eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Więcbork › Bankowa obsługa budżetu Gminy Więcbork oraz jednostek organizacyjnych Gminy Więcbork przez okres 4 lat, tj. od dnia 08.01.2024 r. do dnia 07.01.2028 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Gminy Więcbork oraz jednostek organizacyjnych Gminy Więcbork przez okres 4 lat, tj. od dnia 08.01.2024 r. do dnia 07.01.2028 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIĘCBORK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 22

1.5.2.) Miejscowość: Więcbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3897207

1.5.8.) Numer faksu: 52 3897212

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wiecbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b089b6a3-9f02-11ee-953e-c2ea26915e21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bankowa obsługa budżetu Gminy Więcbork oraz jednostek organizacyjnych Gminy Więcbork przez okres 4 lat, tj. od dnia 08.01.2024 r. do dnia 07.01.2028 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b089b6a3-9f02-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033145/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Bankowa obsługa budżetu Gminy Więcbork oraz jednostek organizacyjnych Gminy Więcbork przez okres 4 lat, tj. od dnia 08.01.2024 r. do dnia 07.01.2028 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562980

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SB.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Bankowa obsługa budżetu Gminy Więcbork oraz jednostek organizacyjnych Gminy Więcbork przez okres 4 lat, tj. od dnia 08.01.2024 r. do dnia 07.01.2028 r.”
W skład jednostek organizacyjnych Gminy Więcbork wchodzą:
1) Gmina Więcbork,
2) Urząd Miejski w Więcborku,
3) Miejsko-Gminy Ośrodek Pomocy Społecznej w Więcborku,
4) Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej w Więcborku,
5) Przedszkole Gminne Niezapominajka w Więcborku,
6) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi im. Księdza Jana Twardowskiego w Jastrzębcu,
7) Szkoła Podstawowa im. Ziemi Krajeńskiej w Sypniewie,
8) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Więcborku,
9) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Polskich Noblistów w Więcborku,
10)Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Pęperzynie,
11)Szkoła Podstawowa im. E. i. J. Orzelskich w Runowie Krajeńskim,
12)Szkoła Podstawowa w Zakrzewku,
13)Klub Dziecięcy w Więcborku,
14)Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Więcborku,
15)Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Więcborku,
16)Środowiskowy Dom Samopomocy w Więcborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66100000-1 - Usługi bankowe i inwestycyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66110000-4 - Usługi bankowe

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 510080,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510080,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 510080,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Więcborku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000495177

7.3.3) Ulica: Plac Wolności

7.3.4) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 89-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 510080,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-08 do 2028-01-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.