eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Dostawa materiałów szewnych oraz siatek chirurgicznych i ginekologicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów szewnych oraz siatek chirurgicznych i ginekologicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 615 32 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów szewnych oraz siatek chirurgicznych i ginekologicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0826c7d-2fe2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004536/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa nici chirurgicznych oraz siatek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239505/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ-271-1-38/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 2/0 6 x 45cm - Podwiązka(**) Saszetka 108
2. 3/0 6 x 45cm - Podwiązka Saszetka 288
3. 0 6 x 45cm - Podwiązka(**) Saszetka 288
4. 1 140cm-150 cm - Podwiązka(**) Saszetka 180
5. 5/0 70cm-75 cm 25-26mm 1/2 koła okrągła Saszetka 36
6. 4/0 70cm-75 cm 20-22mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 72
7. 3/0 70cm-75 cm 20-22mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 324
8. 3/0 70cm-75 cm 24mm 3/8 koła odwrotnie tnąca bezbarwna Saszetka 324
9. 2/0 70cm-75 cm 24mm 3/8 koła odwrotnie tnąca bezbarwna(**) Saszetka 252
10. 2/0 70-75 cm 25-27 mm 5/8 koła okrągla(**) Saszetka 36
11. 2/0 70cm-75 cm 26-27mm 1/2 koła okrągła Saszetka 288
12. 2/0 70cm-75 cm 30-31mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem typu CC (**) Saszetka 576
13. 2/0 90cm 38-40mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 288
14. 2/0 75-90cm 48-50 mm 1/2 koła okrągła wzmocniona, utwardzona, pogrubiona Saszetka 1044
15. 2/0 70-75cm 60-65 mm 1/2 koła okrągła wzmocniona, utwardzona, pogrubiona (**) Saszetka 72
16. 2/0 70-75 cm 30-32 mm igła typu J (laparoskopowa) 30-32 z krótkim tnącym końcem typu CC wzmocniona, pogrubiona, utwardzona (**) Saszetka 36
17. 0 70cm-75 cm 30-31mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem typu CC Saszetka 612
18. 0 70cm-75 cm 26-27mm 1/2 koła okrągła wzmocniona (**) Saszetka 288
19. 1 70-75 cm 30-32 mm igła typu J (laparoskopowa) 30-32 z krótkim tnącym końcem typu CC wzmocniona, pogrubiona, utwardzona (**) Saszetka 180
20. 1 75-90cm 60-65 mm 1/2 koła okrągła Saszetka 684
21. 1 90cm 40mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 36
22. 1 - pętla 150cm 60-65mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 180
23. 1 90cm 48-50mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 1152
24. 1 75cm-90 cm 37-38mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 504
25. 2 70cm-75cm 60-65mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 36
26. 2 90cm 37-38mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem typu CC pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 1188
27. 2 90cm 48-50 mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem typu CC pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 72
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 1 90cm 40 mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 408
2. 1 90cm 37 mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 792
3. 1 90cm 45-48mm ½ koła z krótkim tnącym końcem typu CC(**) Saszetka 600
4. 2/0 70cm-75 cm 30mm 1/2 koła okrągła Saszetka 192
5. 2/0 70cm-75 cm 26mm 1/2 koła okrągła Saszetka 24
6. 3/0 70cm-75 cm 26mm 1/2 koła okrągła Saszetka 120
7. 4/0 70cm-75 cm 22mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 120
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 1 90cm 45-48mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 1764
2. 2/0 75 cm 30mm 3/8 koła odwrotnie tnąca bezbarwna(**) Saszetka 1008
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 4/0 45cm-75 cm 13mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 36
2. 2/0 70cm-75 cm 26-27mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 108
3. 0 90cm 37-40mm 1/2 koła odwrotnie tnąca(**) Saszetka 144
4. 0 90cm 35mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem typu CC pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 36
5. 3/0 70cm-75 cm 26-27mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 504
6. 1 pętla 150cm 40 mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 36
7. 1 pętla 150cm 48-50 mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 144
8. 1 90cm 37-40mm 1/2 koła odwrotnie tnąca(**) Saszetka 36

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe

4.5.5.) Wartość części: 110447,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 1 150cm - Podwiązka Saszetka 108
2. 0 75cm 25-27mm 1/2 koła okrągła Saszetka 24
3. 0 75cm 30-31mm 1/2 koła okrągła Saszetka 36
4. 1 10 x 45cm lub 13x60cm - Podwiązka Saszetka 60
5. 1 75cm 30-31mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 36
6. 2 75-90cm 37-38mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 24
7. 2/0 75sm 25-27mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 288
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 2/0 75cm 26-27mm 1/ 2 koła okrągła (**) Saszetka 24
2. 0 75cm 26-27mm 1/2 koła okrągła Saszetka 72
3. 3/0 75 cm 20-22mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 24
4. 4/0 75 cm 20-22mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 24
5. 5/0 90 cm 17mm 1/ 2 koła okrągła podwójna (**) Saszetka 72
6. 6/0 75 cm 11-13mm 3/8 koła okrągła podwójna naczyniowa Saszetka 24
7. 3/0 75cm 30mm 3/8 koła tnąca Saszetka 312
8. 3/0 75cm 24mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 1116
9. 3/0 75cm 19mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 312
10. 2/0 75cm 24mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 192
11. 2/0 75cm 30mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 252
12. 4/0 45cm 19mm 3/8 koła tnąca Saszetka 24
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 4/0 45cm 11-12mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 108
2. 4/0 45-75cm 16-17mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 36
3. 4/0 45cm 19mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 216
4. 4/0 75cm 24mm 3/8 koła tnąca Saszetka 504
5. 3/0 75cm 24mm 3/8 koła tnąca Saszetka 72
6. 3/0 75cm 30mm 3/8 koła tnąca Saszetka 36
7. 3/0 75cm 19mm 3/8 koła tnąca Saszetka 480
8. 2/0 75-90cm 19mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 36
9. 2/0 75cm 24mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 144
10. 2/0 75cm 30mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 108
11. 2/0 75cm 38-39mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 36
12. 0 75cm 38-39mm 3/8 koła tnąca Saszetka 24
13. 0 75-100cm 60mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 72
14. 1 75-100cm 60mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 36
15. 2 75-100cm 90mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 180
16. 5/0 75 cm 19mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 36
17. 5/0 75 cm 16-17mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 216
18. 6/0 45-75 cm 11-12 mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 36
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 2/0 45cm 24mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 192
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 2/0 75 cm 26-27 mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 108
2. 0 75 cm 30-32 mm 1/2 koła okrągła Saszetka 72
3. 1 75 cm 37-38 mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 180
4. 5mm 50 cm 2 x 45-50 cm 1/2 koła okrągła, tępa (**) Saszetka 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 27734,91 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 1 Ustawy Pzp Jednostka miary Ilość jednostek miary
Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 7 60 cm 120 cm Szew stosowany do leczenia urazów rzepki - nitka stalowa Saszetka 12

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 423,24 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 1 Ustawy Pzp Jednostka miary Ilość jednostek miary
Przedmiot zamówienia Wielkość opakowania
1. 2. 3. 4. 5.
1. wosk kostny 2,5 g Saszetka 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 153,92 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Przedmiot zamówienia Grubość Długość nitki Jednostka miary Ilość jednostek miary Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 1 Ustawy Pzp
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. Pętla do zakładania metodą laparoskopową. 2/0 50cm szaszetka 12 Szew pleciony z kwasu glikolowego, redukcja wytrzymałości na zerwanie do 60-70% po 14 dniach i 25-45% po 21 dniach; czas wchłaniania 60-90 dni;
2. Pętla do zakładania metodą laparoskopową 0 50 cm szaszetka 12 Szew pleciony z kwasu glikolowego, redukcja wytrzymałości na zerwanie do 60-70% po 14 dniach i 25-45% po 21 dniach; czas wchłaniania 60-90 dni;
3. Pętla do zakładania metodą laparoskopową 2/0 50 cm szaszetka 24 Szew monofilamentowy z polidioksanonu; redukcja wytrzymałości na zerwanie do 70-80% po 14 dniach i 50-70% po 28 dniach; czas wchłaniania do 210 dni;
4. Pętla do zakładania metodą laparoskopową 0 50 cm szaszetka 48 Szew monofilamentowy z polidioksanonu; redukcja wytrzymałości na zerwanie do 70-80% po 14 dniach i 50-70% po 28 dniach; czas wchłaniania do 210 dni;
5. Nici wchłanialne 3/0 20 cm szaszetka 24 Nici wchłanialne, monofilamentowe, z polidioksanu, o okresie podtrzymywania 70-80% po 14 dniach, 50-70% po 28 dniach oraz okresie wchłaniania 210 dni : z jednokierunkowymi haczykami na lini szwu, zakończomne pętlą, igła okrągła, 1/2 koła 26mm

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 7097,98 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 1 Ustawy Pzp Jednostka miary Ilość jednostek miary
Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 3 60cm 65 taśma z kwasu poliglikolowego pleciona wchłanialna o szerokości 3 mm z iglą okrągła o tempym końcu szaszetka 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 1108,24 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 1 Ustawy Pzp Jednostka miary Ilość jednostek miary
Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. dziana 60-85g/m² 0,75-0,80mm 7,5-8cm cm x 13-15 cm szt 10
2. dziana 60-85g/m² 0,75-0,80mm 15-20 cm x 30 cm szt 15
3. dziana 35-48,8g/m² x 7,5-8 cm x 13-15 cm szt 30
4. dziana 60-85g/m² 0,75-0,80mm 10 cm x 15 cm szt 20
5. dziana 60-85g/m² 0,75-0,80mm 30 cm x 30 cm szt 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 2050,46 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4.
1. Taśma do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet opak. 29

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 11159,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106184,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106184,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106184,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SoftMedica Sp z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365380801

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106184,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27341,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27341,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27341,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SoftMedica Sp z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365380801

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27341,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7128,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7128,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7128,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SURG-TECH LEKI I KUCHARSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300801676

7.3.4) Miejscowość: JASIN

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7128,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10962,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10962,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10962,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIN-MEDICAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365348460

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10962,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.