eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola



Ogłoszenie z dnia 2021-03-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019678 z dnia 2021-03-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158194742, 158194744

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8acc9a3c-7ffd-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014496/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania przeglądów (serwisów) okresowych klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola według opisu przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje Zakres zamówienia obejmuje usługę (serwis) klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla jednostek organizacyjnych będących jednocześnie płatnikami umowy:Nabywca:Gmina Stalowa Wolaul. Wolności 737-450 Stalowa WolaNIP: 8652398725 REGON: 830409086Odbiorca (płatnik):1) Przedszkole nr 6ul. Partyzantów 10 37-450 Stalowa Wola2) Przedszkole nr 9Al. Jana Pawła II 537-450 Stalowa Wola 3) Przedszkole nr 15ul. Obrońców Westerplatte 137-450 Stalowa Wola4) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12ul. Poniatowskiego 5537-450 Stalowa Wola5) Samorządowe Liceum Ogólnokształcąceul. Wojska Polskiego 937-450 Stalowa Wola 6) Środowiskowy Dom Samopomocy nr 1ul. ks. J. Popiełuszki 9A37-450 Stalowa Wola7) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2ul. Wańkowicza 72/237-450 Stalowa Wola 8) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Hutnicza 1537-450 Stalowa Wola9) Zakład Administracji Budynku ul. Wyszyńskiego 7a37-450 Stalowa Wola3. Przedmiotem zamówienia jest obowiązkowe przeglądy (serwis) klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej wynikających z obowiązujących przepisów w tym zakresie w pomieszczeniach znajdujących się na obiektach jednostek organizacyjnych.4. Kwestie okresowych kontroli stanu technicznego elementów budynków i budowli oraz instalacji normuje art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2020 r. , poz. 1333 z późn. zm.).5. Zakres przeglądów okresowych urządzeń wentylacyjnych winien obejmować: a) dokonanie sprawdzenia i pomiarów drożności przewodów wentylacyjnych,b)dokonanie sprawdzenia i pomiarów ogólnego stanu technicznego (przydatności, uszkodzenia) przewodów wentylacyjnych na całej długości,c) sprawdzenie czy występują ewentualnie inne stwierdzone w trakcie kontroli nieprawidłowości mogące stanowić zagrożenie (np. materiały łatwopalne, nieprawidłowe podłączenia, brak lub uszkodzone urządzenia pomocnicze jak włazy, drabiny, ławy kominiarskie, brak zabezpieczenia przewodów kratkami wentylacji itp.) d)sprawdzenie stanu mocowań i uchwytów, kompletności obudów osłon, momentów dokręcenia śrub i wkrętów,e)sporządzeniu stosownych protokołów z wykonania przeglądów urządzeń w terminie do 10 dni licząc od dnia wykonania przeglądu zgodnie z obowiązującymi przepisami,f)sporządzaniu i dostarczaniu stosownych raportów o wykonanych przeglądach do Państwowego Inspektoratu nadzoru Budowalnego w terminach określonych stosownymi przepisami lub innych organów jeżeli tak nakazuje obowiązujące przepisy.6. Przeglądy okresowe w/w wymienionych urządzeń na obiektach Zamawiających winne być dokonywane przez wykwalifikowanych pracowników Wykonawcy, posiadających stosowne uprawnienia do wykonywania przedmiotowych przeglądów. 7. Wykonawca w celu prawidłowego wycenienia usługi ma możliwość wizji lokalnej obiektów. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie z powodu faktu, iż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

2021-03-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.