Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00529239/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
- 2023/BZP 00535007/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej
dla Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji w Nowym Targu na rok 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARCZY ZIELENI I REKREACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490012236
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 264 08 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgzir@nowytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgzir.nowytarg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51ffe30a-927f-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka budżetowa o charakterze komunalnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowejdla Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji w Nowym Targu na rok 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51ffe30a-927f-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053927/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji w Nowym Targu na rok 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529239
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGZiR.ZP.26.3.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup paliwa będzie odbywał się sukcesywnie, w okresie 12 miesięcy od dnia 01.01.2024r. do 31.12.2024r., poprzez tankowanie pojazdów ZGZiR na Stacji Paliw Wykonawcy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa: oleju napędowego (ON) oraz benzyny bezołowiowej 95-oktanowej (Pb 95) w szacunkowej ilości:
• olejem napędowym (ON) – 43.000 litrów
• benzyny bezołowiowej Pb 95 – 4.500 litrów
Szacunkowe ilości poszczególnych paliw wymienionych powyżej służą do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w stosownych normach, w szczególności: a) dla benzyny bezołowiowej (Pb 95) PN-EN 228: Paliwa dla pojazdów silnikowych – „Benzyna bezołowiowa – Wymagania i metody badań”, b) dla oleju napędowego (ON) PN-EN 590 Paliwa do pojazdów silnikowych – „Oleje napędowe – Wymagania i metody badań”, z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1314) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Stacja paliw Wykonawcy musi spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie. (Dz. U. 2023. 1707 ze zm.).Wykonawca musi posiadać wszystkie wymagane przepisami uprawnienia, atesty, urządzenia itp. do realizacji przedmiotu zamówienia.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedłożyć aktualne świadectwo jakości paliwa zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami.Warunkiem rozpoczęcia wydawania oleju napędowego dla pojazdów Zamawiającego jest dostarczenie aktualnego wykazu posiadanych pojazdów, obejmującego markę nr rejestracyjny, a benzyny bezołowiowej bieżące zapotrzebowanie.Przedmiotowe dostawy będą polegały na sukcesywnym tankowaniu paliwa do pojazdów oraz sprzętu silnikowego Zamawiającego, bezpośrednio z legalizowanych dystrybutorów paliw, w stacji paliw czynnej w godzinach: od 600 do 2200, we wszystkie dni tygodnia.Punkt tankowania musi umożliwiać swobodny i bezpieczny dojazd dla samochodów Zamawiającego zlokalizowany w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego i musi obejmować cały przedmiot zamówienia. Nie dopuszcza się wskazania różnych punktów tankowania dla poszczególnych zakresów zamówienia. Szczegółowe zagadnienia dotyczące warunków dostawy i płatności uregulowane są w projektowanych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316355,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316355,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316355,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORCAR Piotr Mrugała, Robert Czaja S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352278181
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 169
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FORCAR - MRUGAŁA PIOTR, CZAJA ROBERT SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FORCAR - MRUGAŁA PIOTR, CZAJA ROBERT SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316355,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Modernizacja Połączenia Drogowego Pienińskich Parków Narodowych - Etap IV
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla budynku położonego w Nowym Targu przy ul. Jana Kazimierza 20
- Dostawa odczynników wraz z akcesoriami do analizatora ABL 90 FLEX PLUS
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
- Dostawa gazów medycznych sprężonych i powietrza syntetycznego wraz z transportem i dzierżawą.
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania
- Dostawa paliw, usług mycia samochodów oraz zakup innych produktów związanych z eksploatacją samochodów służbowych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych
- ZAKUP BEZGOTÓWKOWY BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ E10 I OLEJU NAPĘDOWEGO DLA ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY POLICJI W GDAŃSKU NA STACJACH TYPU MARINA W TRÓJMIEŚCIE
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika dwupłaszczowego o pojemności 5000 litrów znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego"
- Sukcesywna dostawa paliw w 2024 i 2025 roku
- Zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.