eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno- sportowych na podstawie imiennych karnetów abonamentowych dla pracowników, emerytów, rencistów PK oraz członków ich rodzin na terenie całej Polski.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno- sportowych na podstawie imiennych karnetów abonamentowych dla pracowników, emerytów, rencistów PK oraz członków ich rodzin na terenie całej Polski.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pk.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno- sportowych na podstawie imiennych karnetów abonamentowych dla pracowników, emerytów, rencistów PK oraz członków ich rodzin na terenie całej Polski.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96d149b8-74cd-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486553

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KA-2/118/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
Zamówienie obejmuje dostawę co najmniej następujących rodzajów karnetów:
1. dla pracowników, emerytów i rencistów;
2. dla osób towarzyszących;
3. dla dzieci od 16 do 26 lat (od ukończenia 16 roku życia do ukończenia 26 roku życia);
4. dla dzieci do 15 lat (do 15 lat, w tym mającą 15 lat do ukończenia 16 roku życia);
5. basenowe dla dzieci do 15 lat (do 15 lat, w tym mająca 15 lat do ukończenia 16 roku życia
W ramach oferowanych karnetów Wykonawca musi zagwarantować bezpłatny dostęp do różnorodnych obiektów, prowadzących działalność w zakresie co najmniej: siłowni, basenów (w tym jacuzzi, sauna), aerobiku, fitnessu, gimnastyki, grot solnych, nauki tańca, pilatesu, jogi, nauki sztuk walki, ścianki wspinaczkowej, zajęć rowerowych, nordic walkingu, pole dance, lodowiska w sezonie zimowym (z uwzględnieniem ograniczeń obiektowych z uwagi na wiek użytkowników).
Zamawiający szacuje, iż zapotrzebowanie wyniesie ok. 11 400 karnetów w skali roku (ok. 950 na miesiąc), w tym ok. 8400 karnetów w skali roku (ok. 700 na miesiąc) dla pracowników, emerytów, rencistów PK.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wadą postępowania jest nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia uniemożliwiający porównanie złożonych ofert. Przedmiotowa wada została ujawniona przez Wykonawców biorących udział w postępowaniu dopiero po terminie składania ofert, dlatego ma charakter nieusuwalny, tj. na tym etapie postępowania nie może być skorygowane przez Zamawiającego poprzez unieważnienie lub powtórzenie nieprawidłowej czynności.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.