eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 9 przy ul. Mostowej 6 w Pruszkowie.



Og³oszenie z dnia 2021-03-19


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00020022 z dnia 2021-03-19

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 9 przy ul. Mostowej 6 w Pruszkowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Pruszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pruszkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 9 przy ul. Mostowej 6 w Pruszkowie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d76433e2-8888-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00020022

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003322/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.19 G³êboka termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej w Pruszkowie - Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 9 ul. Mostowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

G³êboka termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej w Pruszkowie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://pruszkow.bip.gmina.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - bzp@miasto.pruszkow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja dotycz±ca przetwarzania danych osobowych - klauzula informacyjnaRealizuj±c obowi±zek informacyjny, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informujemy, ¿e:1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Gmina Miasto Pruszków reprezentowana przez Prezydenta Miasta. 05-800 Pruszków, ul. J.I. Kraszewskiego 14/16 tel. (22) 735-88-88 fax (22) 758-66-50 e-mail: prezydent@miasto.pruszkow.pl2. W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿ecie Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych e-mail: iod@miasto.pruszkow.pl, telefonicznie 22 735 88 87 lub pisemnie pod adresem Urz±d Miasta Pruszków, 05-800 Pruszków, ul. J.I Kraszewskiego 14/163.Dane osobowe bêdziemy przetwarzaæ w oparciu o przepisy prawa krajowego oraz lokalnego, w celach wskazanych poni¿ej:a) wype³nienia obowi±zków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w zwi±zku z Ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (zwan± dalej Ustaw±);b) realizacji umów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) zawartych z Gmin± Miasto Pruszków;c) w celu wykonywania zadañ realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania w³adzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit. e RODO);4. Okres przechowywania danych osobowychPani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Okresy wskazane powy¿ej mog± zostaæ przed³u¿one do czasu up³ywu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeñ, je¶li przetwarzanie danych osobowych bêdzie niezbêdne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub je¿eli przetwarzanie jest niezbêdne na podstawie innych przepisów prawa5. Odbiorcy danychOdbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:• osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o jawno¶æ postêpowania (miêdzy innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy) ;• organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±cym na zlecenie or-ganów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa;• osoby wnioskuj±ce o dostêp do informacji publicznej w trybie ustawy o dostêpnie do informacji publicznej, w przypadku w którym nie zachodzi podstawa do ograniczenia dostêpu zgodnie z art. 5 Ustawy o dostêpnie do informacji publicznej z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 z 2017r. z pó¼. zm.), z zachowaniem zasad wynikaj±cych z przepisów o ochronie danych osobowych (anonimizacja danych osobowych)6. Przekazywanie danych do pañstwa trzeciegoAdministrator nie przewiduje przekazywaæ danych osobowych do pañstw trzecich.7. Przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych:1) prawo dostêpu do swoich danych osobowych;2) prawo ¿±dania sprostowania danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.3) prawo ¿±dania usuniêcia swoich danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ci±g dalszy dot. RODO: 4) prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;5) Prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pan/ Pani, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporz±dzenia.8. Ze wzglêdu na fakt, ¿e przetwarzanie danych osobowych jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze, realizacji zadañ wykonywanych w interesie publicznym lub sprawowania w³adzy publicznej, nie przys³uguje Pañstwu prawo do usuniêcia danych osobowych- art. 17 ust.3 lit. b, d lub e; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia oraz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawcê do przekazania klauzuli informacyjnej wszystkim pracownikom, którzy bêd± zaanga¿owani w realizacjê umowy i których dane osobowe zostan± przekazane Zamawiaj±cemu

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WSR.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacjê budynku Szko³y Podstawowej nr 9 przy ul. Mostowej 6 w Pruszkowie, polegaj±c± na wykonaniu nastêpuj±cych prac: termomodernizacja budynku, w tym wykonanie izolacji pionowej ¶cian fundamentowych, rozebranie i wykonanie opaski, docieplenie elewacji, remont schodów zewnêtrznych, ocieplenie dachu i wymiana obróbek blacharskich, parapetów, rur spustowych rynien, remont kominów, ocieplenie stropodachu wentylowanego, remont studni do¶wietlaj±cych i murków oporowych, poszerzenie schodów, likwidacja schodów zewnêtrznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana parapetów wewnêtrznych, wymiana instalacji odgromowej, demonta¿ i ponowny monta¿ jednostek typu split na elewacji. Wykonanie instalacji wentylacyjnej, remont instalacji o¶wietlenia zewnêtrznego budynku, wymianê instalacji wody. Zadanie dofinansowane ze ¶rodków UE.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1/ Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp/zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe roboty budowlane, które stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego .Zakres zamówienia na podobne roboty budowlane, tj.:Roboty rozbiórkowe, ziemne, zbrojarskie, betoniarskie, izolacyjne, remontowe, murarskie, wykoñczeniowe, dociepleniowe ¶cian zewnêtrznych, wymiana stolarki otworowej, wymiana obróbek blacharskich, oraz zwi±zane z instalacjami elektrycznymi, sanitarnymi oraz inne okre¶lone w zamówieniu podstawowym, (zamówienie powinno polegaæ na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych, i powinno byæ zgodne z jego przedmiotem).Zamawiaj±cy uwzglêdni³ ca³kowit± warto¶æ tego zamówienia przy obliczaniu warto¶ci niniejszego zamówienia publicznego.2/ W/w roboty zostan± udzielone w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel, na podstawie odrêbnej umowy.Ceny jednostkowe na roboty tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym zostan± ustalone w oparciu o zapisy przyjête z kosztorysu z³o¿onego przez Wykonawcê w dacie podpisania umowy.W przypadku robót niezbêdnych do wykonania zamówienia podstawowego, ale nie przewidzianych w dokumentacji projektowej i nieujêtych w kosztorysie z³o¿onym przez Wykonawcê w dacie podpisania umowy, ich ceny jednostkowe zostan± okre¶lone na podstawie powszechnie stosowanych Katalogów Nak³adów Rzeczowych oraz parametrów cenotwórczych podanych w ofercie (robocizna, koszty po¶rednie, koszty zakupu, zysk), natomiast ceny materia³ów i sprzêtu zostan± przyjête wed³ug ¶rednich krajowych notowañ publikacji SEKOCENBUD dla kwarta³u poprzedzaj±cego wyst±pienie konieczno¶ci wykonania tych robót.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie w gospodarczym.Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ z zakresu tego warunku. 2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ z zakresu tego warunku. 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e - posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci 2 000 000,00 z³.4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e 4.1/ wykona³ roboty budowlane nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w tym:- wykonaniem robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia tj. polegaj±cych na: - termomodernizacji dwóch budynków u¿yteczno¶ci publicznej o kubaturze min. 10.000 m3. Ka¿da przedstawiona praca musi mieæ warto¶æ brutto min. 2 000 000,00 z³. lub - termomodernizacji trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych o kubaturze min. 10.000 m3.Ka¿da przedstawiona praca musi mieæ warto¶æ brutto min. 1 500 000,00 z³. 4.2/ dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami niezbêdnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej: a) jedn± osobê posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami bez ograniczeñ do pe³nienia funkcji kierownika budowy, bêd±c± czynnym cz³onkiem odpowiedniej izby samorz±du zawodowego,Osoba pe³ni±ca w/w funkcjê winna posiadaæ:- co najmniej 10 - letni sta¿ pracy na stanowisku kierownika budowy w tej specjalno¶ci.b) jedn± osobê posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami bez ograniczeñ do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych, bêd±c± czynnym cz³onkiem odpowiedniej izby samorz±du zawodowego,Osoba pe³ni±ca w/w funkcjê winna posiadaæ:- co najmniej 5 - letni sta¿ pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w tej specjalno¶ci.c) jedn± osobê posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami bez ograniczeñ do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych, bêd±c± czynnym cz³onkiem odpowiedniej izby samorz±du zawodowego Osoba pe³ni±ca w/w funkcjê winna posiadaæ:- co najmniej 5 - letni sta¿ pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w tej specjalno¶ci.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1/ potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at – tak¿e dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;c) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem potwierdzaj±cym, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Ustawy Pzp – sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem.e) o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 poz.1076 i 1086) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wg wzoru 2/ Dokumenty sk³adane przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych wskazanych w pkt 1/ a, b, c, sk³ada dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniami par. 4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem (za³±cznik Wykonawcy);b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 50 000,00 z³. (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:- Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.- Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.3. W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Z tre¶ci pe³nomocnictwa powinno wynikaæ umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 PZP. Szczegó³owy wykaz przewidzianych zmian umowy zawarto w za³±czniku nr 4 do SWZ „wzór umowy” , który w ca³o¶ci jest dostêpny na stronie prowadzonego postêpowania pod adresem http://pruszkow.bip.gmina.pl/

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-06 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na miniPortalu i udostêpnionego równie¿ na stronie zamawiaj±cego.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-06 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Dokumenty sk³adane razem z oferta:- Oferta przygotowana na formularzu ofertowym.- O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. - Wadium- Pe³nomocnictwo – je¶li dotyczy.- Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.- Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.- O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wszelkie wymagania dotycz±ce zakresu i formy dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê opisano w SWZ w Rozdz. II pkt. 9 ppkt. 9.1.
2021-03-19 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.