120/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej we Wdzydzach - ul. Stolema na terenie gminy Kościerzyna.

1.1.10 Budowa i rozbudowa drogi gminnej na odcinku Korne – Owśnice, gm. Kościerzyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197995/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.05.2021.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6606018,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa i rozbudowa drogi gminnej na odcinku Korne – Owśnice"

Część 1: Budowa i rozbudowa drogi gminnej na odcinku Korne – Owśnice, gm. Kościerzyna.

Przedmiotem zamówienia jest zamierzenie inwestycyjne pn. „Budowa i Rozbudowa drogi gminnej na odcinku Korne - Owśnice w Gminie Kościerzyna” polegające na budowie i rozbudowie drogi gminnej, której rozpoczęcie będzie w miejscowości Korne w obrębie skrzyżowania z drogą krajową nr 20. Zakończenie budowy nastąpi w miejscowości Owśnice w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1931G.

Zakres robót objętych projektem:
− roboty przygotowawcze i pomiarowe,
− wycinkę drzew i krzewów,
− roboty rozbiórkowe (rozbiórka nawierzchni),
− roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (usunięcie humusu, koryto pod konstrukcję nawierzchni ścieżki i zjazdów, nasypy),
− ułożenie krawężników i opornika betonowego w miejscach wyznaczonych w projekcie,
− wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej cementem C3/4,
− wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C50/30,
− ułożenie warstwy podbudowy z betonu asfaltowego,
− ułożenie geosyntetyku przeciwspękaniowego,
− ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
− ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
− ułożenie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego oraz kostki betonowej,
− humusowanie i obsianie skarp i poboczy,
− montaż oznakowania pionowego,
− wykonanie kanału technologicznego


Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następujące parametry:
• długość projektowanej rozbudowy drogi 2 +290,66 m.b.,
• długość projektowanej budowy drogi 1+569,13 m.b.,
• szerokość jezdni drogi – 6,00 m.b.,
• szerokość poboczy – 1,00 m.b.,
• spadek poprzeczny 2-6%,
• spadek podłużny zgodnie z profilem podłużnym,
• szerokość zjazdów 4,0 - 5,0 m.b. zgodnie z częścią rysunkową,
• pochylenie skarp 1:1,5,
• szerokość dna rowu 40 cm.


Dla kategorii ruchu KR3 na podłożu G1 przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi:
• 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S
• 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W
• 7 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16P
• 22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30
• 15 cm podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej C3/4.

Dla kategorii ruchu KR3 na podłożu G1 przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi (nakładka asfaltowa):
• 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S
• 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W
• geosyntetyk przeciwspękaniowy.

Dla kategorii ruchu KR2 na podłożu G1 przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów bitumicznych:
• 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S
• 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W
• 22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30.

Dla kategorii ruchu KR2 na podłożu G1 przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej:
• 8 cm kostka betonowa
• 3 cm podsypka piaskowo – cementowa 1:4
• 22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30.

Droga na całym odcinku będzie miała przekrój szlakowy. W obrębie zjazdów i skrzyżowań zaprojektowano umocnienie krawędzi jezdni opornikiem betonowym wtopionym 12x25x100 ułożonym na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Zakończenia jezdni drogi zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na płasko.

Obramowanie zjazdów z kostki oraz zjazdów publicznych zaprojektowano z opornika betonowego 12x25x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Ustawienie krawężników na ławach betonowych wykonuje się na podsypce cementowo – piaskowej. Grubość warstwy podsypki powinna wynosić 5 cm. Światło krawężnika od strony najazdowej powinno wynosić 2 cm. Spoiny krawężników nie powinny przekraczać szerokości 1 cm.

W zakres robót wchodzi również wykonanie kanału technologicznego na długości 3 809,00 m.b z rury osłonowa 1 x ∅110mm/6,3mm (rura osłonowa pusta, w ziemi) wraz ze studniami SK-1 w ilości 43 sztuk. Rurociąg należy układać zgodnie z trasą wyznaczoną na rys. nr 2 4. Rurociąg powinien być ułożony na głębokości 0,8 m. Na końcach odcinka projektuje się studnie kablowe. Na skrzyżowaniach rurociągów z drogami, rowami i urządzeniami uzbrojenia terenu projektuje się rury ochronne RHDPE fi160mm/9,1mm (rura osłonowa pierwotna, w ziemi).

Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i montażu 2 szt. tablic informacyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznika nr 6 do Uchwała nr 102 Rady Ministrów z dnia 23 lipca 2020 r. w sprawie wsparcia na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego. Zamawiający poda niezbędne informacje jakie muszą znaleźć się na tablicy. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji Zamawiającego do projektu tablicy przed jej wykonaniem. Tablicę informacyjną należy umieścić w momencie rozpoczęcia inwestycji, w pobliżu miejsca wykonywania robót, w miejscu ogólnodostępnym i dobrze widocznym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (dalej SWZ). Opis przedmiotu zamówienia został wskazany w załączniku nr 1 a

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 5555377,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Stolema w m. Wdzydze, gm. Kościerzyna.
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Stolema w miejscowości Wdzydze Gmina Kościerzyna.”.
Zakres inwestycji obejmuje:
• roboty przygotowawcze i pomiarowe,
• roboty rozbiórkowe,
• roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (wykopy, koryto pod konstrukcję chodnika, zjazdów i miejsc parkingowych),
• ułożenie krawężnika i opornika betonowego,
• wykonanie podbudowy pod chodnik, zjazdy i miejsca parkingowe,
• obramowanie chodnika z obrzeża betonowego,
• wykonanie nawierzchni chodnika, zjazdów i miejsc parkingowych,
• wymianę warstwy ścieralnej na jezdni drogi,
• odcinkowe poszerzenie jezdni drogi,
• humusowanie i obsianie nasionami traw skarp i poboczy,
• odcinkowe umocnienie skarp,
• regulację studzienek teletechnicznych oraz kanalizacyjnych,
• budowę kanału technologicznego.
Przebudowa odcinka drogi gminnej polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej (nakładka), nowej nawierzchni chodnika, zjazdów oraz miejsc parkingowych. Szerokość jezdni wynosi od 5,0 m.b. do 6,0 m.b., szerokość chodnika wynosi od 1,30 m do 2,00 m. Zaplanowano również wykonanie zjazdów na posesję. Niweletę krawężnika dostosowano do istniejącego terenu, planowanych zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Szczegóły zagospodarowania terenu pokazano w części rysunkowej. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 704,00 m.b.
Zaprojektowano łącznie 125 miejsc parkingowych z czego 25 miejsc parkingowych z kruszywa na terenie działki 91/33, 38 miejsc parkingowych wzdłuż jezdni drogi gminnej, 62 miejsca parkingowe prostopadłe do drogi gminnej. Wymiary miejsc parkingowych wzdłuż drogi wynoszą 2.5 x 6.0 m.b., w poprzek drogi 2.5 x 5.0 m.b., W obrębie zjazdu do Stanicy Wodnej PTTK przewidziano 2 miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych. Odcinkowo przewidziano umocnienie skarp betonową płytą ażurową typu MEBA o wymiarach 60x40x10 cm z wypełnieniem otworów humusem i obsianiem nasionami traw.
Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi:
• 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S,
• geosyntetyk przeciwspękaniowy.
Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni poszerzenia drogi:
• 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S,
• 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W,
• 22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30
• 15 cm podbudowa pomocnicza mieszanka związana C1,5/2.
Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni chodnika z kostki betonowej:
• 6 cm kostka betonowa,
• 3 cm podsypka piaskowo – cementowa 1:4,
• 15 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30.
Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów i miejsc parkingowych z kostki betonowej:
• 8 cm kostka betonowa,
• 3 cm podsypka piaskowo – cementowa 1:4,
• 25 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30.
Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni miejsc parkingowych z kruszywa:
• 5 cm warstwa grysu łamanego 8-16 mm,
• 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30,
• 20 cm warstwa żwirowa,
• grunt nasypowy dowożony.
Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100, 22x15x100 (na zjazdach) oraz opornika betonowego 12x25x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Światło krawężnika wynosi 12 cm., na zjazdach zastosować krawężnik najazdowy 22x15x100 o świetle 3 cm.
Uwaga: Na łukach poziomych należy zastosować krawężniki łukowe.
Na nawierzchnię chodników zastosować kostkę betonową o grubości 6 cm., na nawierzchnię zjazdów kostkę betonową o grubości 8 cm. Kolorystykę nawierzchni należy uzgodnić z zamawiającym.
Sposób odwodnienia drogi gminnej nie zmienia się. Wody zostaną odprowadzane do istniejących wpustów ulicznych a także na przyległe tereny zielone.
W km 0+225 zaprojektowano układ chłonny złożony z komór drenażowych.
W ramach planowanej inwestycji przewiduje się budowę:
• 3 wpusty deszczowe,
• 4 komory drenażowych,
• 1 studnie rewizyjne betonowe,
• 1 studnie chłonną,
W km 0+440 zaprojektowano wymianę wpustu ulicznego oraz studni chłonnej z kręgów betonowych fi 1000.
W zakresie robót znajduje się również wykonanie kanału technologicznego na długości 690 m wraz z studniami SK-1 w ilości 21 sztuk.
Projektuje się kanał technologiczny wykonany przy wykorzystaniu:
- rura osłonowa 1 x ∅110mm/6,3mm (rura osłonowa pusta, w ziemi),
Rurociąg należy układać zgodnie z trasą wyznaczoną na rys. nr 2. Rurociąg powinien być ułożony na głębokości 0,8 m. Na końcach odcinka projektuje się studnie kablowe. Na
skrzyżowaniach rurociągów z drogami, rowami i urządzeniami uzbrojenia terenu projektuje się rury ochronne RHDPE fi160mm/9,1mm (rura osłonowa pierwotna, w ziemi).
Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i montażu 2 szt. tablic informacyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznika nr 6 do Uchwała nr 102 Rady Ministrów z dnia 23 lipca 2020 r. w sprawie wsparcia na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego. Zamawiający poda niezbędne informacje jakie muszą znaleźć się na tablicy. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji Zamawiającego do projektu tablicy przed jej wykonaniem. Tablicę informacyjną należy umieścić w momencie rozpoczęcia inwestycji, w pobliżu miejsca wykonywania robót, w miejscu ogólnodostępnym i dobrze widocznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (dalej SWZ). Opis przedmiotu zamówienia został wskazany w załączniku nr 1 b

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 1050641,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6820644,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8608796,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6820644,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Ziemne, Melioracyjne i Ogólnobudowlane HENRYK CZARNOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911013240

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 16

7.3.4) Miejscowość: Kalisz-Dziemiany

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6820644,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1406661,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1866299,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1406661,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Drogowo – Mostowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911435372

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1406661,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.