eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Modernizacja substancji szkolnej i przedszkolnej w ramach programu "Szkoła od nowa" -etap II w zakresie modernizacji kotłowni na Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 8 przy ul. Poznańskiej 8 w Wałbrzychu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja substancji szkolnej i przedszkolnej w ramach programu "Szkoła od nowa" -etap II w zakresie modernizacji kotłowni na Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 8 przy ul. Poznańskiej 8 w Wałbrzychu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,106755,dd7e4b862d01e93a968655c83a7cac82.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja substancji szkolnej i przedszkolnej w ramach programu "Szkoła od nowa" -etap II w zakresie modernizacji kotłowni na Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 8 przy ul. Poznańskiej 8 w Wałbrzychu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb8361a0-5f58-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00021029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027511/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.31 Modernizacja substancji szkolnej i przedszkolnej w ramach programu "Szkoła od nowa" - etap II w zakresie modernizacji kotłowni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 8 przy ul. Poznańskiej 8 w Wałbrzychu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429033/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.101.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest wykonanie Robót na Zadaniu inwestycyjnym pn.: „Modernizacja substancji szkolnej i przedszkolnej w ramach programu "Szkoła od nowa" - etap II w zakresie modernizacji kotłowni na Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 8 przy ul. Poznańskiej 8 w Wałbrzychu, działka nr 30 obręb 39 Podgórze, zgodnie z Dokumentacją Projektową, STWiORB, Specyfikacją Warunków Zamówienia, Ofertą Wykonawcy.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących Robót:
W ramach przedmiotu Umowy jest wykonanie w szczególności następujących Robót:
1) wymiana źródła ciepła w pomieszczeniu kotłowni na dwa piece gazowe wraz z niezbędnym wyposażeniem i automatyką,
2) wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniu kotłowni,
3) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej oraz wewnętrznej,
4) wykonanie posadzki z płytek ceramicznych „gres” w IV klasie ścieralności wraz z wykonaniem spadku do kratki ściekowej w pomieszczeniu kotłowni,
5) wykonanie nowych tynków, okładzin ściennych i malatur w pomieszczeniu kotłowni oraz pomieszczeniu gospodarczym,
6) wykonanie skucia tynków sufitów w pomieszczeniu kotłowni oraz pomieszczeniu gospodarczym
7) wykonanie posadzki z płytek ceramicznych „gres” w IV klasie ścieralności w pomieszczeniu gospodarczym,
8) wymiana studzienki schładzającej oraz kratki ściekowej,
9) wykonanie przebudowy schodów wewnętrznych w pomieszczeniu kotłowni,
10) wykonanie przebudowy schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem i zejściem do kotłowni,
11) wykonanie zasilania urządzeń kotłowni i rozdzielnicy RK,
12) wykonanie instalacji gniazd wtykowych,
13) wykonanie oświetlenia podstawowego i awaryjnego
14) wykonanie obudowy stropów w celu wydzielenia strefy ppoż
15) inne wynikające z Dokumentacji projektowej oraz konieczności dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów prawa.
2.1. Z uwagi na specyfikę miejsca wykonywanych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłości dostawy ciepła na potrzeby co i cwu w dni działania placówki.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wymianę źródła ciepła w dni wolne od działania placówki.

3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
1) Umowa,
2) Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana w dalszej treści umowy „SWZ”) wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ,
3) Dokumentacja projektowa, wykonana przez Przedsiębiorstwo „Inwestbud” Spółka z o.o. z siedzibą
w Wałbrzychu (58-306) przy ulicy Jaworowej 15a,
4) STWiORB,
5) Oferta Wykonawcy.

4. Pozostałe wymagania Zamawiającego:
1) Kluczowe części zamówienia do osobistego wykonania przez Wykonawcę: nie przewiduje się.
2) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza ofertowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń
i materiałów.
3) Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone zamawiającemu do zatwierdzenia na etapie realizacji.
4) Złom stalowy uzyskany z rozbiórek stanowi majątek Gminy Wałbrzych. Wykonawca sprzeda go
w punkcie skupu złomu w imieniu Zamawiającego, a środki finansowe, po wystawieniu faktury przez Zamawiającego, przeleje na wskazane konto Zamawiającego. Koszty załadunku, transportu i rozładunku złomu należy wkalkulować w ceny jednostkowe demontażu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 970206,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1101480,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 970206,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane BRACH-BUD Grzegorz Michalak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862648565

7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 21

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 970206,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.