Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017221/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
- 2021/BZP 00026155/01 - Wynik z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020139 z dnia 2021-03-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2020/2021 semestr letni – II edycja
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110607010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 54
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 5640456
1.5.8.) Numer faksu: 825640456
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pwszchelm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwszchelm.edu.pl/index.php/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.pwszchelm.edu.pl/zamowienia-publiczne/aktualne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2020/2021 semestr letni – II edycja2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea9801c0-8343-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017221/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K-ZP.251.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2800 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia internistyczne – 40 godzin dla 1 grupy.4.5.3.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.5.5.) Wartość części: 400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia internistyczne – 40 godzin dla 1 grupy.4.5.3.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.5.5.) Wartość części: 400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia internistyczne – 40 godzin dla 1 grupy.4.5.3.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.5.5.) Wartość części: 400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia internistyczne – 40 godzin dla 1 grupy4.5.3.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.5.5.) Wartość części: 400 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia internistyczne – 40 godzin dla 1 grupy.4.5.3.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.5.5.) Wartość części: 400 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia internistyczne – 40 godzin dla 1 grupy.4.5.3.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.5.5.) Wartość części: 400 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia internistyczne – 40 godzin dla 1 grupy.4.5.3.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.5.5.) Wartość części: 400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku głównym DPG Terespol"
- "Remont chodnika przy ulicy Cementowej" inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywna dostawa elementów tnąco mocujących do rozdrabniarki wolnoobrotowej Universo 2800
- Budowa grobowców prefabrykowanych komorowych jedno i dwumiejscowych
- Ogród sensomotoryczny dla najmłodszego chełmianina - budowa w ramach budżetu obywatelskiego
- Pełnienie funkcji Insp. Nadz. Inwestor. nad realizacją zadania pn.: "Wymiana dachu i krokiew w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 położ. w obr. Dębina, gm. Leśniowice, położonym na działce nr 23"
więcej: przetargi w Chełmie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.