eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie i filii Jemielna



Ogłoszenie z dnia 2021-03-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020588 z dnia 2021-03-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie i filii Jemielna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301351

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrowina 21

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pdps-ostrowina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pdps-ostrowina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pdps-ostrowina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie i filii Jemielna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10a17c28-7dd0-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007612/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014171/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/03/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240706,5 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: dostawa.2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie i filii w Jemielnej. 3. Szczegółowy wykaz oraz ilości warzyw i owoców objętych przedmiotem zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy Wykonawcy stanowiący załącznik nr 1b do SWZ.4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 15.00.00.00-8 żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne15.30.00.00-1 owoce, warzywa i podobne produkty5. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w warzywa i owoce w pierwszym gatunku, z ważnym terminem przydatności do spożycia, bez wad fizycznych i jakościowych. Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny oraz ma ustalone standardy jakościowe. Dostarczane warzywa i owoce winny być dostarczane świeże. 6. Dostarczane warzywa i owoce winny spełniać wymogi jakościowe dotyczące produktów: 1) smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków;2) zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, przyjemny, bez obcych zapachów;3) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych;4) opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne.7. Dostawy następować będą sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych składanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub emailem. Termin jednorazowej dostawy nie może być dłuższy 2 dni robocze od otrzymania zamówienia od Zamawiającego (Termin jednorazowej dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). Dostawy będą się odbywały w godzinach od 7 do 11 od poniedziałku do piątku, 2-3 razy w tygodniu. W zamówieniu zostanie wskazany asortyment, ilości oraz termin dostawy.8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamówiony towar do siedziby Zamawiającego na adres: Ostrowina 30, 56-400 Oleśnica oraz do filii Jemielna 15, 56-420 Bierutów.9. Wykonawca na własny koszt i ryzyko zapewni każdorazowo transport zamówionego towaru.10. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia właściwego transportu produktów zgodnego z obowiązującymi w tym zakresie normami i wymogami, w sposób nie oddziałujący negatywnie na przydatność do spożycia produktów oraz ich walory użytkowe, odżywcze, smakowe i jakościowe. 11. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.12. Odbiór warzyw i owoców odbywać się będzie w miejscu dostawy.13. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania dostarczonego asortymentu pod względem ilościowym w dniu odbioru. W przypadku braków ilościowych w danym asortymencie, Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie lub emailem. W takiej sytuacji Wykonawca niezwłocznie uzupełni dostawę.14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia produktów dostarczonych w sposób niewłaściwy, w uszkodzonych opakowaniach lub których wygląd, zapach, konsystencja itp. budzą uzasadnione podejrzenia co do nieodpowiedniej ich jakości bądź przydatności do spożycia. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia produktów pełnowartościowych w miejsce uprzednio zakwestionowanych przez Zamawiającego – nie później niż dnia następnego.15. Wykonawca zobowiązuje się, na żądanie Zamawiającego do wymiany towaru jednego rodzaju na inny rodzaj z zachowaniem zasady równoważności i równowartości.16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych warzyw i owoców przewidzianych w SWZ, w zależności od bieżących potrzeb.17. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, aniżeli szacunkowe ilości wskazane w SWZ, na które Zamawiający złożył zamówienie.18. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązuje się do posiadania i udostępniania na każde żądanie Zamawiającego, aktualnych dokumentów: a) potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP w formie certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HACCP; b) decyzji administracyjnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej.19. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania warzyw i owoców odpowiadających Polskim Normom przenoszącym normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przy produkcji i obrocie dostarczanych warzyw i owoców obowiązują wymogi określone w: 1) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia i aktów wykonawczych do tej ustawy oraz rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności; 2) rozporządzeniu (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG; 3) rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 roku w sprawie znakowania środków spożywczych; 4) ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych; 5) rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 1169/2011 z dnia 25 października 2011r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, zmian rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektywy Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004; 6) Rozporządzeniu (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych. 20. Dostarczane warzywa i owoce będą pochodzić od producenta stosującego dobrą praktykę produkcyjną (GMP) oraz dobrą praktykę higieniczną (GHP).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259901,78

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259901,78

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259901,78

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ARTMARK" USŁUGI MARKETINGOWE Kluziak Artur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9111348679

7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza nr 11

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259901,78

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-03-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.