Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00491797/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż wraz z sukcesywna dostawą pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich dla DPS Zameczek w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Zameczek"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150214905
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343531105
1.5.8.) Numer faksu: 343531126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpszameczek@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpszameczek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż wraz z sukcesywna dostawą pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich dla DPS Zameczek w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95e9a80a-7ac4-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009961/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Sprzedaż wraz z sukcesywna dostawą pieczywa oraz świezych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491797
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DGK.26.1.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 315006,99 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44386,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Babeczki / muffinki szt 500
Babka (ciasto) kg 6
Biszkopty luzem kg 15
Bułka czerstwa szt 400
Bułka długa szt 1950
Bułka grahamka/ żytnia szt 800
Bułka orkiszowa szt 120
Bułka hot-dog szt 240
Bułka wieloziarnista szt 200
Bułka kajzerka /z makiem/ sezamem szt 600
Bułka pszenna, mała szt 900
Bułka mleczna szt 400
Bułka pszenna duża szt 600
Bułka rodzynkowa szt 400
Bułka tarta kg 40
Chałka drożdżowa szt 240
Chleb typu carski/ wyborny szt 100
Chleb graham szt 1200
Chleb mieszany duży szt 2900
Chleb okrągły mały szt 10
Chleb słonecznikowy szt 120
Chleb tostowy pszenny szt 86
Chleb wieloziarnisty szt 100
Chleb żytni/razowy szt 300
Chleb orkiszowy szt 30
Chleb bezglutenowy szt 10
Chleb owsiany szt 30
Ciasteczka maślane/kruche kg 20
Ciastko drożdżowe 100g szt 400
Ciastko półfrancuskie 100g szt 300
Ciasto drożdżowe z makiem kg 8
Ciasto drożdżowe z owocami kg 30
Ciasto drożdżowe z serem kg 8
Jagodzianka bułka szt 240
Mak mielony kg 1
Pączek szt 250
Piernik świąteczny- ciasto kg 5
Pierniki świąteczne- ciastka kg 3
Rogal szt 1200
Rolada z bitą śmietaną kg 5
Ciasto kruche z jabłkiem/ ze śliwką kg 15
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44868,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44868,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44868,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia-Ciastkarnia Famuła s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240189626
7.3.3) Ulica: Częstochowska 18
7.3.4) Miejscowość: Kochanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-713
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA - CIASTKARNIA FAMUŁA S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA - CIASTKARNIA FAMUŁA S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44868,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Zespołu Szkół nr 1 w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych
- Pełnienie funkcji insp. nadz. inwestorskiego dla inwestycji pn.Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu
- "Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Zespołu Szkół nr 1 w Lublińcu poprzez realizację robót budowlanych w obrębie dachu budynku"
- Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie na II półrocze 2024 roku.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Bełchatowie
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Dostawa mrożonek, warzyw i owoców świeżych, kiszonek oraz pieczywa i wyrobów ciastkarskich dla Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.